…δυο κοράλλια αληθινά

Πες μου θάλασσα
πόσα μυστικά σου
απ’ τον κόσμο κρύβεις
και μες τη σιωπή στα βαθιά
χρόνια τα κλείνεις

Ποια ναυάγια
λάθη αλλοτινά σου
λάφυρα της μνήμης
με μαργαριτάρια ακριβά
χρόνια τα ντύνεις

Θάλασσά μου σαν και σένα κάποτε
φουρτούνες σήκωνα και γω
Στα νερά μου τ’ αγριεμένα αγάπες
αδικούσα δίχως να σκεφτώ
κι έστειλα πολλές φορές καράβια
στης καρδιάς μου το βυθό
ίδια εγώ με σένα.

Θάλασσά μου σαν και σένα τώρα
με ναυάγια ζω και γω παλιά,
για όσες χάθηκαν ζωές στην μπόρα
το μετάνιωσα μα είναι αργά
και ‘χω κάνει πια τα λάθη δώρα
δυο κοράλλια αληθινά
στην καρδιά κλεισμένα
ίδια εγώ με σένα.

Πες μου θάλασσα,
πόσα μυστικά σου,
λάφυρα της μνήμης
με μαργαριτάρια ακριβά
χρόνια τα ντύνεις.

23 Σχόλια to “…δυο κοράλλια αληθινά”

  1. Τι να μας πει η θάλασσα για τη ζωή της;
    Εδώ με το ζόρι μας μιλάνε τα βαράκια!
    Χάχαχαχααα

    Πολύ όμορφο Korallenia!
    Καλό μήνα, καλό καλοκαίρι και καλά ταξίδια σου εύχομαι.

    Φιλιά πολλά

    * * *

    • akrogialia Says:

      Βαράκια είναι Πειρατή μου…προσπαθούν όσο μπορούν να μιλήσουν…βγάζουν πάντως κάποια ψηλά φωνήεντα…κάποιες πρωτόγονες συλλαβές…προσπαθούν….
      Αχαχαχαχαχαχαχα

      Το τραγούδι είναι από τα αγαπημένα μου…

      Πολύ Καλοκαιρινή διάθεση έχουν οι φωτογραφίες σου…

      ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ Πειρατή μου!

      Πολλά φιλιά!

  2. Υπέροχο!
    Καλό σου μήνα Κοραλλένια
    Φιλιά πολλά

  3. Όμορφο τραγούδι, φωνάρα η Άλκιστις!
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά Κοραλλένια μου! 😉

    • akrogialia Says:

      Αstrofegia μου καλημέρα!
      Το τραγούδι είναι τόσο όμορφο όσο είναι και η θάλασσα!
      Καλό Καλοκαίρι!
      Φιλιά Πολλά!

  4. Κorallenia, καλημέρα και καλό μήνα!

    Τέλειο το τραγούδι!
    Μοιάζει σαν να είναι γραμμένο για σένα,
    με το δυο κοράλλια αληθινά.

    Φιλιά πολλά

    • akrogialia Says:

      happyshelly καλημέρα και καλό Καλοκαίρι!
      Γραμμένο για μένα εε; Μπα…χαχαχαχαχα
      Απλώς μου αρέσει πολύ και ο στίχος και η μελωδία του!
      Φιλιά Πολλά!

  5. Κοράλλι μου, μου συμβαίνει κάτι περίεργο…
    Μετά την πρόσφατη προσωρινή μου κώφωση, δεν μπορώ ν’ ακούσω Πρωτοψάλτη!!!
    Πώς το εξηγείς αυτό;;; 😆
    Έχω πρόβλημα με τη συχνότητα…
    Και με την Αρβανιτάκη είναι κάτι στιγμές που νομίσω ότι θα σπάσουν τα κρύσταλλα που δεν έχω και τα τύμπανά μου μαζί!!!
    Χαχαχαχαχαχα!!!

    Φιλιά πολλά!!!

    • akrogialia Says:

      Lilith μου καλημέρα!
      …και ακόμα πού να δεις τι σε περιμένει Λίλιθ μου όταν ο ήλιος θα γίνει τόσο μα τόσο ΕΛΑΤΟ! Χαχαχαχαχχα
      Καλό Καλοκαίρι Λίλιθ!
      Πολλά πολλά φιλιά!

  6. Νομίζεις ότι είναι σωστό να γίνεσαι τόσο κακιά απλά και μόνο επειδή είπα ότι δεν μπορώ ν’ ακούσω Πρωτοψάλτη;
    Εεεεε;;;
    Τς, τς, τς… 🙄

    • akrogialia Says:

      …μακάρι να μπορούσα να γίνω κακιά…έστω και για λίγο…για μια μέρα…έστω για λίγες μόνο ώρες…Λίλιθ μου…

      Καλό απόγευμα!

      Φιλιά Πολλά!

    • akrogialia Says:

      Κοιμήθηκα κοιμήθηκα
      στου γιασεμιού την ευωδιά
      Στων φύλλων το μουρμουρητό
      στων άστρων τον χρυσό γιαλό

      Οι άνθρωποι μ’ αρνήθηκαν
      κανείς δε μου σιμώνει
      Μόνο μου κάνει συντροφιά
      της νύχτας το τριζόνι:

      -Έννοια σου λέει έννοια σου
      κι εγώ είμαι δω κοντά σου
      Για συντροφιά στην έγνοια σου
      και για παρηγοριά σου

      Τρι και τρι τρι και τρι
      τι πικρή που ‘ναι η ζωή
      Τι γλυκιά και τι πικρή
      τρι και τρι και τρι και τρι

      Κοιμήθηκα κοιμήθηκα
      στων Αρχαγγέλων τη σκιά
      Στην ερημιά του φεγγαριού
      στο κυματάκι του γιαλού

      Τι να ‘φταιξα της μοίρας μου
      κι έτσι με φαρμακώνει
      Μονάχα μου αποκρίνεται
      της νύχτας το τριζόνι:

      -Είμαι μικρό πολύ μικρό
      μα ‘ναι ο Θεός μεγάλος
      Αυτό ποτέ δε θα σ’ το πω
      μήτε κανένας άλλος

      Τρι και τρι τρι και τρι
      τι πικρή που ‘ναι η ζωή
      Τι γλυκιά και τι πικρή
      τρι και τρι και τρι και τρι.

      • Λατρεύω την ποίηση και ειδικά τον Ελύτη,
        αλλά πολύ καταθληπτικό το βρίσκω αυτό το τραγούδι…

        Χαμογέλα καλή μου!! 🙂

        Kαλό Σ/Κ & κοχυλένια φιλιά

    • akrogialia Says:

      Μες στο νερό ψάρι χρυσό γλιστράς
      και γω ψαράς με δίχτυ αδειανό,
      θάλασσα εσύ και γω ο ναυαγός σου
      στην αγκαλιά σου πεθαίνω και ζω.

      Είσαι νοτιάς και γω πουλί χαμένο
      εκεί που θέλεις με πηγαίνεις, με πετάς
      είσαι βοριάς παγώνεις τα φτερά μου
      κι ύστερα μ’ ένα φιλί ψηλά με πας.

      Κρατάς εσύ τιμόνι και πανιά
      και γω παιδί χαμένο, μοναχό
      μάγισσα εσύ κι εγώ ακόλουθός σου
      χωρίς εσένα δεν ξέρω να ζω.

Σχολιάστε

