Ανακοίνωση!

8 Σχόλια to “Ανακοίνωση!”

  1. Καλή μου….ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ???????????????????ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ?????????????? ΤΟ ΞΕΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙΣ!!!ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ…ΓΙ’ΑΥΤΟ..ΔΕ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΟΜΩΣ…ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ…ΠΟΛΥ ΘΑ ΛΕΓΑ…ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ…Κ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙΣ!!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ…….

    • akrogialia Says:

      Αθανασία μου!

      ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΟΥ!

      Ναι, εγώ είμαι…η τρελή, άμυαλη, αιώνια έφηβη Κοραλλένια! Χαχαχαχαχαχα

      Και σε μένα έλειψες!

      Εύχομαι να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  2. Πάλι καλά που ανοίγετε για να μπορούμε να σας βρούμε να σας σπάσουμε το κεφάλι αν ξαναφύγετε! :mrgreen:
    Δεν σου λέω πόσο μου έλειψες γιατί σου κρατάω μούτρα.
    Το ξέρεις ότι ΕΠΕΣΑ από το ποδήλατο και ΧΤΥΠΗΣΑ το γόνατό μου;
    Θα μπορούσα να είχα μολυνθεί και να είχα πεθάνει κι’ εσύ πού ήσουν;
    Εεεεεεεε;

    • akrogialia Says:

      Λίλιθθθθθθθθθθθθθθθθθθθθθθθθ

      Ανοίγουμε…με την ίδια τρέλλα, με το ίδιο κέφι και προχωράμε με το Κοράλλι μπροστά!

      Έπεσες από το ποδήλατο εεε? Χμ…αναρωτιέμαι πώς…αααα δεν είναι το πειρατικό ποδήλατο…για το άλλο λες…αυτό με τους δυο τροχούς το τιμόνι και τα μικρά βοηθητικά τροχάκια…χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Πάλι καλά που δεν με είχες στο πίσω κάθισμα…

      Χτύπησες πολύ?

      Είσαι και μακριά να σε κάνω μάκια…

      Τι φατσούλα είναι αυτή…άχου το….

      Έλα να σου δώσω μια μεγάλη αγκαλιά…

      Καλώς ήρθες Λίλιθ…

      Πολλά πολλά και πιο πολλά φιλιά!

  3. Καλά… τι γίνεται εδώ, ε?
    Ανοίγετε προσεχώς, ε;
    Καλά, άμα ανοίξετε θα περάσω να αφήσω σχόλιο.
    Μέχρι τότε ΔΕΝ αφήνω σχόλιο.
    Σε περίπτωση που δείτε σχόλιο που να λέει «καλωσόρισες! καλωσόρισες! , welcome back ή μας έλειψες», δεν θα είναι δικό μου.

    Φιλιά πολλά.
    p.s: Θα έλεγα να έχεις μια καλή καινούρια αρχή, αλλά αν με βρει η Ερατώ θα με κάνει μαύρο! 😆

    • akrogialia Says:

      Πειρατή μου, αυτό που κατάλαβες συμβαίνει…και ΝΑΙ συμβαίνει Τώρα!

      Τα κατασκευαστικά έργα συνεχίζονται ασταμάτητα μέρα νύχτα…

      Ανοίγουμε προσεχώς και θα είμαστε ανοιχτοί όλο το 24ώρο! Χαχαχαχαχαχαχα

      Σχόλιο? Άφησες σχόλιο?
      Πού? Δεν το είδα! αχαχαχαχαχαχαχα

      Μου έλειψες πολύ Πειρατή μου!

      Κοίτα αν σε κάνει η Ερατώ μας μαύρο…μην ανησυχείς μου έχει μείνει άσπρη μπογιά από την ανακαίνιση και θα σε βάψω!

      Με έστειλες τώρα με τις Στιγμές…

      Πολλά φιλιά!

  4. Μήπως πέρασε από εδώ ένας πειρατής και σου ευχήθηκε «καλή καινούρια αρχή’;
    Ξέρεις, υπάρχει η εξής διαφωνία που μας διχάζει με τον πειρατή και θα ήθελα τη γνώμη σου: καινούρια ή καινούργια ;Ποιο είναι το σωστό;
    Αλλά όπως και να έχει, η Καινούργια Αρχή υποστηρίζει την καινούργια σου αρχή και έτσι ο πειρατής γλυτώνει το «μαύρισμα» , προς το παρόν βέβαια!

    Χαίρομαι πολύ που ξανανοίγεις και θα είμαι εδώ, στον κοραλλένιο βυθό, να απολαμβάνω το θαυμάσιο περιεχόμενό του.
    Φιλιά πολλά, Κοράλλι!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Ερατώ μου!
      Ναι, πέρασε χθες το απόγευμα…

      Κοίτα το «γ» είναι απαραίτητο! Αχαχαχαχαχαχαχα
      Αλλά ζούμε και χωρίς το «γ» έτσι!

      Πέρα από τα αστεία…παλιά το γράφαμε καινούργια…τα παιδιά τώρα στο σχολείο το γράφουν καινούρια… εεε ο Πειρατής παιδάκι είναι ακόμη!

      Σε ευχαριστώ πολύ Ερατώ μου!

      Καλό απόγευμα!

      Φιλιά Πολλά!

Σχολιάστε

