Μέρες τώρα…

30 Σχόλια to “Μέρες τώρα…”

    • η επιλογή σου είναι φαρμακερή Κοράλλι μου. Βρήκες το ευαίσθητο σημείο. Αγαπγημένος ο Πασχάλης και ειδικά το συγκεκριμένο τραγούδι.
      Ελπίζω εσύ να μην νιώθεις ποτέ μόνη. Και ξέρεις γιατί; Γιατί ξέρεις να κερδίζεις τις σκέψεις των ανθρώπων. Ξέρεις να κερδίζεις ψυχές!!!!

      • akrogialia Says:

        Καλημέρα και καλή Κυριακή Γιώργο μου,
        Εύχομαι να την απολαύσεις όσο γίνεται και με τις 5 σου αισθήσεις!

        Από το σχόλιο σου, κράτησα αυτό…
        «…ξέρεις να κερδίζεις τις σκέψεις των ανθρώπων. Ξέρεις να κερδίζεις ψυχές!»

        Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο όμορφα με έκανες να αισθανθώ διαβάζοντάς το…

        Μια μεγάλη αγκαλιά από εμένα…πολλά φιλιά!

        Φιλιά που θα έχουν το χρώμα του δειλινού, τη μελωδία της Χαράς, την αλμύρα της θάλασσας…

  1. όλο αυτό μου κάνει με αυτογνωσία και μου μοιάζει καλό! 😉
    μέρες όμορφες να έχεις. και κυρίως χαμογελαστές.
    φιλιά πολλά! πολύ καλό σου βράδυ!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Βασίλη μου,

      Το να μπορείς να δεις όλες τις διαστάσεις της σκληρής πραγματικότητας απαιτεί μεγάλη δύναμη…

      Πολύ όμορφη η ευχή σου…και ξέρεις κάτι για το 2010 είχα ζητήσει ένα χαμόγελο…και κάπου στα μισά του χρόνου το έχασα…εύχομαι να το βρω σύντομα…

      Καλό βράδυ να έχεις με όμορφα όνειρα!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  2. Korallenia,
    Ο χρόνος είναι ο καλύτερος σύμβουλος για ότι μας προβληματίζει…

    Φιλιά κοχυλένια

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Μαρία μου!
      Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή… με όλα τα χρώματα της ίριδας…

      Ευχαριστώ για το κλιπάκι…

      Όσο για τον Χρόνο…εμένα μάλλον δεν με αγγίζει…όλα είναι στο μυαλό μου…όπου παρελθόν, παρόν και μέλλον είναι…ανάμικτα…

      Φιλιά Πολλά!

      • Korallenia μου,
        Τώρα επέστρεψα από το νοσοκομείο που είναι ο πατέρας μου.
        Εκεί να δεις πικρή γεύση…
        Αυτό που θέλω να σου πω, είναι πως καμιά φορά κοιτάμε το δάκτυλο και όχι το δάσος, όπως σοφά λέγεται.
        Το μυαλό μας κολλάει κάπου και χάνουμε τις μικρές όμορφες στιγμές και τα αγαθά που μας έχουν χαριστεί. Δεν φαντάζεσαι πόσο ευτυχισμένη ένιωσα σήμερα που έδιωξα την μητέρα από το νοσοκομείο το πρωϊ και ήμουν εγώ εκεί. Μίλησα με τον πατέρα μου, γελάσαμε, έφερα ιερέα και για την Θεία Κοινωνία και στο τέλος τον τάησα.
        Τι στα λέω τώρα θα μου πεις αυτά; Στα λέω γιατί και γω, έμεινα έκπληκτη από την ευτυχία που ένιωσε και κείνος και γω, που κάναμε κάτι ανούσιο και συνηθισμένο για άλλους, αλλά εμείς ήρθαμε πιο κοντά και χαρήκαμε την στιγμή.
        Γιατί να κλαίω και να οδύρομαι επειδή είναι άρρωστος και να μην βλέπω και τα καλά αυτής της κατάστασης;

        ‘Ετσι και συ, πιστεύω πως – όπως όλοι μας κάποια στιγμή! – έκανες την λάθος κατ’ εμέ επιλογή να μείνεις πίσω ή να θέλεις να πας πιο μπροστά! Μα γιατί να μην ζούμε την κάθε στιγμή όπως έχει, χωρίς να ζητάμε τίποτα και χωρίς να νοσταλγούμε το παρελθόν;

        Φιλιά πολλά!!

        Υ.Γ. Το ξέρω ότι σε κούρασα, αλλά πάρτο σαν αφορμή να βγάλω και γω τα μέσα μου! Σαν την Lillith μας και γω, είμαι
        λίγο πεσμένη. Που θα πάει; Θα χαμογελάσουμε, αν όχι τώρα, το βράδυ στην παρέα μας 😉
        Ευχαριστώ για την φιλοξενία!

  3. Εγώ προσπαθώ να τον πείσω (χρόνια τώρα) ότι είναι γλυκιά η γεύση, αλλά δεν πείθεται με τίποτα!
    Γυρνάει και μου λέει… «Θα προχωρήσω, αλλά μόνο επειδή δεν έχω άλλη επιλογή. Όχι γιατί με έπεισες ότι είναι γλυκιά η γεύση!». 🙂
    Αν μου επιτρέπεις μια συμβουλή…
    Κοίτα αυτά που σου έχει χαρίσει απλόχερα η ζωή και ρίξε και μια ματιά γύρω σου να δεις την πραγματική δυστυχία.
    Ίσως έτσι να επιστρέψει και το χαμόγελό σου.

    Φιλιά πολλά Κοραλλένια μου!

    • akrogialia Says:

      Καλό μεσημεράκι Λίλιθ μου!

      Σίγουρα, η ζωή μου έχει χαρίσει απλόχερα πολλά… και θα ήμουν επιεικώς αχάριστη αν δεν το παραδεχόμουν…

      Όμως υπάρχουν φορές που το μυαλό κολλάει κάπου…και χρειάζεται μεγάλη δύναμη για να ξεκολλήσει…

      Πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ και πάλι!

      Καλή Κυριακή Λίλιθ!

  4. Έχεις δει στις ταινίες αυτούς που ορκίζονται ότι τους είναι αδύνατον να κάνουν κάτι που τους λέει κάποιος να κάνουν… έχεις δει πώς το κάνουν, με χίλια και με άνεση, όταν τους απειλήσει μια κάννη όπλου;
    Έτσι είναι και το μυαλό μας που κολλάει.
    Καλό θα ήταν βέβαια να καταφέρει να ξεκολλήσει μόνο του και να μην αναγκάσει τον Boss up there να το… απειλήσει με την κάννη του όπλου.
    Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ…
    Αν δεν καταλαβαίνεις, μην ασχολείσαι και πολύ…
    Δεν είμαι και σε τόσο καλή διάθεση σήμερα.

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου,

      Ηρέμισε καλή μου, θα φάω όλο το φαγητό μου…αχαχαχαχαχα

      Μπα σε καλό σου…με τρόμαξες!

      Δεν έχεις καλή διάθεση εεε? Χμ…ούτε κι εγώ…έλα να σε κάνω μια αγκαλιά… ωχ… σε έβρεξα…ξέχασα ότι το μαγιό μου είναι βρεγμένο! Αχαχαχαχαχαχα

  5. Το καλό που σου θέλω να το φας όλο το φαγητό σου γιατί ο Μπαμπούλας-Lilith μπορεί να εμφανιστεί από οπουδήποτε, οποτεδήποτε! 😆

    Don’t mind me…
    I’m in a very dark mood.

    Γι’ αυτό και θα σ’ αφήσω να κάνεις το μπανάκι σου με την ησυχία σου.

    Φιλιά Κοράλλι μου!!!

    Τα λέμε… 😉

    • akrogialia Says:

      Έφαγα όλο το φαγητό μου,
      Μια κρέμα καραμέλα…
      Ένα παγωτό σοκολάτα…
      …έφαγα και ένα σακουλάκι πατατάκια με ξύδι! Αχαχαχαχαχα

      Εύχομαι η διάθεσή σου να αλλάξει…

      Πολλά φιλιά!

  6. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΠΩ …ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

    • akrogialia Says:

      Ελένη μου, είδα πόσο όμορφα πέρασες στο βουνό…

      Εύχομαι πάντα τέτοια και καλύτερα!

      Να έχεις μια πανέμορφη εβδομάδα!

      Πολλά φιλιά!

  7. akrogialia Says:

    Αγαπημένη μου Μαρία,

    Καταρχήν χαίρομαι ιδιαίτερα που ένιωσες ότι στο δικό μου Κοραλλένιο σπιτάκι μπορείς να εκφράσεις αυτό που βιώνεις με τον πατέρα σου…αυτές τις δύσκολες ώρες της ασθένειάς του… με τιμά ιδιαίτερα και με συγκινεί πολύ…

    Θέλω να σου στείλω τα περαστικά μου στο μπαμπά σου…και εύχομαι αυτό που τον ταλαιπωρεί να ξεπεραστεί… Εργάζομαι στο χώρο της υγείας και πίστεψε με ζω τον ανθρώπινο πόνο…σωματικό, ψυχικό και κοινωνικό σε όλο του το μεγαλείο…είναι φορές που ντρέπομαι που δεν μπορούμε να προσφέρουμε κάτι περισσότερο…στο άρρωστο άτομο αλλά και στην οικογένεια του…ντρέπομαι για όλη τη γραφειοκρατία που υπάρχει…

    Σίγουρα υπάρχουν και πολύ δύσκολες καταστάσεις στη ζωή μας… δεν αντιλέγω…αλλά κι εγώ μέσα από το blog μου εκφράζω αυτό που νιώθω και που ίσως να μην έχω τη δύναμη να το εκφράσω στους δικούς μου ανθρώπους…το ότι με διαβάζετε όλοι εσείς και ο καθένας από εσάς έχει και κάτι να πει…αυτό με βοηθάει πολύ…

    Σε ευχαριστώ που πέρασες και άφησες αυτό το σχόλιο…

    Πολλά πολλά φιλιά!

    • Korallenia μου, γλυκιά
      Σ’ ευχαριστώ πολύ!!
      Να είσαι πάντα καλά και να σου έρθουν όλα όπως επιθυμείς!

      Mην νομίσεις ότι θέλησα να σε κρίνω, ή να κάνω την ξύπνια…
      (Δεν το κρύβω πως είμαι λίγο κριτική σε γενικές γραμμές, αλλά τώρα σου μίλησα όπως ως φίλη)

      ‘Ασε που και γω το ίδιο κάνω! χα χα
      Εκφράζω τα εσώψυχα μου στο internet, γιατί είναι πιο εύκολο. Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα πρόθεση να σου κλέψω το χώρο για τα δικά μου, αλλά μου βγήκε… Ίσως, γιατί νιώθω άνετα εδώ – όπως στα blogs όλης της παρέας – αλλά και γιατί δεν είχα να μιλήσω με κανένα μόλις γύρισα από το νοσοκομείο. Ξέρεις εσύ 😉

      Σ’ ευχαριστώ πολύ φιλενάδα! 🙂

      • akrogialia Says:

        Μαρία μου,
        Ένιωσα ότι μου μιλούσες ως φίλη και γι’ αυτό σου απάντησα ανάλογα…Να νιώθεις άνετα και να εκφράζεσαι όπως εσύ θέλεις…

        Είμαστε μια όμορφη διαδικτυακή παρέα…και χαίρομαι ιδιαίτερα γι’ αυτό!

        Η ευχή που μου άφησες εδώ είναι πολύ όμορφη και στην ανταποδίδω!

        Καλό απόγευμα!

  8. …………..
    Πέρασα για μια καλησπέρα!
    Καλή εβδομάδα γλυκιά μου
    Φιλιά πολλά

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα AV μου και σε σένα… αλλά για άλλη μέρα!

      Ας έχουμε μια υπέροχη βδομάδα!

      Πολλά φιλιά!

  9. Hello…
    Scary Lilith, here! 😆

    Καλή εβδομάδα Κοραλλένια μου!

    Φιλιά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου ότι και να λες, εσύ είσαι μια πανέμορφη Νεράιδα…δεν με τρομάζεις!

      Καλή εβδομάδα Λίλιθ μου!

      Φιλιά πολλά!

  10. Σμουατς κι από μένα!
    Καλό σου βράδυυυυυυυυυυυυυυυ

    Υ.γ Κράτα γερά

    • akrogialia Says:

      Αγγελάκι μου, δεν είπες τι πρέπει να κρατάω γερά? Χμ…

      Καλημέρα και σε σένα!

      Φιλιά Πολλά!

  11. Κorallenia μου,

    Σου στέλνω μια εικόνα που με ταξιδεύει. Η θάλασσα γαληνεύει.

    Φιλιά πολλά και καλή σου μέρα.

    • akrogialia Says:

      Πανέμορφη Μαρία μου,
      Σε ευχαριστώ που την έφερες εδώ…
      Η γαλήνη είναι μέσα μας…

      Καλό μεσημέρι!

      Φιλιά πολλά!

  12. Κοραλλένια μου δεν ξέρω αν θα μπεις ξανά στο blog μου αλλά σου μεταφέρω την δική μου απάντηση σε όσα μου έγραψες:

    «Korallenia μου καλησπέρα…
    Δεν ξέρω αν είπα κάτι που σε στενοχώρησε, αν συνέβη, ζητώ συγνώμη. Δεν είχα τέτοια πρόθεση…Συνέχισα ένα αστείο, που ξεκίνησες εσύ ότι “κλέβεις” από άλλα blogs.
    Μάλλον λοιπόν, το αστείο κρύωσε και εγώ το παρατράβηξα…
    Και πάλι ζητώ ειλικρινά συγνώμη!
    Επίσης σου εύχομαι ένα όμορφο τριήμερο!»

    Ελπίζω να έλυσα την όποια παρεξήγηση!

    • akrogialia Says:

      Αστροφεγγιά μου,

      Ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά!

      Μια μεγάλη αγκαλιά από μένα και πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

