Έρως…

…μια φωνή απροσδιόριστη, επιτακτική πολύ πιο δυνατή από το δισταγμό… μας ωθεί να επιχειρήσουμε το ανέφικτο…

…και τότε ξεκινάει το ταξίδι στο όνειρο…

Οι εικόνες που ανακαλούνται μέσα στην ψυχή του κάθε ερωτευμένου τη στιγμή που ζει το ερωτικό του πάθος δεν μπορούν να εξηγηθούν…

H επιστήμη, έχει καταφέρει να εξηγήσει το τι συμβαίνει μέσα στο σώμα, τη «χημεία», τις διαδικασίες που ενεργοποιούνται μέσα στον εγκέφαλο, κι ένα μεγάλο μέρος των συναισθημάτων, δεν έχει καταφέρει όμως να προσεγγίσει την ουσία του ερωτικού πάθους, επειδή ακριβώς προσπαθεί να το εξηγήσει.

Από την άλλη οι ποιητές τα καταφέρνουν καλύτερα να μας κάνουν να νιώσουμε τι σημαίνει ερωτικό πάθος, γιατί έχουν τις λέξεις να το πουν, χωρίς να προσπαθούν να το εξηγήσουν…

«Παράξενη θεότητα,
σαν τις νύχτες σκοτεινή,
με άρωμα από καπνό Aβάνας και μόσχο,
έργο ενός Όμπι Φάουστ της σαβάνας,
σαγηνεύτρα εβένινη,
θυγατέρα των μαύρων μεσονυχτίων,
προτιμότερο από σπάνια κρασιά κι από όπιο,
του στόματός σου το ελιξίριο,
όπου καμαρωτός στέκει ο έρως».

(Charles Pierre Baudelaire)

* * *

38 Σχόλια to “Έρως…”

  1. Ωραίο tattoo!!!!
    lol
    Καλησπέρα Κοραλλένια!
    Φιλιά πολλά

  2. Έρως ανίκατε μάχαν, Έρως, ός εν κτήμασι πίπτεις, ός εν μ****αίς παρειαίς νεάνιδος εννυχεύεις, φοιτάς δ’ υπερπόντιος εν τ’ αγρονόμοις αυλαίς· καί σ’ ούτ’ αθανάτων φύξιμος ουδείς ούθ’ αμερίων σέ γ’ ανθρώπων. Ο δ’ έχων μέμηνεν. Σύ καί δικαίων αδίκους φρένας παρασπάς επί λώβα, σύ καί τόδε νείκος ανδρών ξύναιμον έχεις ταράξας· νικά δ’ εναργής βλεφάρων ίμερος ευλέκτρου νύμφας, τών μεγάλων πάρεδρος εν αρχαίς θεσμών. ‘Αμαχος γάρ εμπαίζει Θεός, Αφροδίτα. Νυν δ’ ήδη ‘γώ κ’αυτός θεσμών έξω φέρομαι τάδ’ ορών ίσχειν δ’ ουκέτι πηγάς δύναμαι δάκρυ τόν παγκοίτην όθ’ ορώ θάλαμον τήνδ’ Αντιγόνην ανύτουσαν.

    (Σοφοκλής: Αντιγόνη)

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Αστροφεγγιά μου!

      Πολύ όμορφο το κείμενο από την Αντιγόνη του Σοφοκλή που άφησες εδώ…σ’ ευχαριστώ!
      ………………………..

      Αλήθεια πόσες φορές μπορούμε να ερωτευτούμε τρελλά σε τούτη τη ζωή?
      Χμ…

      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

      Πολλά φιλιά!

  3. Χμμ… βλέπω ότι η «θεραπευτική» αγκαλίτσα έγινε και ποστ.
    Καλά πάμε… 😆
    Τις τελευταίες μέρες, σκεφτόμουνα για τα συναισθήματα.
    Και αναρωτιόμουνα πιο θα είναι άραγε το συναίσθημα που θα κυριαρχήσει στις τελευταίες μας στιγμές. Από ΟΛΑ αυτά που ζήσαμε και νιώσαμε, αγάπη, πόνο, θυμό, οργή, φόβο… ποιο θα είναι άραγε αυτό που θα θυμόμαστε την ώρα που θα φεύγουμε απ’ αυτόν τον κόσμο.
    Κατέληξα με σιγουριά, ότι τουλάχιστον εγώ, αυτό που θα ξαναθυμηθώ την ώρα που θα κλείνω τα μάτια μου, θα είναι ο Έρωτας! Όχι η Αγάπη…
    Ο Έρωτας! Και μάλιστα ο κεραυνοβόλος έρωτας . Ο πόθος!
    Αυτό που σε κάνει να χάσεις εντελώς τον εαυτό σου και ν’ αρχίσεις να φέρεσαι σαν… κεραυνοβολημένος!
    Αυτό θα θυμηθώ εγώ την ώρα που θα φεύγω…
    Γιατί θέλω να είμαι σίγουρη, ότι wherever it is i’m going… i’m taking it with me! 🙂

    Φιλιά πολλά αγαπημένο μου Κοράλλι!

    ΥΓ: Μόνο 20 μοίρες κατάφερες να γυρίσεις το κεφάλι σου;
    Καλά…
    Μέχρι να φτάσεις τις 180 μοίρες, θα έχεις ρέψει από την πολλή… θεραπευτική αγκαλίτσα και θα έχουμε άλλο πρόβλημα! 😆

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου, καλημέρα!

      Τα δωράκια μου, πάντα τα αξιοποιώ με αγάπη! Η θεραπευτική αγκαλίτσα είναι για μένα ένα πολύ όμορφο δώρο…που δεν το περίμενα και για μένα είναι όντως πολύ θεραπευτική!

      Πολλές φορές Λίλιθ μου, αναρωτιέμαι και εγώ για το δικό μου τέλος…αλλά όχι για το πώς θα σκέφτομαι…αλλά με τον τρόπο που θα φύγω…γιατί με αυτά που κάνω αποκλείεται να έχω ένα φυσικό τέλος…κάποιος άλλος θα φροντίσει γι’ αυτό…αχαχαχαχααχαχαχαχαχα

      Πέρα από κάθε αστείο…και για μένα Ο ΕΡΩΤΑΣ…είναι το πιο ξεχωριστό συναίσθημα…και δεν έχω παράπανο…μπορώ να πω με σιγουριά ότι το βίωσα δύο φορές…και κάτι μου λέει ότι η τρίτη φορά θα είναι και η πιο δυνατή ΤΡΕΛΛΑ! Δεν ξέρω πότε θα έρθει…
      αλλά όταν έρθει νιώθω ότι θα τα σαρώσει όλα…

      Πολλά πολλά φιλιά!

      ΥΓ: Όσο για τις μοίρες…Κακιά Λίλιθ…οι άνθρωποι δεν γυρνάμε το κεφάλι μας 180 μοίρες με τίποτα…δεν είμαι κουκουβάγια! αχαχαχαχαχαχαχαχαα

  4. Καλημέρα.
    Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλες τις μητέρες αλλά και σε όλες τις γυναίκες γενικότερα.
    Καλημέρα και χρόνια πολλά και στις θείες του Jr.
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ για όσα κάνουν για εμάς!
    Να τις έχει ο Ποσειδώνας καλά!

    Θα ξαναπεράσω βέβαια να σχολιάσω, απλά είδα τα αστεράκια στο σχόλιο της Αστροφεγγιάς και μπήκε ο… Βάκχος μέσα μου!

    Ε λοιπόν θα τολμήσω να αποκαλύψω τι κρύβεται πίσω από τα αστεράκια, για να σοκάρω τα πλήθη!

    Το κείμενο λέει:

    …Έρως ανίκατε μάχαν,
    Έρως, ός εν κτήμασι πίπτεις,
    ός εν μαλακαίς παρειαίς
    νεάνιδος εννυχεύεις…

    Χάχαχαχαχααα 🙂

    Αστεράκι μου με έκανες να ψάχνω για το κείμενο ξανά… 🙄
    Το ξέρω ότι είσαι πολύ πονηρούλα και το έκανες για να προσέξουμε το σχόλιό σου.
    Απλά… εμένα μου αρέσει να πέφτω σε… παγίδες… 😉

    Θεραπευτικές Αγκαλίτσες και…

    Πολλά πολλά φιλιά

    * * *

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα, Καλημέρα Πειρατή μου!

      Ευχαριστώ πολύ για τις θερμές σου ευχές!

      Χρόνια Πολλά και στη μανούλα του Jr! Να την χαίρεσαι!

      Τα αστεράκια της Αστροφεγγιάς…μόνον ένας Πειρατής θα μπορούσε να εντοπίσει, να ερμηνεύσει, να αναλύσει, να εξηγήσει και να αποκωδικοποιήσει!

      Σε ευχαριστώ που παραθέτεις το κείμενο χωρίς αστεράκια!

      Τι ώρα θα ανοίξει η Zion σήμερα?

      Πολλά πολλά φιλιά!

  5. Ανοίξαμε και… σας περιμένουμε…

    😉

    * * *

  6. Χρόνια πολλά κι από δω Κοραλλένια μας
    Σμουατς

    • akrogialia Says:

      Αφιερωμένο σε μια ψυχή…που αγγίζει τη δική μου…

      • akrogialia Says:

        …μια υπέροχη ψυχή…που είναι όμως μακριά…

      • είναι τόσο υπέροχο το τραγούδι αυτό που με συγκίνησε. …… ελπίζω στην ψυχή που το αφιέρωσες να το αξίζει….
        Την καλησπέρα μου Κοραλλένια.

        Υ.Σ. Μπορώ να το ακούσω και μια ακόμα ε?

  7. πόσο μα πόσο διαφορετικά θα ήταν ο κόσμος μας αν όλοι μας ήμασταν αληθινά ερωτευμένοι. και αντί για μολότοφ πετάγανε καρδούλες. ακόμα και να καίνε. καλή σου εβδομάδα! αληθινά καλή! φιλιά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Βασίλη μου, τι ομορφιά είναι αυτή που άφησες σήμερα στο φτωχικό!

      Πολύ όμορφο, πολύ αληθινό…

      Καρδούλες λοιπόν…ακόμα και να καίνε…

      Να έχεις κι εσύ μια υπέροχη εβδομάδα…και η κάθε μέρα που έρχεται να είναι και πιο όμορφη από αυτή που πέρασε…

      Πολλά φιλιά!

      ΥΓ: Γλυκάκι δεν έχει για απόψε?

  8. ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ …ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ

    KALH EBDOMADA!!!FILAKIA

    • akrogialia Says:

      Θα συμφωνήσω μαζί σου Ελένη μου, το πιο όμορφο συναίσθημα!

      Το τραγούδι που άφησες εδώ…πολύ όμορφο…

      Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ!

      Πολλά φιλιά!

  9. akrogialia Says:

    Το τραγούδι είναι όντως ΥΠΕΡΟΧΟ Γιώργο μου…

    Φυσικά, όχι τόσο υπέροχο όσο είναι η ψυχή στην οποία το αφιερώνω…

    Μπορείς να το ακούσεις όσες φορές θέλεις…

    Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

    Πολλά φιλιά από μένα…

  10. ακούγοντας και αυτό το υπέροχο τραγούδι θα ήθελα τόσο μα τόσο πολύ να ξέρω να ζωγραφίζω ……………… μα τι λέω ; ήδη αισθάνομαι στο χέρι μου να κρατώ ένα πινέλο και να έγω εμπρός μου ένα καμβά….. λευκό …… και την μελωδία να πιάνει το χέρι και να το κινεί γρήγορα πάνω κάτω δεξιά αριστερά, να σχηματίζονται μορφές, να έχουν χρώματα παστέλ , να μπορώ να ζωγραφίσω τα συναισθήματα …… ναι …. μην γελάς ….. ξέρω πως τα συναισθήματα δεν ζωγραφίζονται μα είναι τόσο έντονα που δεν ξέρω με ποιό τρόπο μπορούν να πάρουν γραμμές μορφές ………

    • akrogialia Says:

      Μμμμμ…

      Πινέλα, χρώματα, γραμμές, σκιές, μορφές, ανάσες, αλμύρα, φως, αρώματα…

      Την έχω δει τη ζωγραφιά σου…και είναι πανέμορφη…

      Θα μου την χαρίσεις?

  11. Νοσταλγία μου βγάζει αυτή σου η ανάρτηση.
    Εύχομαι το σήμερα να είναι καλύτερο από το χθες,
    για όλους τους Ερωτευμένους.

    Όπως σοφά το είπες, δεν περιγράφεται αυτό το συναίσθημα…
    Είναι πάνω απ΄όλα τα άλλα, γιατί τα εμπεριέχει, αφού είναι η
    πεμπτουσία της ζωής.

    Φιλιά κοχυλένια και καλή σου εβδομάδα, Κorallenia!

    Υ.Γ. Όλες οι μουσικές επιλογές σου. μου άρεσαν 🙂

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Μαρία μου,

      Νοσταλγία εε?

      Όταν το ανέβασα αυτό το ποστ…δεν το έκανα πάντως από νοσταλγία…

      Ίσως να μη περιγράφεται…αλλά ο Γιώργος μας κατάφερε και το ζωγράφισε…

      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι μουσικές μου επιλογές!

      Καλή βδομάδα και σένα!

      Πολλά φιλιά!

  12. Επιχειρήστε το ανέφικτο!

    Καλημέρα 😉

    * * *

    • akrogialia Says:

      Χμ…Πειρατή μου, με πειράζεις έτσι?

      Εσύ άλλα έλεγες στην εκπομπή σου στη Zion προχθές…αν θυμάμαι καλά…

      Το τραγούδι σου είναι μια ομορφιά!

      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  13. Επιχειρήστε το ανέφικτο ή το εφικτό.
    Ένα από τα δύο.

    Καλημέρα σας

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Πειρατή,

      …είναι τελικά η απόφαση δική μας? Χμ…μπα…δε νομίζω…

      Πολλά φιλιά!

    • akrogialia Says:

      Χμ…
      Τι θέλεις να μου πεις?

      Πάντως και οι δύο κοιτάζουν ψηλά…κάτι είναι κι αυτό…

  14. ήθελα να αφήσω μια καλημέρα!!!!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Γιώργο μου,

      Πολύ δύσκολη μέρα η σημερινή…
      …και όντως χρειαζόμουν μια ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

      Πώς το γνώριζες? Χμ…

      Πολλά φιλιά!

  15. ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ

    • akrogialia Says:

      Ελένη μου Καλησπέρα!

      Όμορφο το βραβείο σου! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Σε διαβάζω…αλλά δεν μπορώ να σου αφήσω σχόλιο…

      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

