Χαρούμενα Γενέθλια!

Πριν από πάρα πολλά χρόνια (?) ένα πανέμορφο αγόρι  είχε επιλέξει αυτές τις πολύ ζεστές μέρες του Ιούλη να γεννηθεί, κάνοντας όλους γύρω του να τρελαθούν από χαρά…

Σήμερα,  ειλικρινά δεν ξέρω πόσοι τρελαίνονται από χαρά που τον βλέπουν, τον γνωρίζουν, τον συναναστρέφονται… χαχαχαχαχαχαχαχα

Ναι, ένας  πολύ ξεχωριστός φίλος που αγαπώ πολύ, γιορτάζει τα γενέθλιά του!

Σε μια εποχή που η φιλία σπάνια ανθίζει και σπανιότερα παραμένει,  αισθάνομαι πολύ τυχερή που σε γνωρίζω…

Θέλω να ξέρεις ότι  σ’ αγαπώ πολύ γιατί…

  • Δεν αραδιάζεις επαίνους και εγκώμια για να είσαι δίπλα μου…

 

  • Δεν είσαι  αδιάκριτος, επιπόλαιος, ενοχλητικός, κατάσκοπος της καθημερινής  μου ζωής…

 

  • Δεν εκμεταλλεύεσαι την εμπιστοσύνη μου…

 

  • Είσαι πάντα κοντά μου στη χαρά και στη λύπη…

 

  • Όταν νιώθω ότι βουλιάζω, χάνομαι, ξέρω ότι είσαι  εκεί…

 

  • Με κρίνεις με αυστηρότητα όταν πρέπει…

 

  • Με βοηθάς χωρίς ανταλλάγματα…

 

  • Έχεις αυτό που λέμε ΑΝΘΡΩΠΙΑ!

 

Σε ευχαριστώ πολύ!

Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να περάσεις υπέροχα στα γενέθλια σου! Να έχεις  πάνω από όλα υγεία! 

****************************************

ΥΓ: Υπάρχουν στιγμές που αναρωτιέμαι αν είμαι αντάξια μιας τέτοιας φιλίας, ενός τέτοιου πολύτιμου θησαυρού!

19 Σχόλια to “Χαρούμενα Γενέθλια!”

  1. Τους θησαυρούς, ο καλός Θεούλης μάς τους δίνει όταν πιστεύει ότι τους αξίζουμε και μας τους παίρνει όταν, κατά τη γνώμη Του, σταματήσουμε να τους αξίζουμε. Άρα, σταμάτα να αναρωτιέσαι. 🙂

    Χρόνια Πολλά στον φίλο σου!
    Να είναι πάντα υγιής και ευτυχισμένος!
    Αν κρίνω απ’ τους 8 λόγους που αναφέρεις, αξίζει την αγάπη σου και με το παραπάνω. 🙂

    Φιλιά πολλά!!!

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου,
      Πολύ μου άρεσε αυτό που είπες… «Τους θησαυρούς, ο καλός Θεούλης μάς τους δίνει όταν πιστεύει ότι τους αξίζουμε…»

      Σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου για το λιονταράκι μου!

      Έλα να σε κεράσω…έχω κάτι σοκολατάκια μμμμμ έχεις την αίσθηση ότι τα αγόρασα από κοσμηματοπωλείο! Αχαχαχαχχαχα

      Να έχεις ένα πολύ όμορφο απόγευμα!
      Πολλά πολλά φιλιά!

  2. Κοραλλένια, καλό μεσημέρι.
    Πολύ όμορφο το δώρο σου για τον αγαπημένο φίλο σου.
    Να τον χαίρεσαι και να μην ξεχνάς πως εισπράτουμε πάντα ότι αξίζουμε! Οπότε μην αμφιβάλλεις για το κατά πόσο αξίζεις μια τέτοια φιλία. Σίγουρα, δεν είναι μόνο θέμα τύχης, αλλά και δικής σου αξίας.

    Καλές διακοπές και κοχυλένια φιλιά

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Κοχυλλένια μου!

      Ευχαριστώ για τις ευχές σου!

      Πάντα ό,τι αξίζουμε? Χμ…δε θα το έλεγα… υπάρχουν φορές που παίρνουμε πολύ περισσότερα από όσο πραγματικά αξίζουμε…

      Καλές διακοπές και σε σένα! Να περάσεις όμορφα όπου και να πας!
      Φιλιά Πολλά!

  3. Και συ το ίδιο! Υπέροχες οι επιλογές σου.
    Ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου!
    Πήγα Μύκονο, αλλά τώρα πια δεν το βλέπω πια,
    γιατί έχουμε πάλι τρεχάματα σε νοσοκομεία για τον πατέρα μου…

    Τι είχες Γιάννη, τι είχα πάντα καταντήσαμε, δυστυχώς!

    Να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα 🙂

    • akrogialia Says:

      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι μουσικές επιλογές μου!

      Μύκονο εεε? Τέλεια!

      Εύχομαι περαστικά στον πατέρα σου και δύναμη σε όλους σας!

      Σε ευχαριστώ Κοχυλλένια μου να είσαι καλά!

      Φιλιά!

      • Ευχαριστώ από καρδιάς!
        Κουράγιο χρειαζόμαστε πια.

        Εύχομαι, όπου και να είσαι
        να περνάς περίφημα! 🙂

  4. Έχω σκάσει στα γέλια τώρα, γιατί μόλις χτες, κάποια με αποκάλεσε φίλο και θα ήθελα πολύ να μπορέσεις να δεις το τι έγινε μετά!!!
    Χάχαχααα 🙂
    Στην Ελλάδα ξέρω βέβαια πως αυτό συνηθίζεται όμως μεταξύ των πειρατών δεν υπάρχει τέτοιο «φρούτο». Πειρατής φίλος με γυναίκες;
    Μπούχαχααα
    Οπότε από τη μία θα έλεγα πως είσαι πολύ τυχερή που έχεις κάποιον φίλο που μπορείς να τον αποκαλείς έτσι και να το δέχεται και από την άλλη φυσικά πως…

    * ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΕΝΑ ΚΟΡΑΛΛΙ *

    Όσον αφορά σ’εμένα, τα clipάκια που του χάρισες είναι το ένα καλύτερο από το άλλο!
    Τα άκουσα αμέτρητες φορές!
    Λατρεύω το «Amado Mio» και το θεωρώ κατεξοχήν πειρατικό κομμάτι!
    ΜΑΚΡΑΝ!

    Εύχομαι να τα αξίζει ο φίλος σου γιατί αυτά τα κομμάτια δεν μπορείς να τα αφιερώνεις με ευκολία στον καθένα!
    Είναι κομμάτια που μόνο όσοι γνώρισαν τον Έρωτα κατάφεραν να τα ακούσουν.

    ‘Ερωτας! Το μόνο που με αφορά!
    ανθρωπιά; φιλία; καλοσύνη; οικογένεια; αγάπη; έρωτας; sex;
    Τα χαρίζω! Τα πετάω στα σκουπίδια! Για έναν κόκο Έρωτα!
    Για ένα μόριο! Για ένα ίχνος!

    Έρωτας!

    και…

    Ανθρωπιά; Φιλία; Καλοσύνη; Οικογένεια; Αγάπη; Ερωτας; Sex;

    Μεγάλες λέξεις με κεφαλαίο, μικρές τελείες πάνω του!

    ΕΡΩΤΑ εύχομαι στον φίλο σου!
    …Και θα έχει όλα τ’άλλα!

    Θα είναι Θεός!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Πειρατή μου!

      Το Σχόλιο μου άφησες σήμερα εδώ εεεε?

      Καταρχήν, χαίρομαι που μια κατάδυση σου ακόμη στον Κοραλλένιο μου βυθό σε έκανε να σκάσεις στα γέλια! Σημασία έχει να είμαστε καλά, ευδιάθετοι και να γελάμε, να γελάμε πολύ!

      Αν όντως θέλεις πολύ…ίσως μπορέσω να δω τι έγινε μετά! Αχαχαχαχαχαχαχαχα

      Δεν ξέρω στην Ελλάδα, στην Κύπρο όμως που ζω συνηθίζεται Πειρατή μου! δεν έχω πολλούς άντρες φίλους…μα οι 2 – 3 που έχω είναι καλύτεροι και από τις κολλητές μου, που πάλι δεν είναι πολλές!

      Ναι, θεωρώ ότι είμαι πολύ τυχερή που τον έχω για φίλο στη ζωή μου! δεν ξέρω αν νιώθει και αυτός τυχερός…απλώς αν το νιώθει σίγουρα είναι κάτι που με κάνει πολύ πολύ χαρούμενη!

      Τώρα όσον αφορά τα κλιπάκια…απλώς του χάρισα κομμάτια που ξέρω ότι λατρεύει… και είμαι σίγουρη ότι τα αξίζει…και σίγουρα δεν τα αφιερώνω με ευκολία στον καθένα…

      Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου αρέσει το «Amado Mio», είναι από τα πιο αγαπημένα μου!

      Έρωτα εεε? Χμ…μάλλον δεν τον συνάντησα ακόμη…είμαι πολύ μικρή για να τον συναντήσω ίσως….δεν θα τον άντεχα!

      Πανέμορφη η ευχή σου για το Λιοντάρι μου! Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να πραγματοποιηθεί!

      Καλό βράδυ Πειρατή μου!

      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Πολλά πολλά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά!

  5. Πέρασα να ακούσω καμιά μουσικούλα να δω τον τιγρούλη και να πιω κανένα ποτό.

    Αυτό το τελευταίο clipάκι μου φαίνεται πολύ όμορφο… ! ! !

    Άααα… να πω και μια καλημέρα γιατί την καληνύχτα… δεν την πρόλαβα… 🙂

    «αντάξια μιας τέτοιας φιλίας»

    Δεν υπάρχει «αντάξια».
    Υπάρχει Άξια. Και όχι για κάτι.
    Ο Άξιος είναι Άξιος.
    Για όλα!

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ

    * * * * * * *

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Πειρατή μου!

      Πολύ καλά έκανες, πέρασε μέσα…κάθισε σε όποιο βράχο θες και απόλαυσε τις μουσικές μου επιλογές…

      Επειδή τώρα ξύπνησα…αν δε σου κάνει κόπος μπορείς σε παρακαλώ να μου φτιάξεις και εμένα ένα καφέ, διπλό ελληνικό μέτριο…ναι στο κοραλλένιο φλιτζάνι…

      Δεν πειράζει για την καληνύχτα…για μένα είναι σαν να την είπες…χθες βράδυ και ήταν μια πολύ όμορφη καληνύχτα…

      Άξιος εεε? Χμ…

      …και να απόλαυσε αυτό το κλιπάκι…δώρο από μένα για σένα….

      Πολλά πολλά φιλιά!

  6. Να χαίρεσαι τον φίλο σου, Κοράλλι μου και αυτός εσένα που έχει τέτοια φίλη!
    Υπέροχα μελωδικά ακούσματα!
    Παλλά φιλιά! 🙂

    • akrogialia Says:

      Αstrofegia μου καλησπέρα σου!

      τι κάνεις Αστέρι μου, όλα καλά?

      Σε ευχαριστώ!

      Να έχεις ένα υπέροχο απόγευμα!

      Φιλιά Πολλά!

Σχολιάστε

