Σχέσεις…

Όλη μας η ζωή εξαρτάται από τις σχέσεις που δημιουργούμε. Έχουμε σχέσεις με τα πάντα. Ακόμα και τώρα που διαβάζεις αυτό μου το ποστ, δημιουργείς μια σχέση με αυτό, αλλά και μαζί μου και με τις ιδέες και απόψεις μου.

Οι σχέσεις μας είναι ο καθρέφτης του εαυτού μας. Αυτό που θέλουμε να προσελκύσουμε καθρεφτίζει τις ιδιότητες, τις πεποιθήσεις μας,  είτε πρόκειται για ένα φίλο, έναν εραστή, ένα σύζυγο, ένα παιδί.

Τα πράγματα που δε σου αρέσουν σε αυτούς είναι είτε αυτά που κάνεις εσύ ο  ίδιος, ή που θα ήθελες να κάνεις, είτε εκείνα που πιστεύεις. Δεν θα τους προσέλκυες ή δε θα έμπαιναν στη ζωή σου αν η συμπεριφορά τους δε συμπλήρωνε τη δική σου…

ΥΓ: Αφορμή για το ποστ μου, δύο υπέροχα “δώρα”! H φωτογραφία του ποστ από τον Osiris και το πανέμορφο κλιπάκι στο πρώτο σχόλιο του ποστ μου από την Astrofegia!

17 Σχόλια to “Σχέσεις…”

  1. Πολύ όμορφο!
    Φιλιά πολλά και πάλι Κοραλλένια μου
    Σμουατς

    • akrogialia Says:

      Angel μου, καλησπέρα!

      Η ομορφιά είναι στα μάτια εκείνου που τη βλέπει!

      Πολλά φιλιά!

  2. …με την τελευταία παράγραφο έχω ένα θεματάκι
    Δεν πιστεύω ότι συμβαίνει αυτό πάντα!
    Αρκετές φορές μάλιστα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο!

    Φιλιά πολλά και πάλι
    Σμουατς

    • akrogialia Says:

      Angel μου,

      Σεβαστή και η δική σου άποψη!

      Μίλησα μέσα από την καρδιά μου, για μένα…για το πώς βλέπω εγώ τις σχέσεις….

      Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!

      Φιλιά πολλά!

  3. Συμφωνώ μαζί σου Κοραλλένια μου, αλλά θα διαφωνήσω σε ένα σημείο. Όλους μπορείς να τους κάνεις πέρα και να τους απομακρύνεις εκτός το παιδί σου, ακόμα και αν το ίδιο σε απομακρύνει από τη δική του ζωή….
    Πολλά φιλιά καλή μου!

    • akrogialia Says:

      Αstrofegia μου, καλησπέρα!

      Σε ευχαριστώ πρώτα από όλα για την έμπνευση που μου χάρισες για να γεννηθεί τούτο το ποστ!

      Σε καμία περίπτωση δεν σκέφτηκα ότι μπορείς να απομακρυνθείς από το παιδί σου, ακόμα κι αν το ίδιο απομακρύνεται από σένα…εκείνο που θέλησα να επισημάνω είναι ότι αν για παράδειγμα έχεις ένα παιδί που οι συνήθειες του σε εκνευρίζουν, τότε αναμφίβολα αυτές είναι οι δικές σου συνήθειες. Τα παιδιά μιμούνται τους μεγαλύτερους. Αν ξεκαθαρίσουμε λοιπόν τα πράγματα μέσα μας, θα δούμε ότι κι οι συνήθειες του παιδιού μας μπορούν να αλλάξουν πιο γρήγορα από όσο πιστεύουμε.

      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή κοντά σε ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν!

      Φιλιά Πολλά!

  4. Mου άρεσε και η φωτογραφία και το κλιπ και η φράση στο slide σου.
    Το moto μου είναι:

    It’s better to be unhappy alone than unhappy with someone – Marylin Monroe

    Όσο για την φράση σου…
    «Τα πράγματα που δε σου αρέσουν σε αυτούς είναι είτε αυτά που κάνεις εσύ ο ίδιος, ή που θα ήθελες να κάνεις, είτε εκείνα που πιστεύεις.»

    θα συμφωνήσω με το Αγγελάκι μας, ότι τα πάντα είναι σχετικά.

    Φιλάκια πολλά και καλό σου βράδυ

    • akrogialia Says:

      happyshelly μου καλησπέρα!

      Η φωτογραφία είναι όντως πανέμορφη! Μια εικόνα, χίλιες λέξεις!

      Μια εικόνα, άπειρα συναισθήματα!

      Μπορείς να συμφωνείς με το Αγγελάκι μας και αυτό είναι απόλυτα σεβαστό.

      Σου εύχομαι η Κυριακή σου να είναι γεμάτη με όλα αυτά που εσύ θες!

      Πολλά φιλιά!

  5. Πολύ σωστή Κοραλλένια!
    Συμφωνώ απόλυτα!(ειδικά με αυτό που γράφεις στη δεύτερη εικόνα)
    Καλό σου βράδυ!

    • akrogialia Says:

      Ερατώ μου, πολύ καλησπέρα σου!

      Αυτό είναι κάτι που το ένιωσα έντονα τους τελευταίους καιρούς…πάντα το είχα στη σκέψη μου…αλλά βάζοντας σε τάξη κάποιες δικές μου σκέψεις αποφάσισα να το υιοθετήσω… θα προσπαθήσω να γεφυρώσω το χάσμα ανάμεσα στη θεωρία και στην πράξη!

      Καλό απόγευμα Κυριακής!

      Φιλιά Πολλά!

  6. happypepper Says:

    Εμένα πάλι μου αρέσει που διαχωρίζεις σύζυγο και εραστή.
    μάλλον απενοχοποιημένη και νήνεμη!
    Πάντα ελεύθερο πνεύμα

    (αποφεύγοντας τη στίξη , εδώ)

    • akrogialia Says:

      happypepper μου, πολύ καλησπέρα!

      Πάντα μου άρεσε να διαχωρίζω όλους τους ρόλους…του αφεντικού, του υπάλληλου, του συνάδελφου, του συνεργάτη, του φίλου, του συντρόφου…

      Είμαι ελεύθερο πνεύμα και δύσκολα χωράω σε καλούπια…όσο κι αν προσπάθησαν κάποιοι να με οριοθετήσουν δεν τα καταφέρουν! Η ψυχή διψάει για ελευθερία και πετάει πέρα από τα όρια…

      Έτσι Χάππυπέππερ μου, χωρίς τελεία, θαυμαστικό, ερωτηματικό! Τόσο απλά…

      Να έχεις μια πανέμορφη Κυριακή με πολλές πολλές βουτιές!

      Πολλά φιλιά!

  7. Ξέρω τώρα πως ίσως το περάσεις για αστείο, αλλά ο πάνσοφος J. Panousis, λέει το εξής:

    «Μην τις λες τις στροφές.
    Ό,τι κι αν λεν’ οι πέστροφες.»

    Πολλή ομορφιά βλέπω.
    …Αλλά δεν θα το πω. 😉

    Καλή σου μέρα.
    Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά πειρατικά φιλιά.

    * * *

    (σ’ευαχαριστώ)

    • akrogialia Says:

      Πειρατή μου,

      Η «ομορφιά» που βλέπεις εσύ εδώ…είναι η «ομορφιά» που εγώ δεν ήθελα να δω…

      Ευτυχώς όμως στη ζωή μας έρχονται κάποια στιγμή, κάποιοι «Πειρατές» και μας προβληματίζουν, μας αφυπνίζουν, μας βγάζουν την κρούστα από τα μάτια μας…και τότε βλέπουμε τη ζωή με άλλη ματιά…

      Κάτι που έμαθα από σένα για τις σχέσεις είναι πως η αγάπη έρχεται όταν δεν τη περιμένουμε, όταν δεν την ψάχνουμε…. Το κυνήγι της αγάπης δημιουργεί μόνον επιθυμίες και δυστυχία. Η αγάπη δε βρίσκεται ποτέ έξω από μας, η αγάπη είναι μέσα μας!

      Σε ευχαριστώ για το πανέμορφο δώρο σου!

      Μια αγκαλιά φιλιά από μένα!

  8. Πολλή ομορφιά σ’ έχει σκεπάσει,
    Πολλή ομορφιά, πολλή κι ασάλευτη.

    Με τι χέρια να σε κρατήσω,
    Να μη ραγίσει και σχιστεί το αλάβαστρο,
    Να μη γλιστρήσει και χαθεί μες απ’ τα μάτια
    Το ατόφιο σου κορμί σαν το χρυσόψαρο.

    Δεν ξέρω τι να κάμω.

    Να σε σκεπάσω μ’ ένα πανί,
    Μ’ ένα σεντόνι να σε κρύψω;

    Να σ’ αγκαλιάσω ή να σε κλάψω;

    Ψάχνω τα στήθη, ψάχνω τα μαλλιά,
    Φιλώ τα χείλη σου να σε ξυπνήσω.

    Είναι μια ερημία πάνω στα χείλη,
    Είναι μια ερημία τρομαχτική.

    Σαν όταν σκύβεις και φιλάς
    Τα χείλη σου στον καθρέφτη

    Και σε φοβίζει το ψυχρό κρυστάλλινο φιλί.

    (Γιώργος Θέμελης)

    • akrogialia Says:

      Osiris,

      Τώρα τι μπορώ να προσθέσω εγώ…

      Απλώς υποκλίνομαι και σιωπώ…

      Πανέμορφο τούτο το δώρο σου…

      Ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που το άφησες εδώ…

      Να έχεις μια ακόμα πιο όμορφη Κυριακή!

      Πολλά πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

