Νιώσε με…

 

 

Πολλές φορές βαθιά αναρωτήθηκα
τριγύρω οι άνθρωποι αν μ’ αγαπούνε
για ό,τι φαίνομαι ή αν αληθινά
για ό,τι είμαι εγώ κοντά μου ζούνε.

Κι όμως να που δεν ξέρω ποιος εγώ, κι υποφέρω
νιώσε με, σώσε με κι ό,τι θες στο προσφέρω.

Είναι στιγμές σιωπής που αναλογίστηκα
τους όρκους που ’δωσα, γλυκιά μου, εσένα
και με τα λόγια μου για μένα πείστηκα
τώρα δεν έχω πια φόβο κανένα.

Κι όμως να που δεν ξέρω ποιος εγώ, κι υποφέρω
νιώσε με, σώσε με κι ό,τι θες στο προσφέρω.

Πολλοί ορκίστηκαν πως μ’ αγαπήσανε
γιατί κατάλαβαν ποιος είμαι τάχα
και σαν τους πίστεψα μ’ εγκαταλείψανε,
ανάγκη μ’ είχανε, αυτό μονάχα.

Κι όμως να που δεν ξέρω ποιος εγώ, κι υποφέρω
νιώσε με, σώσε με κι ό,τι θες στο προσφέρω

****

31 Σχόλια to “Νιώσε με…”

  1. akrogialia Says:

    Ένα τραγούδι που έχω ακούσει αμέτρητες φορές…

    Κι όμως σήμερα ακούγοντας το ξανά άλλη μια φορά από το ραδιόφωνο…αισθάνθηκα να με πνίγει… και ένιωσα ότι το αύριο…έχει γίνει ήδη χθες…

  2. Πολύ όμορφο κομμάτι.
    Είναι στιγμές σιωπής που αναλογίστηκα…
    Ας γίνουν οι σιωπες πηγή για μια καινούργια αρχή!

    Ρασούλης!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Ερατώ μου!

      Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου αρέσει…

      Όσο για τη δικιά σου την καινούργια αρχή… ήταν μια πολύ όμορφη και απίστευτη πραγματικά έκπληξη! Δεν το περίμενα και σε ευχαριστώ και από εδώ…

      …είναι πολλές όμως οι στιγμές σιωπής…οι στιγμές που μιλούν τα μάτια…όταν ξεχειλίζουν θάλασσα…

      Καλό απόγευμα!

      Πολλά φιλιά!

  3. Επειδή εγώ ξέρω πολλά απο γυναίκες, ένα έχω να πω.
    Αυτή είναι μια ωραία γυναίκα!
    Όχι σαν την άλλη που μας έβαλες στο προηγούμενο post.
    Ε καλά τώρα!
    100 χρόνια φούρναρης!

    Εγώ τώρα που νομίζω ότι το αύριο είναι σήμερα;

    Αυτό το τραγούδι άκουγα όσο άφηνα εδώ το σχόλιό μου.
    Άρα… είναι για σένα… 😉

    • akrogialia Says:

      Osiris μου πολύ καλησπέρα!
      Ναι, μου το έχουν πει ότι όταν είμαι θλιμμένη είμαι πιο ωραία…χαχαχαχαχα

      Αλλά μάλλον εσύ δε διέκρινες τη θλίψη…αλλά τις ξανθές ανταύγειες στο μαλλί! Έτσι δεν είναι?

      100 χρόνια φούρναρης και δε θέλεις να αλλάξεις επαγγέλμα ουπς…λειτούργημα ήθελα να πω!

      Πολύ όμορφο το τραγούδι σου…με ταξίδεψε…

      Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα!

      Πολλά φιλιά!

  4. …τέτοια μάτια πάντως Κοράλλι, σαν εκείνου που το τραγουδάει, δεν θα σε κοροϊδέψουν ποτέ! 😉

  5. Όταν μπορέσεις, έλα λίγο απο την Καινούργια Αρχή 🙂

  6. άσχετο παντελώς μα το νοιώσε με οι το νοιώθω πιο γεμάτο παρά με ι.
    και μετά την γραμματική παρέμβαση τι σημασία έχει αν είναι νιώσε με νοιώσε με αν δεν έχει αυτήν την αλήθεια του κάθε συναισθήματος; 🙂
    πολύ καλησπέρα σου! φιλιά πολλά!

    • akrogialia Says:

      basnia μου καλησπέρα!

      Μου άρεσε η γραμματική σου παρέμβαση!

      Σε νοιώθω πως νοιώθεις…πίστεψέ με!

      Η αλήθεια αυτούς τους καιρούς κάνει διακοπές…

      Ένα πολύ όμορφο απόγευμα να έχεις!

      Φιλιά πολλά πολλά!

  7. happypepper Says:

    siopilos.

    • akrogialia Says:

      Happypepper μου καλησπέρα!

      Κι όμως η σιωπή φωνάζει δυνατά! Φτάνει κάποιος να μιλάει έστω και «καλά» τη γλώσσα της! Δεν απαιτείται δηλαδή πολύ καλή γνώση…

      Πολλές φορές μια εικόνα λέει πολύ περισσότερα από μια λέξη…

      Να έχεις ένα πολύ όμορφο απόγευμα!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  8. Μόλις είδα ότι έβαλες ανάρτηση με τίτλο «Νιώσε με», πριν καν έρθω εδώ να δω τι έβαλες, έψαξα στο youtube να βρω αυτό το τραγούδι του Ρασούλη για να στο χαρίσω! 🙂
    Το λατρεύω!

    «Κι όμως να που δεν ξέρω ποιος εγώ, κι υποφέρω
    νιώσε με, σώσε με κι ό,τι θες στο προσφέρω»

    Πάντα συγκινούμαι όταν το ακούω…
    Θα με τρελλάνετε σήμερα!
    Πριν να έρθω εδώ, ήμουν στην Ερατώ και έβλεπα το πανέμορφο αφιέρωμα που σου έφτιαξε! Με συγκίνησε η Ερατώ, με συγκίνησε ο Connery… και τώρα ήρθα εδώ για να με αποτελειώσετε εσύ και ο Ρασούλης!
    Έχω μια φήμη ψυχρού Υδροχόου να διατηρήσω και πιστέψτε με… δεν βοηθάτε!!!

    • akrogialia Says:

      Lilith μου αγαπημένη,
      Δεν είχα τέτοια πρόθεση καλή μου καλοκαιριάτικα…να χαλάσω τη φήμη σου…

      Ναι, τον Ρασούλη τον συνόδευσε μέχρι εδώ η Ερατώ μας πριν από λίγο…

      …Κι όμως να που δεν ξέρεις ποιος εσύ, κι υποφέρεις…

      Σε ευχαριστώ Λίλιθ μου!

      Να είσαι καλά όπου κι αν βρίσκεσαι…

      Πολλά πολλά φιλιά!

  9. Ο Ρασούλης υπέροχος!
    Το τραγούδι αγαπημένο
    Παίρνω τη σκυτάλη απ τον ψυχρό Υδροχόο
    και σαν Σκορπιός λέω
    Σ όποιον αρέσουμε
    για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε!
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου και…..
    σταμάτα ν αναρωτιέσαι!
    Σμουατς

    • akrogialia Says:

      Angel μου πολύ καλησπέρα σου!

      Και παίρνω τη σκυτάλη από τον ρεαλιστή Σκορπιό και σαν Διδυμάκι που ξέρει πολύ καλά να κρύβεται τερματίζω με διαφορά… από την αντίπαλη ομάδα…

      …και πού να ακούσεις επίθετο που έδωσε ένας φίλος για του «άλλους» που δεν μας αγαπούν…

      Να έχεις ένα τρελλό απόγευμα!

      Φιλιά πολλά πολλά!

  10. Τους ελεύθερους σκοπευτές του σκορπιού τους είδες
    ή αναρωτιόσουν κ το ξέχασες;;;;
    Χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά και πάλι
    Χα χα χα χα
    Σμουατς

    • akrogialia Says:

      Χμμ…να πω ότι κατάλαβα θα είναι ψέμα…

      Δεν αντιλήφθηκα τι εννοείς Αγγελάκι μου…δεν είναι και λίγες οι ανταύγειες μου! αχαχαχαχαχα

      Φιλιάααα Πολλάαα

  11. Υπέροχο κομμάτι, όμορφη ανάρτηση! 🙂

  12. happypepper Says:

    kaλημέρα καλημέρα!
    ποιος είναι ο «ρεαλιστής σκορπιός», ο basnia ή ο όσιρις;
    Τη γλώσσα της σιωπής νομίζω την ξέρουμε καλά. Αν και μας αρέσει να εκφραζόμαστε, και άρα υποθέτω ότι γνωρίζουμε ακόμα καλύτερα τη γλώσσα της φωνής!
    Σε φιλώ, καλημέρα.

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Happypepper μου!

      Ούτε ο φίλος basnia, ούτε ο αγαπητός Osiris! Αχαχαχαχαχα “Ρεαλιστής Σκορπιός» είναι το Αγγελάκι μας, η φίλη Angel! Αχαχαχαχαχαχα

      Στόμα έχουμε, γλώσσα διαθέτουμε, φωνητικές χορδές οκ, δοντάκια όλα στη θέση τους…και πάμε… ααα, βου, γου, δου, εεε….αχαχαχαχαχαχαχα

      Να έχεις μια πολύ όμορφη Παρασκευή, φυσικά όχι πιο όμορφη από τη δική μου!
      Πολλά φιλιά!

  13. happypepper Says:

    Λοιπόν.
    Αφού έχουμε αρχίσει να αποκαλύπτουμε τα κομμάτια μας, θα απενδύσω ένα ακόμη και θα στο αφήσω να το περιεργαστείς:
    καιγω σκόρπιος είμαι.
    Αγαπησιάρης και κεφάτος.
    Και μάλλον έχει βάλει το χεράκι του και ο ωροσκόπος ιχθύς, γιατί δεν είμαι καθόλου εκδικητικός.
    Όταν με πονάνε το θυμάμαι και απομακρύνομαι αλλά ποτέ δεν επιστρέφω το χτύπημα Δεν είναι στο ήθος μου. Απλά δεν επιτρέπω να ξαναχτυπηθώ.
    λύσσαμε και το Ζωδιακό μας Κύκλο – μάλλον ευθεία τον καταντήσαμε!

    • akrogialia Says:

      Ωωωω Σκορπιός εεε!

      Τώρα καταλαβαίνω τη σχέση σου με τη θάλασσα…αφού είσαι ζώδιο του νερού…
      Καλή καρδιά, εσωστρεφείς, κλειστοί, με τεράστιες δόσεις αυτοκυριαρχίας και αυτοσυγκράτησης

      Από την άλλη με τον Ιχθύ…τώρα εξηγείται η καλλιτεχνική σου φύση…

      Αυτό που δεν μου αρέσει στους Σκορπιούς δεν είναι η τάση εκδίκησης που έχουν…όσο η φοβερή τους διαίσθηση…και όσο να ναι ένα Διδυμάκι όπως είμαι κι εγώ…δε θέλει να τα λέει κι όλα…αχαχαχαχαχαχαχα

      Χαίρομαι που γνωρίζω ακόμη κάτι για εσένα!

      Να έχεις ένα όμορφο βράδυ Παρασκευής…και για να μην ξεχνιόμαστε όχι πιο όμορφο από το δικό μου! αχαχαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά!

      ΥΓ: Είδες καθόλου ειδήσεις σήμερα? Βρήκαν λέει ένα Σκορπιό σε ένα μποξεράκι σε μια παραλία…αχαχαχαχαχαχαχα

  14. «100 χρόνια φούρναρης και δε θέλεις να αλλάξεις επαγγέλμα ουπς…λειτούργημα ήθελα να πω!»

    Είναι μακρύς ο δρόμος για την Ιθάκη Κοραλλένια… 😆

    Καλησπέρα
    Όμορφο Σαββατοκύριακο να έχουμε.
    Φιλιά Πειρατικά

    * * *

    • akrogialia Says:

      Είναι Μακρύς Πειρατή μου…πολύ μακρύς… και αποστολή μου είναι να φτάσω κάποια στιγμή στην Ιθάκη…και ξέρεις κάτι…θα την φτάσω…αρκεί να το θέλω πολύ…

      Το Σάββατο είναι εδώ…και φαίνεται πανέμορφο…ειδικά μετά το όνειρο της νύχτας που πέρασε…ένα όνειρο που με πλημμύρισε συναισθήματα…

      Πολλά φιλιά!

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

Σχολιάστε

