Πιατέλες με σκέψεις…

«Φαντάσου τον εαυτό σου μπροστά στον μπουφέ ενός πολυτελούς ξενοδοχείου. Μπροστά σου αντί για πιατέλες με φαγητό, υπάρχουν πιατέλες με σκέψεις.  Εσύ μπορείς να διαλέξεις όποιες σκέψεις επιθυμείς… Αν διαλέξεις σκέψεις που θα σου δημιουργήσουν προβλήματα τότε η επιλογή σου είναι μάλλον ανόητη. Είναι σαν να διαλέγεις το φαγητό εκείνο που σου δημιουργεί πάντα προβλήματα υγείας. Μπορείς να το πάθεις μια, δυο φορές…όταν όμως αντιληφθείς ποιο είναι το φαγητό που πειράζει τον οργανισμό σου τότε το αποφεύγεις. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με τις σκέψεις.»  (Louise L. Hay, 2007)

Έτσι κι εγώ αποφάσισα να μείνω μακριά από σκέψεις που μου δημιουργούν προβλήματα…

Μου είπες πως άλλαξα!

Το αισθάνθηκες λέει από την αλλόκοτη  για σένα πια συμπεριφορά μου…

Τι να σου κάνω δεν φταίω εγώ.  Ξύπνησα έστω κι αργά…

Μπορείς να διαλέξεις κι εσύ όποιες σκέψεις επιθυμείς…

Οι πιατέλες είναι αμέτρητες και είναι όλες μπροστά σου…

Αρκεί να θέλεις να τις δεις, να θέλεις να τις μυρίσεις, να θέλεις να τις γευτείς…

16 Σχόλια to “Πιατέλες με σκέψεις…”

  1. Μπορεί εμείς να διαλέγουμε τις πιατέλες με τα «φαγητά» που δεν μας πειράζουν και εκεί που τα απολαμβάνουμε ευχαριστημένοι, έρχεται κάποιος παραδίπλα κρατώντας πιατέλες με φαγητά που μας πειράζουν και επιμένει να τα δοκιμάσουμε!
    Εσύ του λες «φύγε Χριστιανέ μου! με πειράζει σου είπα!» κι’ αυτός επιμένει!
    Τελικά, αν δεν σηκωθείς να φύγεις, μπορεί και να στο ταΐσει με το ζόρι! 🙂
    Χαίρομαι που έχεις μια απελευθερωτική διάθεση σήμερα!
    Έτσι θέλω να σε βλέπω! 😉

    Φιλιά πολλά Κοράλλι μου!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Λίλιθ μου,

      Το σημαντικό είναι να γνωρίζουμε ποια φαγητά μας πειράζουν…αφού το μάθουμε αυτό…όλα τα υπόλοιπα είναι πιο εύκολα…σημασία έχει να το αντιληφθούμε εμείς…να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας…

      Ναι, σήμερα έχω μια επαναστατική και συνάμα απελευθερωτική διάθεση…ποιος ξέρει τι κεραυνός / πιατέλα με χτύπησε πάλι…αχαχαχαχαχαχαχα

      Και μένα μου αρέσει να με βλέπω έτσι…τους άλλούς εδώ δεν ξέρω πόσο θα αρέσει…

      Να έχεις ένα πανέμορφο απόγευμα!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  2. Μου αρέσει να σε βλέπω αποφασισμένη!
    Αυτό σημαίνει ότι τα έχεις βρει με τον εαυτό σου 😉

    Kαλό Σ/Κ και πολλά κοχυλένια φιλιά!

    • akrogialia Says:

      happyshelly μου καλησπέρα!

      ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΗ ΕΙΜΑΙ!
      Και εμένα μου αρέσω πιο πολύ έτσι!

      Να περάσεις όμορφα σήμερα!

      Πολλά φιλιά!

  3. Δεν μπορούμε να αποφύγουμε τις σκέψεις…
    Πάντα σαν δαίμονες θα δίνουν τις μάχες τους να μας κερδίσουν είτε στο καλό ή στο κακό…
    Ευτύχημα θα είναι όμως να κάνουμε τη σωστή επιλογή!
    Πολλά φιλιά Korallenia μου!

    • akrogialia Says:

      Αστροφεγγιά μου καλησπέρα!

      Για να κάνουμε όμως τη σωστή επιλογή, θα πρέπει να ξέρουμε πρώτα τι θέλουμε πραγματικά… η δύναμη είναι τα δικά μας θέλω! «Θέλω»… που κανένας δαίμονας δεν θα μπορεί να πλησιάσει…

      Πολλά φιλιά!

  4. Ευχομαι να μην μετανιώσεις ποτέ!
    Μόνο τότε θα ξέρεις αν πήρες τη σωστή απόφαση!
    Φιλιά πολλά

    • akrogialia Says:

      Angel μου πολύ καλησπέρα σου!

      Κι εγώ το εύχομαι… αν και ξέρω ήδη ότι κάνω το σωστό για την Κοραλλένια!

      Πολλά φιλιά Αγγελάκι μου!

  5. Όμορφα χρώματα.
    Δεν ξέρω γιατί αλλά έμεινα για ώρα να κοιτάζω τα πορτοκάλια!
    Δεν έχω ιδέα τι γράφεις.
    Τα πορτοκάλια έκλεψαν την παράσταση!
    WOW!

    «αν και ξέρω ήδη ότι κάνω το σωστό για την Κοραλλένια»

    Πολύ όμορφο και αυτό!

    Θα έχεις μια πολύ υπέροχη Κυριακή.
    Φιλιά πολλά

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Πειρατή μου!

      Έμεινες για ώρα να κοιτάζεις τα πορτοκάλια εεε? Πού να τα μυρίσεις και να τα γευτείς κιόλας!

      Δεν έχει σημασία τι γράφω εγώ…αλλά τι διαβάζεις εσύ!

      Υπέροχα χρώματα Όσιρη μου! Υπέροχα σαν την Κυριακή μου!

      Πολλά πολλά φιλιά!

      ΥΓ: Είμαι στη διάθεσή σας για οποιεσδήποτε περαιτέρω διευκρινίσεις! αχαχαχαχαχαχαχαχα

  6. …υπέροχη Κυριακή

    • akrogialia Says:

      Osiris,

      Ναι!
      «…υπέροχη Κυριακή!»

      Πανέμορφη ευχή!

      Το ίδιο εύχομαι και σε σένα!

      Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά πολλά φιλιά!

  7. Korallenia είναι πολύ ωραίος ο παραλληλισμός με τις πιατέλες!
    Όλες οι σκέψεις που κάνουμε είναι δική μας επιλογή. Αν θελήσουμε να τις αλλάξουμε, αλλάζουμε τον κόσμο μας όπως έχει πει και ο Norman Vincent Peale.
    «Change your thoughts and you change your world.»
    http://www.getmotivation.com/nvpeale.html
    Καλή εβδομάδα και με όμορφες σκέψεις 🙂

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Βασίλη,

      Ναι, είναι πολύ έξυπνος ο παραλληλισμός της L. Hay.
      Είναι καιρός πια να μη ρίχνουμε τις ευθύνες στους άλλους…

      Είναι καιρός πια να σταματήσουμε να υπερβάλλουμε για τον εαυτό μας…να σταματήσουμε να τον τιμωρούμε…

      Όλα είναι στο μυαλό μας!

      Πολύ αισιόδοξη η ιστοσελίδα που άφησες εδώ…και σε ευχαριστώ πολύ!

      Καλή βδομάδα και σε σένα!

      Φιλιά!

Σχολιάστε

