Το Αγγελάκι πήγαινε…

Αφορμή για αυτό το ποστ, μια Πειρατική / Κρητική /Αγγελική μαντινάδα. Την εμπνεύστηκε ο Πειρατής Osiris όταν η  φίλη Angel ακύρωσε το ταξίδι της  για Σαντορίνη και πάει Κρήτη… μπορείτε να διαβάσετε όλα τα γεγονότα εδώ: http://radio.osiris7.co.cc/?p=738#comment-15265

 

 

Σας ευχαριστώ για το γέλιο που μας χαρίζετε! Να είστε πάντα καλά!

ΥΓ: Σχόλια σε μορφή Κρητικής Μαντινάδας ευπρόσδεκτα!

36 Σχόλια to “Το Αγγελάκι πήγαινε…”

  1. Ώ! τι θωρούν τα μάτια μου!
    Η δόξα μας μεγάλη
    γινήκαμε πρωτοσέλιδο
    στ’αγαπητό Κοράλλι

    Μας μάζεψε τα άπλυτα
    τα έβγαλε στη φόρα
    Καλά μου λέγανε πολλοί
    πως πήρα την κατηφόρα!

    Ας κάνουμε πως δεν βλέπουμε
    τις νοσοκόμες όλες
    Κι’ας πλακωθούμε στον χορό
    να λιώσουμε τις σόλες.

    Υπέροχο! Έκανες πολύ δουλειά και έσκασα στα γέλια μόλις το είδα.
    Τι ο Μανωλιός… τι οι νοσοκόμες… όλα τα έχει ο μπαχτσές λέμε!
    Μέχρι και την Angel ξετρύπωσες επ’ αυτοφώρω την ώρα του γλεντιού!!! 😆

    Σ’ευχαριστώ πολύ.

    Ένα δωράκι για την παρέα.
    Για να γλεντήσουμε.

    • akrogialia Says:

      Καλώς σε βρήκα Πειρατή
      πρώτο να σχολιάζεις
      και τη δική μου διάθεση
      πολύ να ανεβάζεις!

      Καλησπέρα Πειρατή μου!
      Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε η μεταφορά της δικής σου ματινάδας στις Κοραλλένιες μου σκέψεις!
      Μα ήταν δυνατό να αφήσω τέτοιο διαμάντι ανεκμετάλλευτο! Χαχαχαχαχα
      Πολλά πολλά φιλιά!

  2. Αγγέλοι, Κρήτη και ξανθιές
    σε μία μαντινάδα.
    Ποιος άλλος απ’ τον πειρατή
    θα τα’ κανε ομάδα.

    Κι’ εσύ όμως Κοράλλι μου
    ζωγράφισες μιλάμε.
    Το πήρες και το έκανες
    καρτούν για να γελάμε.

    :mrgreen:

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου καλωσόρισες
      Ξανά στο σπιτικό μου
      Χαίρομαι που σχολίασες
      Κι εσύ στο φτωχικό μου

      Όντως Λίλιθ μου, ο Πειρατής είναι πολυτάλαντος!
      Χαίρομαι ιδιαιτέρα που σου άρεσε… πάντως εγώ γέλασα πολύ!
      Πολλά πολλά φιλιά!

  3. Χαχααααααααααααααααααααααααααααααχαααααααααααααααααααχαχαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααχααααααααααααααααααααααααααααχααααααααααααααααχααααααααααααααααχαααααααααααααααχααααααααααα!

    αχαααααααααααααααααααχαχααααααααααααααχαχαχααααααααααααχαχα! (μικρή πάυση γέλιου,για ανάσα)…κ….καλέ μου Όσιρι (και αγαπημένο Αγγελάκι μας)…ε,εχμ χααααααααχαχαχχα! (συγνώμη που γελάω ε,δε μπορώ η γυναίκα!!) λυπάμαι πολύ χαχαχα! για ό,τι έπαθε, το αγαπητό Αγγελάκι μας…αλλά βλέπεις η μακακία των ελληνικών μέσων μεταφοράς είναι ανίκητη!! δε πειράζει,Αγγελάκι μου του χρόνου,ας είσαι καλά εσύ κ από ταξίδια….χαααααααααααααχαχαχαχα! πάντως αγαπημένε μου,περατή η μαντινάδα άπαιχτη πραγματικά!! ό,τι έπρεπε γιανά μας δώσει,λίγο? γέλιο σε αυτό το ταραγμένο, κ μάυρο καλοκαίρι που ζούμε….πολύ ωραίο ποστάκι πειρατή μου….πολύ ωραίο να σαι καλά…φιλάκια σε όλους σας κ ατομικά στον πειρατή μας,κ το λυπημένο μας Αγγελάκι…..καλό μεσημέρι φίλοι…..

    • akrogialia Says:

      Αθανασία μου, καλησπέρα!
      Γέλασα πολύ χθες …όντως ο Πειρατής χάνει το μέλλον του στα καράβια! Αχαχαχαχαχαχαχα
      Σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο βράδυ!
      Πολλά φιλιά!

  4. Συγνώμη Κοραλλάκι μου πολύ ωραίο, πόστ ήθελα να πώ σε σένα! εμ,είδες από το γέλιο..ξέχασα σε ποιό μπλόγκ είμαι!! χαχαχα! φιλάκια…

    • akrogialia Says:

      Αθανασία μου γλυκιά,
      Τα συγχαρητήρια τα αξίζει ο Πειρατής και το Αγγελάκι…εγώ απλώς έκανα την εικονογράφηση…χαχαχαχαχαχαχα

  5. Xα χα χα χα χα χα
    Χα χα χα χα χα χα χα

    Λάθη….πολλά λάθη

    Βγάλτε μου εισιτήριο
    να φύγω την Τετάρτη
    Δεν το αντέχω να θωρώ
    την Κρήτη από τον χάρτη

    Καλή κι Σαντορίνη μας
    Μα έχει Ψηλορείτη;;;;;
    Εχει κοπέλια όμορφα;;;
    Φορούν μαύρο σαρίκι;;;;

    Ολου του κόσμου τα νησιά
    σ ετούτον τον πλανήτη
    Ολα μαζί δεν κάνουνε
    την ομορφιά σου Κρήτη

    Οσιρη όσο κι αν κουνάς
    την άδεια κεφαλή σου
    με Τζούγανο πετάς αλλού
    κι εσύ και η ψυχή σου

    Κοράλλι ήντα να σου πω;
    Τα χω κι εγώ χαμένα
    Με μαντινάδες και φωτό
    σου τα χω μαζεμένα….

    Φιλοι μου σας ευχαριστώ
    μέσα από την ψυχή μου
    Υγεία αγάπη και χαρά
    Αυτή είναι η ευχή μου

    Σμουατςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

    Τζου γα νά κης Τζου γα νά κης
    Οε οε οε

    • akrogialia Says:

      Υπομονή Αγγελάκι μου
      Και όλα αυτά θα γίνουν
      Φτάνει να υπάρχει θέληση
      Κι όλοι ρακί θα πίνουν!

      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Είδες η δική σου περιπέτεια, έγινε μαντινάδα, ποστ εικονογραφημένο…μένει τώρα η μελοποίηση και η μεταφορά στην μεγάλη οθόνη! Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Καλησπέρα! Πολλά φιλιά!

  6. Δε ζυγιάζω, δε μετρώ, δε βολεύουμαι!
    Ακολουθώ το βαθύ μου χτυποκάρδι!!

    Νίκος Καζαντζάκης

  7. Δεν είσαι για τα blogs εσύ
    κείμενα να postάρεις
    Εσύ ‘σαι για το Hollywood
    Με Oskar να φιγουράρεις!!! 😆

    • akrogialia Says:

      Τι είπες τώρα Πειρατή
      Όσιρη για εμένα!
      Χόλυγουντ, Όσκαρ και λοιπά
      Για σένα είναι φτιαγμένα!

      χαχαχαχαχαχαχαχα

  8. Καλημέρα!

    Έγκυρες πληροφορίες λένε ότι πράγματι η ανάρτηση αυτή θα αποτελέσει πρώτη ύλη για ταινία στο Χόλυγουντ!
    Αυτό θα είναι μια καλή κίνηση για να διαφημίσουμε και τις τουριστικές υπηρεσίες στη χώρα μας.
    Επίσης η έμμεση αναφορά στις «νοσοκομειακές» φροντίδες που μπορεί να
    εχει ο ταξιδιώτης αναμένεται να ανεβάσει τον τουρισμό κατά 80%!
    Να συγχαρώ το Κοράλλι και τους υπόλοιπους συνεργάτες του, γι αυτόν τον ελληνικό θρίαμβο

    • akrogialia Says:

      Υπέροχα τα νέα σου
      φίλη μου Ερατώ
      Αστέρες εις το Χόλυγουντ
      οι φίλοι μου κι εγώ!

      Άκουσες Αγγελάκι μου
      Ακύρωσε την Κρήτη
      Βάλε να πιούμε μια ρακί
      Εις την υγειά του Πειρατή

      Ερατώ μου καλησπέρα!
      Ακόμη γελάω με το σχόλιο που άφησες εδώ! Καλό σου απόγευμα!
      Πολλά φιλιά!

  9. Δεν είστε για δουλειά εσείς
    Osiris, korallenia,
    Με τη ρατσή μουσκέψατε
    Του πειρατή τα γένια.

    Το αγγελάκι πίασατε
    κι δυό από τη μύτη
    Που θε να πιεί μια ρατσή
    Απά στον Ψηλορείτη

    Όταν τα πίνει ο πειρατής
    Γέλιο πολύ πορίζει
    Και το κοράλι από καρδιάς
    Απλόχερα χαρίζει!

    • akrogialia Says:

      Καλώς τον φίλο μας τον criss
      Πέρασε μέσα, κάθισε
      Πώς πίνεις πες μου τη ρακί
      και τις κατηγόριες άφησε

      Για το Αγγελάκι και τον Πειρατή
      Ένα έχω να σου πω
      Μες στην καρδιά τους έχω
      Και πολύ τους αγαπώ!

      Χαχαχαχαχαχαχα
      Είμαστε όλοι για δέσιμο…
      Πολλά φιλιά! Έγραψες criss και εκεί και εδώ!

  10. Μιλάμε ότι είμαστε μεγάλες φίρμες όλοι!
    Ενας κι ένας!

    Ο δεκαπεντασύλλαβος
    κι η προφορά τα σπάει
    Δεν πάμε Κρήτη όλοι μαζί;
    Το πλοίο μας χωράει

    Οσιρη criss k Ερατώ,
    Lilith κ Κοραλλάκι
    Ελάτε να χορέψουμε
    σαν τον Ζορμπά συρτάκι

    Κι αν δεν σ αρέσει ο συρτός
    κι η λύρα όντε παίζει
    κάτσε και πιες μια τσικουδιά
    στο διπλανό τραπέζι

    Τσε φάε τσε πιιες τσε ξαναπιές
    μην παρεξηγηθούμε
    στο τέλος θα χορέψουμε
    θα το φχαριστηθούμε

    Σμουατς

    • akrogialia Says:

      Αλήθεια Αγγελάκι μου,
      Έχω μια απορία
      Όταν θα πας διακοπές στην Κρήτη είναι δυνατό να περάσει έστω και ένα λεπτό που να μην μας σκεφτείς και να γελάς αχαχαχαχαχαχα
      Κάθε ρακί που θα πίνεις, θα λες που σε ρε συ Οσίρη, Criss, Lilith, Erato, Korallenia! Αχαχαχαχαχαχα
      …και φαντάσου να μας δεις μπροστά σου! αχαχαχαχαχα εκεί να δεις μαντινάδα που θα πέσει!

      Εσύ είσαι η Αγγελική
      Που αγαπά την Κρήτη?
      Κι εγώ η Κοραλλένια
      Από άλλο όμως πλανήτη! Αχαχαχαχαχαχαχα

  11. Χα χα χα χα χα χα
    Δεν παίζεσαι!

    Και ποιός σου είπε πως εκεί
    στον άλλο τον πλανήτη
    δεν έχει μεγαλόνησο;
    Για ρώτα για την Κρήτη!

    • akrogialia Says:

      Εγώ δεν παίζομαι καλέ?
      Ή εσύ που όλο μαντινάδες λες!
      Χαχαχαχαχαχαχαχα
      Αγγελάκι μου να είσαι καλά και στην Κρήτη όταν θα πας, πιες και μια ρακί για μας!

  12. Εκειά στην Κρήτη σα θα πας
    σου φεύγουν τα μυαλά σου
    όλου του κόσμου η ομορφιά
    ξαπλώνεται μπροστά σου …

    • akrogialia Says:

      side21 καλησπέρα!
      Υπέροχη η μαντινάδα σου
      Πολύ αυθεντική
      Μήπως από την όμορφη
      Την Κρήτη είσαι κι εσύ?
      Πολλά φιλιά!

  13. side21 έτσι εξηγείται ε;;;
    Είπα κι εγώ γιατί έχω βγει έτσι!
    Χα χα χα χα χα
    Αψογος
    καλησπέρα

    • akrogialia Says:

      Αγγελάκι μου,
      Ένας όμορφος τόπος γεννάει όμορφους ανθρώπους που επιλέγουν να κάνουν παρέα, έστω και δικτυακή, με ΥΠΕΡΟΧΑ πλάσματα…σαν κι εμένα, τον Πειρατή, τη Λίλιθ, την Αθανασία, τον Criss, τον side21, την Ερατώ…
      Πολλά φιλιά θεότρελλο Αγγελάκι!

  14. Κοραλλένια μου ευτυχώς δεν είναι έτσι πάντα!
    Γεννάει και γρόθους όπως λέμε εμείς εκεί κάτω!
    Γιατί λέω ευτυχώς;;;;
    Μα γιατί πως αλλιώς θα ξεχωρίζαμε;
    Χα χα χα χα χα χα
    Καλησπέρες και πολλά φιλιά
    Σμουατς

    • akrogialia Says:

      Τώρα που το λες και το σκέφτομαι κι εγώ σαν να έχεις δίκαιο!
      Καλησπέρα Αγγελάκι μου! Είδα μια φωτό στο νέο σου το ποστ…αυτή με την πλατούλα και ένα έχω να σου πω…amazing!

      Έφτιαξες τις βαλίτσες σου? Πάρε με κι εμένα!

      Θέλω να πάω Χανιά…έστω Ρέθυμνο…

      Πολλά φιλιά!

  15. Χα χα χα χα χα
    Για την ώρα είμαι στην Αθήνα και το διασκεδάζω!
    Η πλατούλα ήταν το έκτακτο περιστατικό χα χα χα χα
    Εχουν υποθεί τόσα κατά καιρούς εδώ μέσα για μένα,
    που είπα να…..
    τους τη σπάσω λίγο ακόμα! (Μεταξύ μας: Ετσι κι αλλιώς και με
    μπούργκα να εμφανιστώ θα χουν να λένε) Χα χα χα χα

    Φιλιά πολλά και σ ευχαριστώ πολύ!
    Οφουυυ Χανιά!

    Σ ένα μήνα φεύγω καλέ!!!
    Σμουατς

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Αγγελάκι μου!
      Δεν ξέρεις πόσο πολύ μου αρέσει που λέμε καλημέρα, καλησπέρα, καλό βράδυ!
      Μου έκαναν εντύπωση τα έργα τέχνης στην πλατούλα…
      Τι είναι ένας μήνας? Χαχαχαχαχαχα
      Καλό απόγευμα να έχεις!
      Πολλά φιλιά!

  16. Υ.γ Αυτή δεν είναι ωραία πλατούλα καλή μου!
    Αυτό είναι το αγγελάκι σε κατάσταση αποσύνθεσης!
    Χα χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά

    • akrogialia Says:

      Αngel μου,
      Αυτή είναι η δική σου άποψη…η δική μου είναι εντελώς διαφορετική!
      Φιλιάαααααααα

  17. happypepper Says:

    κουζουλοί ‘στε, ωρέ;
    ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.
    Ο ένας πιο απολαυστικός από τον άλλο…
    Εγώ έχω ανοιχτούς λογαριασμούς με την Κρήτη, δε μού χει κάτσει όπως θάπρεπε ακόμα και συνεχίζω να φλερτάρω και να την πολιορκώ.
    Ομολογώ επίσης ότι το μάτι μου έπεσε στις ξανθιές – κρητικές κι αυτές;;;
    Φιλιά, πολλά, κεφάτα!
    Την καλημέρα μου!

    • akrogialia Says:

      Happypepper μου καλησπέρα!

      Και εμείς και όσοι μας διαβάζουν…κουζουλοι είμαστε όλοι ωρέ!

      Είμαστε η καλύτερη παρέα…δεν ξέρω αν το έχεις πάρει είδηση ότι κάθε βράδυ όλη αυτή η παρέα περνάει ώρες μαζί διαδικτυακά στην Πόλη του Πειρατή εδώ… http://radio.osiris7.co.cc/

      Τώρα όσον αφορά τις ξανθιές…από αριστερά είναι η Ερατώ, η Αγγελική, η Κοραλλένια και η Λίλιθ! Αχαχαχαχαχαχχαχχαχα

      Άντε καλό σου απόγευμα
      Με γέλιο και υγεία
      Και ραντεβού στη Zion
      Το βράδυ για μαγεία!

      Πολλά πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

