Άνθρωποι…

Δεν είναι αυτοί που βλέπεις…

Δεν είναι αυτοί που ακούς…

Δεν είναι αυτοί που αγγίζεις…

Στην πραγματικότητα είναι αυτοί που διαισθάνεσαι ότι είναι…και η διαίσθηση…αυτή η έκτη  σου αίσθηση…. είναι πάντα τόσο ειλικρινής μαζί σου…δεν μπορεί ούτε ένα τόσο δα μικρό λευκό ψεματάκι να σου πει…φτάνει να θέλεις να την ακούσεις, να επιθυμείς να τη δεις, να λαχταράς να την ψηλαφίσεις…

Δεν είναι οι άνθρωποι…όπως εσύ θα ήθελες…

Δεν θα γίνουν πότε όπως εσύ θέλεις…

Τους αποδέχεσαι όπως είναι…κι αν δεν μπορείς…απομακρύνεσαι…

Ούτε κι εσύ είσαι γι’ αυτούς αυτό που θέλουν…

Δεν θα γίνεις ποτέ αυτό που θέλουν…

Κι αν δεν μπορούν να σε δεχτούν…έτσι όπως είσαι…μπορούν να φύγουν…

Οι δικές σου αρχές και αξίες…ίσως να μην είναι και δικές τους…

Οι δικές τους αρχές και αξίες…ίσως να μην είναι και δικές σου…

Δεν φταις εσύ…

Δεν φταίνε αυτοί…

Οι άνθρωποι είναι τόσο μα τόσο διαφορετικοί…πρέπει να ψάξεις πολύ να βρεις αυτούς που σου μοιάζουν…αυτούς τους οποίους μπορείς να εμπιστευτείς…να μιλήσεις μαζί τους, να γελάσεις μαζί τους…να νιώσεις άνετα να εκφραστείς…να μη φοβάσαι ότι θα σε κοροϊδέψουν για τα θέλω σου…για τις ιδέες σου…για τα όνειρά σου…

Δεν υπάρχουν πολλοί… και δεν χρειάζεται να είναι πολλοί…

61 Σχόλια to “Άνθρωποι…”

    • akrogialia Says:

      …σε ευχαριστώ…μέσα από την καρδιά μου…

      • akrogialia Says:

        Η μέρα αρχίζει και χάνεται
        τα μάτια κλείνουν βαριά
        μια ξένη πίκρα σ’ αγάπησε σε πονά
        σ’ ένα τραγούδι θα κρύβεσαι με ίδιους στίχους ξανά
        η νύχτα πάλι σε κέρδισε σε χαιρετά.

        Αλλάζεις, αλλάζεις
        αλλάζεις, αλλάζεις
        μέρα τη μέρα και με τρομάζεις.

        Τις νύχτες κρύβεις την γύμνια σου
        σε ένα καθρέπτη μπροστά
        θες να κοιμήσεις τον φόβο σου
        σε ξέρω καλά.

        Σε ένα τραγούδι θα κρύβεσαι με ιδίους στίχους ξανά
        η νύχτα πάλι σε κέρδισε σε χαιρετά.

        Αλλάζεις, αλλάζεις
        αλλάζεις, αλλάζεις
        μέρα τη μέρα και με τρομάζεις.

  1. μου έμεινε το μοιάζουν!!! Δεν υπάρχει κανεις να σου μοιάζει!!!! Και αν βρεθεί μάλλον δεν θα τον θέλεις, γιατί θα σκεφτείς πως αν μου μοιάζει έχω και δικο μου καθρέπτη!!! Η διαφορετικότητα φέρνει τους ανθρώπους κοντά!!!! Νόμος της φυσικής!!!!
    Έτσι λοιπόν μου έμεινε και το δεν χρειάζεται να είναι πολλοί. Βλέπεις πάντα παρά το παρουσιαστικό μου 🙂 ήμουν ολιγαρκής!!! Περνούσα και με τα λίγα!!!

    Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις νομίζω πως δεν μπορώ να διαφωνήσω πουθενά!!!!! Άνθρωποι !!!!!!!!

    Υ.Σ. μου άρεσε πολύ η μουσική σου επιλογή!!!!!

    • akrogialia Says:

      Γιώργο μου καλησπέρα,

      Σίγουρα δεν υπάρχει «κανείς» να μου μοιάζει…μετά από το λάθος που έκανε Εκείνος… το πάθημα έγινε μάθημα…

      Άσε που μεγαλώνοντας έμαθα ότι ακόμη και οι δικοί μου άνθρωποι που με έφεραν στον κόσμο…προσπαθούσαν να μην με φέρουν και ήθελαν σώνει και καλά να με στείλουν πίσω με εισιτήριο χωρίς επιστροφή…αλλά εγώ…δεν τους έκανα τη χάρη…αχαχαχαχαχαχα

      Πέραν από την πλάκα…να πω ότι ανεξάρτητα από το νόμο της έλξης ότι τα ετερώνυμα έλκονται…εγώ σαν άτομο επιλέγω πάντα ανθρώπους να μου μοιάζουν…να είναι δηλαδή, ψηλοί, λεπτοί, όμορφοι, με πράσινα μάτια! Ουπς…είπα ότι θα μιλήσω σοβαρά… Χμ…ίσως μια άλλη φορά! Χαχαχαχαχαχαχα

      Πανέμορφο τραγούδι…εμένα με ταξιδεύει…και μου θυμίζει ότι μεγαλώνω και αλλάζω…και σε λίγο με βλέπω να γίνομαι πεταλούδα…βαρέθηκα να σέρνομαι…θέλω να πετάξω…

      Καλό απόγευμα να έχεις!

      Πολλά φιλιά!

  2. Θυμάσαι στις παλιές καουμπόικες ταινίες που οι αυτοί που έψαχναν για χρυσό κάθονταν με τις ώρες και «κοσκίνιζαν» με το πιατάκι τους τη λάσπη για να βρουν έστω και ένα μικρό κόκκο χρυσού;
    Έτσι περνάει κι’ εμάς η ζωή μας…
    Με ένα «πιατάκι» να «κοσκινίζουμε» για να βρούμε τις ψυχές που δεν είναι πολλές… είναι λίγες.
    Καμιά φορά τις συναντάς εκεί που δεν το περιμένεις.
    Στα πιο παράξενα μέρη!
    Σε γαλάζιες πολιτείες, πειρατικά καράβια και κοραλλένιους κήπους.

    And suddenly, you feel lucky.
    And you are!

    Φιλάκι (που λέει κι ο Junior) 🙂

    • akrogialia Says:

      Αγαπημένη μου Λίλιθ,

      Το παράδειγμά σου είναι πολύ ταιριαστό…και βέβαια τις θυμάμαι…τα παλιά τα θυμάμαι με κάθε λεπτομέρεια…τα πρόσφατα δεν τα θυμάμαι με τίποτα… αχαχαχαχαχα

      Πάντως έκανα μια ζαβολιά με το δικό μου «πιατάκι»…δεν θα σου πω τι…αλλά με κάποιο μοναδικό τρόπο τον τελευταίο χρόνο…συνάντησα αυτές τις ψυχές μέσα σε ιστορίες και παραμύθια, σε καράβια πειρατικά, σε γαλάζιες πολιτείες…

      Καλό απόγευμα Λίλιθ μου, εύχομαι να είσαι καλύτερα!

      Όχι τίποτα άλλο…αλλά όταν είναι πεσμένη η διάθεση σου…στεναχωριέμαι να «πάρω» αυτό το πανέμορφο σκυλάκι που έχεις στις Ιστορίες και στα Παραμύθια σου! Ναι, αυτόν που σε ψάχνει…αχαχαχαχαχαχαχα

      Πολλά πολλά φιλιά!

  3. Θα συμφωνήσω με τη φιλενάδα μου τη Lilith….σε λίγο θα κυκλοφορούμε με ένα φανάρι σαν τον Διογένη, ψάχνοντας για ανθρώπους…
    Πολλά φιλιά Κοραλλένια μου, πολύ όμορφο το ποστ σου! 😉

    • akrogialia Says:

      Αστροφεγγιά μου,

      Όσο κι αν ψάξει ο Διογένης δεν θα τους βρει…
      Σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης…
      Εκτός κι αν κατά τύχη στη Zion βρεθεί!

      Χαίρομαι πραγματικά που σας γνωρίζω!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  4. Συμφωνώ με όσα λες κοραλλένια. Εμένα μου πήρε χρόνια να το συνειδητοποιήσω αυτό και αναλώθηκα σε ένα άσκοπο κυνήγι να μη χάσω ανθρώπους, να αλλάξω ανθρώπους, να καταλάβω γιατί δεν κάνουμε πια παρέα…τελικά έτσι είναι η φυσική ροή των πραγμάτων..απλά.

    • akrogialia Says:

      kalopaidialla καλησπέρα,

      Στους περισσότερους μας συμβαίνει αυτό που λες…δυστυχώς μαθαίνουμε μέσα από παθήματα…

      Οι πισώπλατες μαχαιριές είναι πολλές και οι μάσκες αμέτρητες…

      Καλό απόγευμα να έχεις!

      Φιλιά!

  5. Είναι παράξενο, αλλά κάτι με συνδέει με αυτή τη φωτογραφία που είναι πολύ δύσκολο να αναλύσω τώρα εδώ!
    Κάποτε μάλιστα είχα σκοπό να σου την χαρίσω αλλά άλλαξα γνώμη επειδή το post σου τότε ήταν κάπως και σκέφτηκα πως ίσως δεν θα καταλάβαινες τη σχέση!
    Φαίνεται όμως πως όταν κάποια πράγματα είναι για να συμβούν, τίποτα δεν μπορεί να τους αλλάξει πορεία.

    Τι Λέγαμε;
    Α μάλιστα!
    «Με τρομάζεις» !!!
    …και πού ‘σαι ακόμη θα έλεγα…
    Χάχαχαχαααα 🙂

    Πολύ όμορφο.
    Πολύ όμορφα!
    Δε νομίζεις;

    Τελικά Κερδίσαμε ή χάσαμε;

    Φιλιά Πολλά
    …Και μια μεγάλη αγκαλιά.

    ps: Lilith… Πολύ όμορφο σχόλιο!

    • akrogialia Says:

      Πειρατή μου, καλησπέρα!

      Τίποτα και κανείς δεν μπορεί να αλλάξει την πορεία…γιατί όλα γίνονται για κάποιο λόγο όπως πολύ όμορφα αναλύει η Αστροφεγγιά μας στο σημερινό της ποστ.

      Τη συγκεκριμένη φωτογραφία ήθελα κι εγώ να την ανεβάσω σε ένα πιο παλιό μου ποστ…όμως τελευταία στιγμή άλλαξα γνώμη…

      Οι φίλοι δεν με τρομάζουν τόσο Πειρατή μου…όσο ο εαυτός μου… εκεί που λέω…οκ…Κοραλλένια σε ξέρω…γίνεται κάτι και λέω…αυτό δεν το γνώριζα για σένα Κοραλλένια μου…

      Κάτι χάσαμε…αλλά είναι ασήμαντο σε σχέση με αυτό που κερδίσαμε…

      Το σχόλιο της Λίλιθ μας όντως εξαιρετικό!

      Πολλά φιλιά Πειρατή μου! Πολλά…

  6. Ότι και να πω μετά από αυτά εξαιρετικά σχόλια,
    θα είναι πολύ λίγο…

    Άσε που τα είπες όλα στην ανάρτηση σου,
    με τον καλύτερο τρόπο. Ένα μόνο, θα προσθέσω.
    Σε θαυμάζω!

    Πολλά κοχυλένια φιλιά!

    • akrogialia Says:

      Μαρία μου, κάθε σχόλιο που γράφει κάποιος και αφήνει στις Κοραλλένιες μου σκέψεις είναι μοναδικά όμορφο αφού έχω την αίσθηση ότι γράφεται με αγάπη…

      Η διάθεσή του να γράψει κάποιος κάτι… είναι αυτή που κάνει το σχόλιο όμορφο…

      Το τραγούδι που άφησες εδώ είναι πανέμορφο!
      Καλό απόγευμα!

      Πολλά φιλιά!

  7. το θέμα είναι να είμαστε αληθινοί. σε κάθε στιγμή μας. με κάθε άνθρωπο γύρω μας. δίπλα μας. και είναι η αλήθεια που δεν μπορεί να κοροϊδέψει κανένα όνειρο. κανένα θέλω. κανένα μπορώ. όσο αληθινοί είμαστε τόσο και περισσότερη αλήθεια εισπράττουμε. γιατί πάντα στο τέλος μένει η αλήθεια.
    φιλιά σου πολλά! πολύ καλό (και ακόμα καλύτερο) απόγευμα!

    • akrogialia Says:

      Βασίλη μου πολύ καλησπέρα σου,
      Θέτεις ένα πολύ σημαντικό θέμα με το σχόλιο σου…

      Καταρχήν οφείλουμε να είμαστε αληθινοί με τον ίδιο τον εαυτό μας…

      Αν το καταφέρουμε αυτό…τότε θα είναι εύκολο να είμαστε αληθινοί και με τους άλλους…

      Όντως το απόγευμα μου είναι πολύ πιο όμορφο από αυτό που υπολόγιζα…

      Καλό βράδυ να έχεις!

      Μια μεγάλη αγκαλιά και φιλιά πολλά κι από μένα!

  8. Πολύ όμορφη ανάρτηση!
    Συγχαρητήρια Κοραλλένια μου
    Πειράζει που σταμάτησα να ψάχνω;
    Με κούρασε η αναζήτηση!
    βαρέθηκα
    Φιλιά πολλά και
    καλό σου βράδυ γλυκιά μου!

    Υ.γ Αν είναι να ρθει καλώς!
    Αν όχι καλύτερα!
    Χα χα χα χα
    Σμουατς

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Αγγελάκι μου!

      Κουράστηκες εεε?

      Ξέρεις όμως κάτι όσο μεγαλώνουμε τόσο αποκτούμε την ικανότητα να μας πλησιάζουν από μόνοι τους….αυτοί που αξίζουν για να είναι κοντά μας…

      Να έχεις μια όμορφη μέρα!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  9. Καλημέρα Κοραλλένια!
    Eίδα το νέο banner σου εδώ και είπα να σου χαρίσω κάτι σχετικό 😉
    Δεν παίζεσαι! Η Lillith θα έχει ξεκαρδιστεί πάλι 😆

    Φιλιά πολλά

    • akrogialia Says:

      Ο Έρωτας σε όλο του το μεγαλείο, Μαρία μου! Για μένα είναι πιο ερωτική ιστορία από όλες τις άλλες με διαφορά όμως!

      Χαίρομαι για το κλιπάκι που άφησες εδώ!

      Τώρα όσον αφορά τη Λίλιθ, για καλό και κακό…θα φοράω ωτοασπίδες…και για τις φωνές θυμού αλλά και για τις φωνές χαράς…

      Καλό μεσημέρι να έχεις!

      Φιλιά Πολλά!

  10. χα χα χα
    Πάλι θα έχουμε πολύ γέλιο!

    • akrogialia Says:

      Θα δείξει Μαρία μου,

      Η Λίλιθ είναι από τους ανθρώπους που αγαπάω πολύ!

      Αν νιώσω ότι θα στενοχωρηθεί πολύ θα τον πάω πίσω στα παραμύθια της!

  11. χαίρομαι για την μουσική πανδαισία που συνάντησα εδώ!!! Καλησπέρα, να έχεις ένα όμορφο απόγευμα και ακόμα καλύτερο βράδυ!!!

    • akrogialia Says:

      Όμορφα όλα τα τραγούδια…και εμένα με πλημμυρίζουν συναισθήματα, αναμνήσεις, όνειρα, προσδοκίες….

      Καλό βράδυ Γιώργο μου!

      Πολλά φιλιά!

      • σήμερα έμεινα πολλές ώρες εδώ …… δεν ξέρω αν είναι η μουσική που με κρατάει ……. δεν ξέρω αν είναι τα λόγια τους που όλα κάτι έχουν να μου πουν…… ξέρω όμως πως το χάρηκα…. ξέρω οτι το ήθελα πολύ να είμαι εδώ……..

        Καλό σου βράδυ

  12. Μην το πλακώσεις στα μαρούλια το παιδί!
    Δεν είναι χορτοφάγος!!!
    Τρώει κρέας! 🙄

    Δεν τον βλέπω πολύ ευχαριστημένο…
    Τι του έδωσες να φάει;
    Σόγια;;;
    Εγώ τον ταΐζω κάθε βράδυ μπριζόλα medium-rare φτιαγμένη απ’ τα χεράκια μου!
    Μην το αφήσεις πάντως να πεινάσει…
    Σε προειδοποιώ…
    Έχει περίεργες προτιμήσεις στο φαγητό… :mrgreen:

    Φιλιά Τριστάνε, μωρό μου!
    Αν δε χορτάσεις με το δείπνο σου, όρμα στη θεία Κοραλλένια!
    Εντάξει; 😉

    • akrogialia Says:

      Lilith μου, χαίρομαι που έδειξες ανωτερότητα και δεν με πλάκωσες στο ξύλο…

      Μην ανησυχείς θα τον προσέχω…είναι τόσο αξιολάτρευτος…

      Αυτό με το «μισό- ωμό» κρ…. τι το ήθελες?

      Του πήρα ήδη τις καλύτερες τροφές σκύλων…που διατηρούν και προάγουν την υγεία του και σωματικά και ψυχοσυναισθηματικά!

      Εγώ έχω την αίσθηση ότι δεν θα θέλει να επιστρέψει σύντομα…άσε που μπορεί να συναντήσει και την ΙΖΟΛΔΗ εδώ πέρα….

      Πολλά πολλά και πιο πολλά φιλιά!

  13. Δεν τρώει έτοιμες τροφές ο Tristan!
    Ή θα του φτιάχνεις την μπριζόλα του ή θα τον επιστρέψεις άμεσα στο σπίτι του!
    Δεν τον μεγάλωσα εγώ και τον έκανα ολόκληρο παλληκάρι σαν τα κρύα τα νερά, για να τον πάρεις εσύ και να τον ταΐζεις ζωοτροφές της κακιάς ώρας!!! 👿
    Έχω διώξει εγώ Ιζόλδες!!!
    Ουυυυυ!!!
    Δε φαντάζεσαι!!!

    (χεχεχε! πώς σου φαίνομαι για μάνα; ε;) :mrgreen:

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου καλημέρα,
      Μην ανησυχείς την ώρα του φαγητού θα τον πηγαίνω βόλτα στο Πειρατικό… και θα απολαμβάνει τις μπριζολίτσες του! Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Για μάνα, μια χαρά μου ακούγεσαι…δεν είχα την παραμικρή αμφιβολία….άλλωστε είδα τι μπορείς να κάνεις σαν μανούλα με τον Τζούνιορ μας, θυμάσαι;

      Σαν πεθερά όμως δεν μπορώ με τίποτα να σε φανταστώ… ένα έχω να πω…λυπάμαι από τώρα τη νύφουλα σου! αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά Λίλιθ μου. Πολύ το χάρηκα το σχόλιό σου!

      Ο Τριστάνος στέλνει τα φιλιά και την αγάπη του και λέει ότι περνάει υπέροχα με την Κοραλλένια ειδικά όταν απέχει από το Pc! χαχαχαχαχαχαχαχχα

  14. Μουσικές υπέροχες άκουσα και μπήκα !!!
    Το βασικότερο είναι νά ‘σαι ο εαυτός σου
    νά ‘σαι συμφιλιωμένος με το «εγώ» σου …
    κι οι αδελφές ψυχές, όσο κι αν είναι λίγες
    δεν θ’ αργήσουν να φανερωθούν !!!
    Μια ζεστή καλημέρα απ’ τη Σάμο …

    • akrogialia Says:

      side21 πολύ καλημέρα σου!

      Οι μουσικές είναι πάντα υπέροχες όταν έχουμε τη διάθεση να τις ακούσουμε και να ταξιδέψουμε μαζί τους…

      Δεν έχω παράπονο…έχω δίπλα μου τους ανθρώπους εκείνους που με κάνουν να νιώθω όμορφα!

      Καλημέρα και από μένα!

      Πολλά φιλιά!

  15. happypepper Says:

    Good Morning
    κοραλλάκι!
    Τους ανθρώπους τους αγαπώ.
    Και έχω δύναμη να τους αντέξω
    χωρίς αυταπάτες
    και όταν βγουν από τη ζωή μου
    μια χαρά – αυτάρκης.
    Οπότε αισιοδοξώ
    σε μια ζωή υπέροχα αναπάντεχη

    Όσο για σένα,
    τρυφερό κορίτσι.
    χαίρομαι την αυθεντικότητά σου
    και τα χάχανα με το λιλιθάκο,
    άλλο μουρλοκομείο φανταστικό!

    Την καλημέρα μου, όσο πιο λαμπερή γίνεται
    και στις δυό σας
    χαμογελαστές κυρίες.

    • akrogialia Says:

      Happypepper μου, πολύ πολύ καλή σου μέρα,
      Χαίρομαι ιδιαίτερα για την αισιοδοξία σου…και που βλέπεις τη ζωή με τόσο όμορφα χρώματα…

      «Τρυφερό κορίτσι…» χμ…πάντως στο φούρνο με πατάτες, με κολοκυθάκια και καροτάκια…μια χαρά τρυφερή θα γίνω…αχαχαχαχαχαχαχα

      Όσο για την αυθεντικότητά μου, ένα έχω να πω…τα φαινόμενα απατούν!
      Αααα η Λίλιθ μας είναι μοναδικό πλάσμα! Τέτοιες ψυχές δεν υπάρχουν πολλές!

      Πολλά πολλά φιλιά!

      ΥΓ: Κάνε και μια βουτιά και για μας σήμερα! Πάντως τα κοτσίδια μου αρέσουν και μένα πολύ…

  16. akrogialia Says:

    Καλημέρα Γιώργο μου,

    Χμ… ώστε μου έκανες «Αρμένικη» επίσκεψη εεε; Τουλάχιστον τα κοράλλια μου σε κέρασαν κάτι όμορφο;

    Πάντα «όλα» έχουν και κάτι να μας πουν…

    Καλό μεσημεράκι να έχεις!

    Πολλά πολλά φιλιά!

  17. Πέρασα ν’ αφήσω το γεύμα του Τριστάνου μου…

    Το βλέπω λίγο… κομμένο το μωρό μου!
    Έλα αγόρι μου να φας!
    Σου’ φερε η μαμά φαγητό!
    Σ’ αγαπάει καμιά άλλη όπως σ’ αγαπάει η μαμά σου;
    Όχι βέβαια!!!

    (την αλήθεια όμως πες μου τώρα… δε θα με ήθελες για πεθερά; ε;) :mrgreen:

    • akrogialia Says:

      Μα καλά πόσο κακιά μπορείς να γίνεις εεε?
      Στην αρχή είπα να μην ανοίξω να δω τι φαγητό του έφερες…γιατί το ένστικτό μου κάτι τέτοιο μου έλεγε…όμως από αυτοπειθαρχία μηδέν έτσι το άνοιξα και το είδα…

      Μα πώς μπόρεσες βρε Λίλιθ μου?

      Πώς θα φάω εγώ τώρα την πράσινη σαλατούλα μου…μου λες?

      Κακιά Λίλιθ!
      Κακιά Πεθερά!
      χαχαχαχαχαχαχαχχαα

      ………..

      Δεν θα στο φέρω να τον δεις ούτε για διακοπές!

      Άσε που θα μου κάνει και κουταβάκια! Γαβ, γαβ, γαβ, γαβ,

  18. Τα κουταβάκια μπορείς να τα κρατήσεις!
    Άμα ήταν να κουβαλάμε στο σπίτι όλα τα κουταβάκια που «σπέρνει» ο κανακάρης μου από δω κι’ από κει, δε θα είχαμε ούτε πλακάκι να σταθούμε!!! :mrgreen:
    Στείλε μου λοιπόν μόνο το καμάρι μου και είμαστε ok…
    Μόνος του θα ζητήσει άλλωστε να έρθει να με δει.
    Πάντα επιστρέφει στη μανούλα!
    Οι Ιζόλδες είναι εποχιακές… σαν τις μάσκες, τα τσουρέκια και τα μελομακάρονα…
    Λυπάμαι για το σοκ που υπέστης από την μπριζόλα, αλλά το παιδί πρέπει να φάει! Τα αισθήματά σου είναι το τελευταίο πράγμα που με απασχολεί! 🙄

    • akrogialia Says:

      Άκουσε να δεις Λίλιθ μου,

      Το παρελθόν του βασικά δε με αφορά!

      Από εδώ και πέρα, θα σταθεί σαν πραγματικός πατέρας και παππούς στα κουταβάκια του!

      Αν σου λείπει, μπορείς να φας μια σοκολάτα! Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Θεότρελλη Λίλιθ,

      Πολύ μου άρεσε αυτό που είπες «Οι Ιζόλδες είναι εποχιακές… σαν τις μάσκες, τα τσουρέκια και τα μελομακάρονα…»

      Οι μάσκες διαρκούν περίπου 3 μέρες…τα τσουρέκια μια βδομάδα και τα μελομακάρονα άντε ένα μήνα! Τελικά οι σχέσεις τόσο λίγο κρατάνε…

      Άσε, μη τρελαίνεσαι με το συνειρμό μου…περνάω μια φάση…θα μου περάσει…

      Πολλά πολλά φιλιά!

  19. Ααα… δεν ξέρω για τις σχέσεις γενικότερα.
    Του Τριστάνου μου πάντως οι σχέσεις, τόσο διαρκούν!
    Και αυτές που είναι… μελομακάρονα, άμα τρελλαθούν και θέλουν και γάμο, τις κανονίζει η μανούλα! :mrgreen:

    • akrogialia Says:

      Μια καλή μανούλα, ποτέ δεν επεμβαίνει στα ερωτικά του παιδιού της!

      Ας σοβαρευτούμε…
      Βαρέθηκα τα «μελομακάρονα»…
      Αλήθεια πορτοκάλια υπάρχουν ομόχρονα? Σε ρωτάω για να δω αν αξίζει τον κόπο να ψάξω για το δικό μου πορτοκάλι… σε γη, σε θάλασσα, σε ουρανό…

  20. Μια καλή μανούλα ποτέ δεν αφήνει το γιόκα της να γίνει βορά στα δόντια των… μελομακάρονων!!!
    Αλλά αυτό είναι βέβαια θέμα άποψης…
    Εξαρτάται ποιον ρωτάς…
    Αν ρωτάς το μελομακάρονα φυσικό είναι ν’ ακούσεις άλλα… 🙄

    Πορτοκάλια υπάρχουν ολόχρονα (φαντάζομαι θα εννοείς), αλλά τον περισσότερο καιρό είναι θερμοκηπίου.
    Καλό θα ήταν να ψάξεις για το δικό σου την εποχή που τα κάνει η πορτοκαλιά έξω στον κήπο και κάτω από τον ουρανό. 🙂

    • akrogialia Says:

      Ερώτηση,

      Πώς θα καταλάβω ό,τι είναι το δικό μου πορτοκάλι?

      Θα έχει άλλο χρώμα?

      Άλλο σχήμα?

      Άλλο μέγεθος?

      Θα κρατάει ταπελίτσα όπως τον Τριστάνο σου?

      Θα είναι μόνο του ή θα έχει και παρέα?

      Χμ…

  21. Με τέτοια φαγητά που ταϊζεις το μωρό σου Lilith, μην παραξενεύτεις αν φάει τη μανούλα κάποια στιγμή! 🙄

    Μπούχαχαχαχααα

    Καλημέρα σας…

    😉

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Πειρατή μου,

      Μα είδες με τι τροφές μεγαλώνει τον Τριστάνο μου η Λίλιθ?
      Πάντως τις λίγες μέρες που τον φιλοξενώ στο Κοραλλένιο μου σπιτάκι…άρχισε να νιώθει χαρούμενος και είναι πολύ πολύ παιχνιδιάρης…του αρέσουν τόσο πολύ οι βόλτες μας…

      Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

      Πολλά Κοραλλένια φιλιά!

  22. μια καλημέρα απο μένα!!!! Καλές βόλτες με τον τριστάνο!!!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Γιώργο μου!

      Ευτυχώς που έχω και τον Τριστάνο μου αυτές τις ημέρες αλλιώς θα είχα τρελαθεί…είναι αξιολάτρευτος!

      Πολύ καλό σ/κ/δ! καλές βουτιές!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  23. Τριστάνο ΣΟΥ;;;
    Είπες Τριστάνο ΣΟΥ ή μου φάνηκε;
    Κοραλλένια μου, μήπως θέλεις να φέρω κανένα steak tartare για το γεύμα του παιδιού σήμερα;
    Don’t push it!!! 👿

    • akrogialia Says:

      Lilith μου,

      Θα πρέπει να καταλάβεις καλή μου… ότι όταν πάρω κάτι και το φέρω σπίτι μου, στην καρδιά μου, στη ψυχή μου, γίνεται δικό μου…ΜΟΥ και δεν με νοιάζει το παρελθόν του…αδιαφορώ…

      Φέρε ό,τι θέλεις…δε θα το ανοίξω! Αχαχαχαχαχαχαχαχα

  24. Όσο για τη χθεσινή σου ερώτηση σχετικά με τα πορτοκάλια…
    Δεν πιστεύω ότι είμαστε το μισό κανενός πορτοκαλιού που έχει κοπεί στη μέση. Εκεί έξω υπάρχουν πολλοί άνθρωποι τους οποίους θα μπορούσαμε να ερωτευτούμε το ίδιο δυνατά!
    Απλά, επειδή είναι πρακτικα αδύνατον να τους συναντήσουμε όλους, αν είμαστε τυχεροί μπορεί κάποια στιγμή να συναντήσουμε έναν από αυτούς.
    Και απλά, οι στενόμυαλοι, όταν τον συναντήσουν πιστεύουν ή θέλουν να πιστεύουν ότι that was it!
    Και όταν αυτό το… μισό πορτοκάλι, τύχει να φύγει και να τους παρατήσει στα κρύα του λουτρού, κάθονται και κλαίνε τη μοίρα τους γιατί «δε θα ερωτευτώ ποτέ ξανά!»
    Με ρωτάς πώς θα το καταλάβεις αν συναντήσεις έναν από αυτά τα… πορτοκάλια…
    Θα το καταλάβεις, γιατί μόλις τον κοιτάξεις, η καρδιά σου θα σταματήσει για λίγα δευτερόλεπτα πριν ξαναρχίσει να χτυπά.
    Θα το καταλάβεις, γιατί θα είναι η πρώτη σου σκέψη όταν ξυπνήσεις και η τελευταία πριν κοιμηθείς.
    Θα το καταλάβεις, γιατί θα νιώθεις ότι υπάρχεις μόνο όταν είσαι δίπλα του και θα νιώθεις ζωντανή μόνο όταν σε κοιτάει στα μάτια.
    Θα το καταλάβεις…
    You can’t miss it!
    No way! 🙂

    • akrogialia Says:

      Lilith μου,

      Τα λόγια σου σήμερα…είναι τόσο ξεχωριστά…

      Ξέρεις όμως όταν ερωτευτούμε με πάθος κάποιον πολύ…και μετά έρθει ο χωρισμός…την επόμενη φορά…δεν αφηνομάστε…κρατάμε μια απόσταση για ασφάλεια…για να μην βιώσουμε τον ίδιο πόνο και ίσως και μεγαλύτερο… φυσικά ένας πολύ καλός μου φίλος, μου έχει πει…ότι ο «Έρωτας» δεν θα μου αφήσει περιθώρια ώστε να τον ελέγξω και κρατήσω απόσταση…αλλιώς θα είναι πάλι ένας έρωτας από τα ίδια…και τα ίδια… και δεν θα έχει τίποτα να μου προσφέρει… Δεν σου κρύβω ότι τα λόγια αυτά τα επεξεργάζομαι και όσο πιο πολύ διεισδύω σε αυτές τις σκέψεις…τόσο πιο πολύ κατανοώ αυτό που ήθελε να μου πει…αλλά δεν ήθελα αρχικά να ακούσω…

      Όσο περνούν όμως τα χρόνια Λίλιθ μου…νιώθω όλο και πιο πολύ ότι δεν θέλω να το «καταλάβω…»

      Σου εύχομαι να έχεις ένα υπέροχο σ/κ/δ!

      Πολλά πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

