Είπαμε τόσα ψέματα…

Ας πούμε και μια αλήθεια…

Ο ομορφότερος μήνας της άνοιξης για μένα…δεν μπήκε όπως θα ήθελα…από τις πρώτες κιόλας μέρες ξεκίνησαν οι αναποδιές και τα προβλήματα σε όλους τους τομείς…

Προσπάθησα πολύ να πείσω τον εαυτό μου να μη βλέπει μόνο το μαύρο…όμως όσο περνούν οι μέρες αυτό γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο…

Έχω αναλάβει υποχρεώσεις που νιώθω ότι δυσκολεύομαι πολύ να ολοκληρώσω…και τα χρονοδιαγράμματα με πιέζουν πολύ…αυτό με αγχώνει και με ρίχνει πολύ ψυχολογικά…

Γενικά η όλη  διάθεσή μου είναι πολύ πεσμένη…και είναι κάποιες ώρες που όλα και όλοι μου φταίνε…

Δεν έχω την υπομονή που είχα κάποτε να διαχειριστώ κάποιες καταστάσεις…

Δεν θέλω καν να αγγίζω κάποια πολύ ευαίσθητα  προσωπικά μου θέματα…

Δεν έχω διάθεση να κάνω πράγματα που κάποτε με ευχαριστούσαν και με χαλάρωναν…

Τα τελευταία βράδια ο ύπνος αρνείται να με επισκεφτεί…και μόλις τον ακούσω να μου χτυπά την πόρτα και του ανοίγω…με βλέπει και μου λέει ότι πρέπει να φύγει… ότι δεν μπορεί να μείνει με μένα…

Κάθομαι με τις ώρες στο μπαλκόνι του δωματίου μου…μέχρι πολύ αργά… χθες για παράδειγμα μέχρι τις 3 τα ξημερώματα…προσπαθούσα  να βάλω σε κάποια τάξη τις σκέψεις μου… όμως δεν ήξερα  σε ποια τάξη να τις βάλω… Δ Δημοτικού; Β Γυμνασίου; Γ Λυκείου; Να τις στείλω πανεπιστήμιο? Δεν  ήξερα…δεν ξέρω…

Νιώθω κουρασμένη…

Αισθάνομαι απογοητευμένη…

Είμαι πολύ αγχωμένη…

Συνειδητοποιώ ότι άλλα είναι εκείνα που αγαπώ…

23 Σχόλια to “Είπαμε τόσα ψέματα…”

    • akrogialia Says:

      Αστροφεγγιά μου καλησπέρα,

      Πολύ όμορφο αυτό που μου άφησες στα σκαλοπάτια του Κοραλλένιου μου κόσμου…

      Καλό απόγευμα!

      Πολλά φιλιά!

  1. είναι φανερό πως είσαι (γιαννο)ερωτευμένη!
    κατά τα άλλα δεν είναι τίποτα. νομίζω μία αόρατη και ορατή ανησυχία την έχουμε όλοι μας και όλοι μας επηρεαζόμαστε (αρνητικά) από όλο αυτό που γίνεται στην κοινωνία και δεν λέει να αλλάξει.
    φύτεψε ένα φυτό. απλά. και δη κισσοειδές. που μεγαλώνει και γρήγορα. αφενός μεν το καθοδηγείς (έστω και ψευδαίσθητα, γιατί στην ουσία εσύ το καθοδηγείς δείχνοντάς σου αυτό το δρόμο) αφετέρου δε έχεις έναν σκοπό.
    να διατηρήσεις την ομορφιά του. κυρίως να μάθεις από την ζωή του.
    φιλιά σου πολλά! και πολλά!

    • akrogialia Says:

      Τα φαινόμενα απατούν Βασίλη μου,

      Δεν είμαι ( γιαννο) ερωτευμένη… δεν με παίρνει ο καιρός για τέτοια…

      Να φυτέψω ένα φυτό εεε? Χμ…ίσως και να το κάνω…

      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

      Πολλά πολλά φιλιά!

    • akrogialia Says:

      Μαρία μου, υπέροχο το κλιπάκι σου…με ταξίδεψε…

      Καλό σου απόγευμα!

      Φιλιά πολλά

  2. Θα κάνω καινούριο ποστ και θα σε αφήσω να το κλέψεις όλο!!!
    Εντάξει;
    Μόνο μην είσαι λυπημένη…
    Χαμογέλα!
    Life, is not to be taken so seriously!
    Πάντα κάτι χάνουμε, κάτι κερδίζουμε.
    Θα χαμογελάσεις, έτσι δεν είναι;
    Θα σου αφήσω 3 από τις πράσινες φατσούλες μου μήπως βοηθήσει…

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    Φιλιά πολλά αγαπημένο μου Κοράλλι!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Λίλιθ μου!

      Όμορφες οι πράσινες φατσούλες σου…

      …κάτι χάνουμε…και όλο χάνουμε…και όλο χάνουμε…

      Να έχεις ένα πολύ όμορφο απόγευμα!

      Πολλά πολλά φιλιά!

      ΥΓ…για να δούμε τι θα φέρει το νέο σου ποστ…

  3. Καλησπέρα γλυκιά μου
    Νομίζω πως χρειάζεται λίγο να χαλαρώσεις!
    Εχεις στρεσαριστεί και έχεις κουραστεί πολύ!
    Λϊγη υπομονή να τελειώσουν όλα όσα έχεις αναλάβει
    και μετά θα δεις ότι η κούραση και το άγχος θα φύγουν
    και όλα θα βρουν το δρόμο τους!
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου
    😉

    • akrogialia Says:

      AV μου πολύ καλησπέρα σου,

      Για να τελειώσουν όλα πρέπει να ολοκληρώσω αυτά τα οποία έχω αναλάβει και δεν με βλέπω να συγκεντρώνομαι και πολύ…το μυαλό μου ταξιδεύει αλλού…έχει πάει διακοπές… και δεν θέλει να επιστρέψει…

      Σε ευχαριστώ που με συναισθάνεσαι…

      Πολλά φιλιά!

  4. Καλησπέρα, Κorallenia μου.

    Χαίρομαι που σε ταξίδεψε το βίντεο.
    Θα χαρώ περισσότερο, όμως, αν χαμογελάς 🙂

    Koχυλένια φιλιά! 😉

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα και πάλι Μαρία μου,

      Ξέρεις κάτι…ό,τι και να λένε για μας τα Διδυμάκια…ότι λέμε ψέματα και παίζουμε τόσους ρόλους…η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούμε ποτέ να προσποιηθούμε κάτι άλλο από αυτό που αισθανόμαστε…

      Πολλά φιλιά!

  5. Η βοήθεια που έρχεται σε όλους μας, λειτουργεί πάνω κάτω όπως η τράπεζα ή οι διάφορες υπηρεσίες.
    Μπαίνεις στην ουρά και όταν έρθει η σειρά σου, αν έχεις τα απαραίτητα έντυπα, παίρνεις εκείνο που σου αναλογεί.
    Καμιά φορά βέβαια… μπορεί η «υπηρεσία» αυτή να λειτουργεί σαν το Ελληνικό δημόσιο και γι’αυτό θα πρέπει να έχεις αρκετή…

    ΥΠΟΜΟΝΗ!

    😉

    Φιλιά πολλά…
    πειρατικά.

    * * *

    • akrogialia Says:

      Osiri μου καλησπέρα σου,

      Χμ…υπομονή εεε? Για πόσο ακόμη Πειρατή μου?

      Νιώθω ότι στέκομαι στην ουρά για μέρες…και μόλις φτάσει η σειρά μου…ο υπάλληλος κατεβάζει τα ρολά…και λέει κλείσαμε ελάτε αύριο…και πάλι περιμένω στην ουρά…και πάλι βλέπω τα ρολά να κατεβαίνουν…

      Σε ευχαριστώ πολύ

      Πολλά φιλιά!

  6. Έχεις τα απαραίτητα έντυπα;
    Μήπως πηγαίνεις εκεί εδώ και αρκετό καιρό, χωρίς τα απαραίτητα έντυπα, με αποτέλεσμα ο υπάλληλος να σε έχει μάθει καλά και τώρα πλέον απλά απαξιεί ακόμη και να σου μιλήσει; 🙄

    Μια απλή ερώτηση κάνω. Γνωρίζω ότι το Ελληνικό δημόσιο έχει τα χάλια του, αλλά από την άλλη… αν είσαι ικανή να τους τυλίξεις σε μια κόλλα χαρτί, αποκλείεται στο τέλος να μην κάνουν αυτό που πρέπει.
    Απλά, αν το κάνεις αυτό θα τους νευριάσεις και γι’αυτό θα πρέπει ΠΆΝΤΑ να έχεις τον κ….. σου καλυμμένο…

    😉

    • akrogialia Says:

      Πειρατή μου, δεν μπορώ να αποκωδικοποιήσω το σχόλιό σου…κάπου μάλλον σε έχασα…

      Σε ευχαριστώ πάντως που προσπαθείς με τον τρόπο που μπορείς…να με κάνεις να δω διαφορετικά τα πράγματα…όμως μόνο εγώ μπορώ να βοηθήσω την Κοραλλένια να βρει και να φορέσει και πάλι τα γυαλιά των χρωμάτων…

      Φιλιά πολλά!

  7. Καλά.
    Ας αρχίσουμε από τα εύκολα.

    1. Κ α λ η μ έ ρ α 😉

    • akrogialia Says:

      Μάλιστα…κάνουμε και αστειάκια πρωί πρωί?
      Χμ…
      …και πόσες φορές πρέπει να γράψω τη λέξη «καλημέρα» για να την αισθανθώ?

      Καλησπέρα Πειρατή!

      Φιλιά Πολλά!

Σχολιάστε

