Εννέα λέξεις…

Μια φράση με εννέα λέξεις… μια  σοφή παροιμία…με ένα φυτό και ένα ζώο…αντικατοπτρίζει τις μέρες μου…

 

Ποιος είναι το κλήμα;

Γιατί στράβωσε;

Ποιος είναι ο γάιδαρος;

Γιατί έφαγε το κλήμα;

Χμ… με πολλές απορίες θα περάσει και ο Ιούνιος…

Εσείς πώς τα περνάτε;

24 Σχόλια to “Εννέα λέξεις…”

  1. βασικά ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί είναι «κακό» να είναι το κλήμα στραβό. έχεις δει κανείς κανένα κλήμα ευθύ; 😉
    λες να είναι ο μένιος;
    μένιοοοοο; 🙂
    κατά τα άλλα καλά. ηρεμία. ανησυχία. ψιλοαπαισιοδοξία. χαμόγελα. στην αυλή. βόλτες με μόμπυ. διακοπές χμ όχι και φέτος. λέω να περάσω από το φυτώριο αύριο καμιά βόλτα. από την άλλη πού να τα βάλω; ελάχιστος χώρος. μου ήρθε και η εφορία. την πλήρωσα. αν και άνεργος πλέον πλήρωσα. εντάξει όχι πολλά. δρόσισε επιτέλους. είναι που εισακούσθηκε η λίλιθ. καφεδάκι. τσιγαράκι. καιρός να το κόψουμε ε; να το ελαττώσουμε τουλάχιστον. πείνασα. παίρνω να παραγγείλω. 🙂 φιλιά πολλά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Βασίλη μου,

      Δεν είναι κακό να είναι στραβό το κλήμα εε? Χμ…όμως να το φάει και ο γάιδαρος? Πόσα ζόρια μαζεμένα!

      Άφησες το μένιο να έρθει να φάει το κλήμα μου? Χμ…

      Καλά…πώς τα συνδυάζεις όλα αυτά…

      Ηρεμία/ανησυχία

      Απαισιοδοξία/χαμόγελα

      Βόλτες με μόμπυ/ όχι διακοπές

      Εφορία/ανεργία

      Καφεδάκι/τσιγαράκι

      Πάλι καλά που δρόσισε! Να είναι καλά η Λίλιθ μας!

      Το ρήμα πεινάω, εγώ γιατί δεν το λέω…χμ…

      Από όλα αυτά…θα πάρω τα πολλά πολλά φιλιά σου!

      Καλό βράδυ Βασίλη μου!

      Πίνω ένα φρέσκο χυμό στην υγειά σου!

      Πολλά πολλά φιλιά κι από μένα!

  2. Για το στραβόκλημα θα μιλάς.
    Ε αυτό έτσι γεννιέται. Στραβό. Το στραβώνουν και οι άλλοι και μετά… πιασ’ το αυγό και κούρεφτο.
    Είναι να μην πλέξεις.
    Ο γάιδαρος τώρα… είναι εντελώς γάιδαρος λέμε.
    Τες πα.

    Καλημέρα και μην ασχολείσαι.
    Το κλίμα είναι ζεστό. Πολύ ζεστό λέμε. 😆

    * * *

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Πειρατή μου,

      Αλήθεια πώς κουρεύεται ένα αυγό? Με ψαλίδι? Χμ…

      Κι ο γάιδαρος είναι και προστατευμένο είδος…δεν μπορούσε να το δέσουμε να μη φτάνει το κλήμα…

      Το κλίμα είναι και ζεστό και τεταμένο…

      Καλό σου απόγευμα και πολλά φιλιά!

  3. Ούτε εγώ την έχω καταλάβει ποτέ (ακριβώς) αυτή την παροιμία…
    Το ότι είναι στραβό το κλήμα, το αντιλαμβάνομαι. Όπως λέει και ο Basnia όμως, γιατί αυτό είναι κακό και… οι γάιδαροι, τρώνε κλήματα; Και επίσης, εννοούν ότι το έφαγε και έγινε πιο στραβό απ’ ότι ήταν ή ότι ξεράθηκε;
    Τέλος πάντων..
    Όπως και να’ χει, η φράση (με τη σημασία που της αποδίδουν) αντικατοπτρίζει (λίγο-πολύ) και τις δικές μου μέρες…
    Το μόνο ευχάριστο είναι ότι με λυπήθηκε ο Θεός και χαμήλωσε λίγο τον θερμοστάτη!!! Και ξέρετε πώς νιώθω;
    Μια αγωνία…
    Σαν τον κρατούμενο που τον ανακρίνουν 10 μέρες συνέχεια και του κάνουν βασανιστήρια και μετά τον αφήνουν 1-2 μέρες να ξεκουραστεί και να φάει κάτι και πάλι απ’ την αρχή!
    Αυτά τα νέα μου…
    Κατά τα άλλα, το φως στο τούνελ το βλέπω μόνο τη νύχτα που είναι σκοτάδι, αλλά και πάλι… αχνό μου φαίνεται.

    Καλημέρα σας! 🙂

    • akrogialia Says:

      Lilith μου πολύ καλησπέρα σου!

      Εσένα σε λυπήθηκε ο Θεός και έζησες μια δροσερή μέρα…εμένα με αυτά που ζητάω έχει κουφαθεί! Αχαχαχαχαχαχαχα

      Σήμερα από το πρωί έχω ένα τρομερό πονόδοντο…είμαι με παυσίπονα και ο μοναδικός Οδοντίατρος που μπορώ να πάω χωρίς να πάθω υστερία απουσιάζει σε συνέδριο στο εξωτερικό και έκλεισα ραντεβού να με δει όταν επιστρέψει τη Δευτέρα το απόγευμα… φυσικά δε ξέρω αν θα ζω μέχρι τότε….αχαχαχαχαχαχα

      Τι κάνουμε μέχρι τότε? Χμ…

      Αχ…πονάω…και δε μπορώ να καταλάβω και ποιο δόντι με πονάει…

      Καλό απόγευμα Λίλιθ μου! Πολλά φιλιά!

      • Παθαίνεις κι’ εσύ υστερία με τους οδοντιάτρους;
        Μοιάζουμε (που λέει και το τραγούδι). 🙂
        Εγώ να δεις!
        Τι εννοείς δεν μπορείς να καταλάβεις ποιο δόντι σε πονάει;
        Νευρόπονος είναι;
        Χάλια πάντως… σε καταλαβαίνω…
        Ο πόνος του δοντιού, είναι από τους χειρότερους!
        Νομίζω ότι το μόνο που μπορείς να κάνεις, είναι να πλακωθείς στα παυσίπονα…
        Ελπίζω να είσαι λίγο καλύτερα σήμερα.

  4. Έ,έχμ κοραλλάκι μου…πιστέυω είναι έυλογες, οι απορίες σου…είναι ένα από τα πολλά,στάδια από αυτά που περνάει κάποιος που ζεί, αυτό που ζείς εσύ τώρα..στη κατάσταση τη δική σου…όμως δύσκολο να βρείς απάντηση στα ερωτήματά σου καλό, μου κοραλλάκι….το χω περάσει κ γώ κ δεν είναι είναι και ότι πιό ευχάριστο….πάντως είναι, έυλογο κ φυσιολογικό, να αναρωτιέσαι…έυχομαι να βρείς,μιά απάντηση στα ερωτιματικά σου…να ξέρεις είμαστε εδώ, και σ’αγαπάμε…και αν χρειαστείς κάτι…πάλι εδώ είμαστε….φιλάκια…

    • akrogialia Says:

      Αθανασία μου καλησπέρα!

      Σε ευχαριστώ για την ουσιαστική συμπαράσταση που μου προσφέρεις τόσο απλόχερα! Είσαι σπάνιος άνθρωπος!

      Απαντήσεις πολλές καλή μου…

      Καλό σου απόγευμα! Πολλά φιλιά!

  5. Κοραλλένια,
    Περαστικά σου!
    Η πλάκα είναι ότι και ο οφθαλμίατρος μου λείπει και μου είπε να πάω την Δευτέρα, που θα επιστρέψει… Τώρα κάνει τα μπανάκια του και γω έχω το μάτι μου με πονάει και είναι σαν ντομάτα.
    Μου φαίνεται ότι στους γιατρούς πρέπει να έχουμε ρεζέρβα και όχι στο αμάξι. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα τον χρειαστείς, αλλά καλό είναι να έχεις και αντικατάστατη οδοντίατρο.
    Σύμπτωση, που εκτός αυτού, πήγα σήμερα το πρωϊ στον οδοντίατρο
    για καθαρισμό.

    Kαλό κουράγιο και το Niflamol αγκαλιά 🙂

    • akrogialia Says:

      Ευχαριστώ Happyshelly

      Δε μπορώ να κάνω κάτι άλλο εκτός από υπομονή μέχρι τη Δευτέρα…και να λέω συνέχεια…είμαι καλά…νιώθω καλά…

      Περαστικά με το μάτι σου…

      Καλό απόγευμα να έχεις!

      Πολλά φιλιά!

  6. Μια χαρά
    Τα πάντα όλα!
    Χα χα χα χα
    Υπομονή Κοραλλένια
    Ελπίζω να αλλάξει σύντομα
    όλο αυτό το «κλίμα» γιατί
    τα γαιδούρια δεν αλλάζουν
    Γνωστό!

    Καλό Σ/Κ
    Φιλιά

    • akrogialia Says:

      Δεν αλλάζουν τα γαϊδούρια εεε?
      Χμ…
      Χαίρομαι που είσαι καλά AV μου!
      Να έχεις ένα όμορφο σ/κ!
      Πολλά φιλιά!

  7. akrogialia Says:

    Λίλιθ μου,

    Από όλους τους γιατρούς…ο οδοντίατρος είναι αυτός που φοβάμαι πιο πολύ…

    Παιδικά τραύματα βλέπεις…παιδάκι στην Α τάξη του Δημοτικού είχε σταθμεύσει έξω από το σχολείο μια κινητή Οδοντιατρική μονάδα… και η μαμά μου είχε υπογράψει να μου γίνει αυτός ο περιβόητος οδοντιατρικός έλεγχος…ο οποίος κατέληξε στο να μου βγάλουν δύο δόντια για να κάνουν χώρο στα νέα δοντάκια να βγουν…ήταν μια από τις πιο τραυματικές εμπειρίες που είχα ποτέ!

    Δε με πιάνει κανένα παυσίπονο πάνω από δύο ώρες…το στομάχι μου έχει γίνει χάλια…άρχισα αντιβίωση μπας και προλάβω την παραμόρφωση…οι εξελίξεις είναι ραγδαίες…

    Αλήθεια, πώς είναι η ζωή χωρίς πονόδοντο?

    Πολλά πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ!

  8. Ούυφ! καλή μου…και άλλος με πρόβλημα στα δόντια…ε,σε καταλαβαίνω επειδή έχω κ γώ σοβαρότατο πρόβλημα, με τις γνάθους κ με τα δόντια μου από μικρή…έχω πάει,σε τρίς γιατρούς (εκ των οποίων ο ένας οικογενειακός φίλος) έως τώρα, κ μου παν κ οι τρίς ότι πρέπει πρώτον να κάνω ένα πολύ, σοβαρό χειρουργείο στις γνάθους (είναι στραβές οι γνάθοι δεν έρχονται ίσα, μεταξύ τους …είναι σάνα έχω δύο διαφορετικές γνάθους βέβαια εξ’ όψεως δεν φαίνεται τίποτε, (φαίνεται λίγο ότι είναι στραβά τα δόντια μου)…αν με δεί κάποιος…(η επάνω γνάθος έχει τριγωνικό σχήμα κ όχι το κανονικό που έχει,η δικιά σας κ η κάτω είναι πολύ κλειστή) οκ?? είναι εκ γεννετής, κ είναι πολύυυ σοβαρό…κ εκτός αυτού τα δόντια μου είναι κ πολύυ στραβά κ πάνω,κ κάτω κ χρειάζονται σιδεράκια…κ καταλαβαίνεις πόσο σοβαρό είναι….οι γιατροί είπαν ότι εάν δεν κάνω εγχείρηση κ δε βάλω σιδεράκια, θα χαλάσουν όοολα τα δόντια μου…στο τέλος εάν δεν έχουν,ήδη χαλάσει….οι γονείς μου δεν ενδιαφέρονται κ πολύ γι αυτό..τσακωνόμαστε μέρα νύχτα κυρίως με το πατέρα μου που ΔΕΝ θέλει με τίποτε να κάνω, αυτή την επέμβαση κ δείχνει ότι δεν τον πολυνοιάζει εάν πάθω,κάτι με τα δόντια μου..είμαι σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση γενικά (εγώ) επειδή, μόνη μου ΔΕ μπορώ να πάω να βρώ τους γιατρούς, κ να κάνω την επέμβαση αυτή..χρειάζομαι βοήθεια (έχω κινητική αναπηρία), κ οικονομικά…(ΔΕ δουλέυω, εξαρτόμαι από τους γονείς μου οικονομικά) παίρνω βέβαια σύνταξη άλλα τώρα μου την έχουν κόψει (λόγω κρίσης) κ δεν φτάνει ούτε για ζήτω που λένε…αυτή η επέμβαση θέλει εκατομμύρια γιανά γίνει..κ άστα…είμαι πολύ χάλια πραγματικά…σου έυχομαι να γίνουν καλά τα δοντάκια,σου όσο πιό γρήγορα γίνεται κ να πάψεις να πονάς…κ να σκέφτεσαι πως υπάρχουν κ άλλοι πολύ χειρότερα…καλησπέρες….

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Αθανασία μου,

      Διάβασα και ξανάδιάβασα το σχόλιο που άφησες σήμερα εδώ και δε σου κρύβω ότι ένιωσα άσχημα που διαμαρτύρομαι και παραπονιέμαι επειδή πονάω για κάποιες ώρες τα δόντια μου…

      Απλώς έχω μεγάλη ευαισθησία στον πόνο…μπορεί να πονάω λίγο και να νιώθω ότι πεθαίνω… ξέρω ότι αυτό που έχω τώρα θα είναι περαστικό και σε καμιά βδομάδα θα είμαι και πάλι καλά…

      Τα προβλήματα που παραθέτεις εσύ σήμερα εδώ…είναι πολύπλοκα και φαντάζομαι τα αντιμετωπίζεις καιρό τώρα…κι όμως στάθηκες στο δικό μου πρόβλημα και με στηρίζεις…δεν έχω να πω τίποτα…παρά μόνο ευχαριστώ!

      Εύχομαι αυτά που αντιμετωπίζεις να αντιμετωπιστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να γίνουν παρελθόν….

      Καλό απόγευμα και πολλά πολλά φιλιά από μένα!

  9. Πέρασα να μάθω αν είσαι καλύτερα.

    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή.

    * * *

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Πειρατή μου!

      Καλύτερα είμαι…συγκριτικά με χθες…
      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Καλή Κυριακή και σε σένα!

      Μια αγκαλιά φιλιά από μένα!

  10. happypepper Says:

    καλημερούδια.
    στραβός είναι ο γυαλός ή στραβά αρμενίζουμε;
    αυτό μ αρέσει πολύ.
    κι αυτό γιατί,
    πράγματι, ο γυαλός είναι θεόστραβος,
    πράγματι, γιατί στραβά αρμενίζουμε,
    γιατί είμαι θεόσστραβος,
    και ενίοτε,
    κάνω καιτα στραβά μάτια.
    στράβωσα!

    • akrogialia Says:

      happypepper μου καλημέρα σου!

      Στραβά, στραβά!

      Μα να μη μπορείς να κάνεις τα στραβά μάτια σε όλους….χαχαχαχαχαχα

      Όταν λες στράβωσες…εννοείς πήρες το στραβό δρόμο…ή πιάστηκες?

      Πάντως πρέπει να προσέχεις σε ποιες ξαπλώστρες ξεκουράζεσαι…αν είναι στραβές…θα στραβώσεις…

      Μια όμορφη Κυριακή να έχεις happypepper μου!
      Πολλά φιλιά!

  11. Είναι η αγαπημένη μου παροιμία αυτή, αν και γράφω το κλήμα ως «κλίμα» εννοώντας έναν τόπο όπου οι ανθρώπινες σχέσεις είναι προβληματικές και τότε πάντα βρίσκεται ένας γάιδαρος και το τρώει (περισσότερα στο μπλογκ γαι την εργασιακή παρενόχληση).
    Έτσι γίνεται πάντα πιστεύω και βγήκε η παροιμία «ήτανε στραβό το κλίμα , το΄φαγε κι ο γάιδαρος» αλλά μετά κάποιος την άλλαξε και μίλησε για το «κλήμα» (βλέπε αμπελουργία) όπου πάλι ισχύει βέβαια!

    • akrogialia Says:

      Ερατώ μου καλησπέρα!
      Τι κλήμα, τι κλίμα…σημασία έχει ότι όταν κάτι πάει στραβά…στραβώνουν και άλλα μαζί…
      Σου εύχομαι να έχεις υγεία και να περνάς όμορφα!
      Πολλά φιλιά!

  12. happypepper Says:

    Στράβωσα με τον καιρό.
    θέλω ήλιοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
    πάω θάλασσαααααααααααααααααααααααααααα
    δε νιώθω «δευτέρα», επ’ ουδενί!
    (πάσχω από «οξεία δευτερίλα»)

    • akrogialia Says:

      Happypepper μου καλησπέρα!

      Εγώ στράβωσα με τον πονόδοντο και την ημικρανία…εύχομαι να μην καθίσουν πολλές μέρες…

      Καλά μπάνια σου εύχομαι! Τι κι αν δεν έχει ήλιο…ζωγράφισε έναν

      Πολλά πονεμένα φιλιά!

Σχολιάστε

