Ανοίξαμε!

Αγαπημένοι μου φίλοι, (χαμόγελο,  μέχρι να μοιάζουν τα μάτια με Κινεζάκι)

Άσπονδοι εχθροί μου, (χαμόγελο,  μέχρι να μοιάζουν τα μάτια  με Γιαπωνεζάκι)

Αναγνώστες του blog μου, (χαμόγελο,  μέχρι τα μάτια να χρειάζονται γυαλιά για να διαβάσουν)

Σχολιαστές και μη, (χαμόγελο,  μέχρι τα μάτια να δακρύσουν)

(παύση 15 δευτερολέπτων)

(Βαθιά εισπνοή…και)

Σας πεθύμησα πάρα πολύ! (εκπνοή, όσο πιο αργά γίνεται, σφυγμοί 110p/min, αρτηριακή πίεση 160/95mmHg…μην πάθουμε και εγκεφαλικό και μετά βάλουμε λουκέτο μια και καλή χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα)

Μετά από 2 ½ μήνες αποφάσισα να δώσω ζωή στο Κοραλλένιο μου blog. Ναι, είμαι η Κοραλλένια και δηλώνω ότι σήμερα 12 Οκτωβρίου 2010 έχω  σώας τα φρένας…

Τους μήνες που απουσίαζα, είχα εγγραφεί σε μια Αναγνωρισμένη Σχολή Ζωής και παρακολούθησα δύο Θεματικές και για του λόγου το αληθές σας παρουσιάζω και τα σχετικά πιστοποιητικά:

 

Ναι, κατάφερα επιτέλους να γράφω, να λέω,  να ακούω δύο (2) μικρές λεξούλες…

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ / ΠΑΡΑΚΑΛΩ

Θέλω μέσα από την καρδιά μου να σας ευχαριστήσω όλους. Έχω δεχτεί δεκάδες ηλεκτρονικά μηνύματα για να ανοίξω ξανά το blog μου… και από  πρόσωπα που για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα. Συγκινητική ήταν και η  επισκεψιμότητα στο blog μου χθες 11 Οκτωβρίου 2010, τα στατιστικά μου δείχνουν 286 επισκέψεις και αυτό μεταφράζεται ως εξής…  2+ 8 + 6 = 16  χμ…  1 + 6= 7.  Επτά, ο τυχερός μου αριθμός! Τυχαίο;

Λοιπόν, για να μην μακρηγορώ και βαρεθείτε να με διαβάσετε από το πρώτο κιόλας ποστ…ένα έχω να σας πω:

Από σήμερα θα εισβάλλω στα σπίτια σας!

Με αγάπη Κοραλλένια

ΥΓ: Ευπρόσδεκτα όλα τα είδη ένδυσης και υπόδησης για να τα προσφέρουμε με αγάπη σε μια φίλη τη Lilith,  που τα έχει πραγματικά  μεγάλη ανάγκη. Διαβάστε το ποστ της εδώ   http://liliths.co.cc/?p=1166   Μα είναι ρούχα αυτά που φοράει;

(Lilith μου, οι παλιές καλές συνήθειες δεν κόβονται τόσο εύκολα…όσες Σχολές Ζωής και να εγγραφώ! χαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα)

ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!

 

22 Σχόλια to “Ανοίξαμε!”

  1. 2,5 μήνες και είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα!
    Ίδια κι’ απαράλλακτη είσαι, όσες σχολές και να πας και όσα διπλώματα και να μας κουβαλήσεις!
    ΦΕΡΕ ΠΙΣΩ ΤΙΣ ΜΠΟΤΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑ ΔΩΡΟ, ΤΩΡΑ!!! 👿

    Άκου «Από σήμερα θα εισβάλλω στα σπίτια σας!»…
    Εμείς δεν σε απειλήσαμε! :mrgreen:

    Το περίεργο της όλης ιστορίας, είναι ότι μου έλειψες κιόλας αυτούς τους 2,5 μήνες!
    I should see a shrink! 😆

    • akrogialia Says:

      Λίλιθ μου,
      Μισό να δω, πότε μπορώ να σε δω…
      Ψυχίατρος είμαι!
      Θες ατομική η ομαδική ψυχοθεραπεία?
      Θες μόνο γυναίκες?
      Θες μόνο άντρες?
      Θες η ομάδα να έχει και άντρες και γυναίκες?
      Θες να έχουν την ίδια ηλικία?
      Θες να μιλούν Ισπανικά, ιταλικά, κινέζικα?
      Χμ…

      Λοιπόν μπορώ να σε δω…την Τρίτη 18 Οκτωβρίου 3045!
      Χαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαα

      Κι εγώ σ’ αγαπώ!

  2. Θέλω να σε έχουν γνωρίσει για να είναι σε θέση να καταλάβουν τον πόνο μου. :mrgreen:

    • akrogialia Says:

      Lilith μου,
      Με έχουν γνωρίσει…αλλά δεν βρίσκονται εν ζωή…βλέπεις μετά τη δεύτερη συνεδρία… έπαθαν κάτι σαν δηλητηρίαση και έφυγαν για άλλους ουρανούς….
      Καλέ πόσο πράσινη έγινες! Κοίτα να χαλαρώσεις λίγο…ακόμη δεν αρχίσαμε…αχαχαχαχαχαχαχαχα

  3. Α, μάλιστα!
    Σαν να λέμε «Κοράλλι με τη Βούλα».
    Καλωσόρισες Κοράλλι.
    Θα σου ευχόμουν να περάσεις όμορφα και να το διασκεδάσεις στο καινούριο σου ξεκίνημα, αλλά δεν πρόλαβα καν!
    Απ’ ότι βλέπω, η ευχή μου έχει πιάσει πριν ακόμη την κάνω! 🙄
    ΚΑΛΗ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΑΡΧΗ (Licensed by Erato)…να έχεις Κοράλλι, να αποκτήσεις πολύ περισσότερους φίλους και να το διασκεδάσεις όπως ποτέ άλλοτε.
    Όλοι μας έχουμε χαρεί ιδιαίτερα που επέστρεψες, αλλά πολύ περισσότερο απ’ όλους μας, η Lilith!

    Καλά ταξίδια στη χώρα του Ονείρου.
    Φιλιά πειρατικά
    * * *

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Πειρατή μου!

      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Και όχι με μια Βούλα…αλλά με πολλές! Σαν το σκυλάκι Δαλματίας! Χαχαχαχαχαχαχαχα

      Η τρέλλα Πειρατή είναι αστείρευτη και αθεράπευτη!

      Τα ταξίδια είναι πάντα όμορφα όταν έχεις όμορφη συντροφιά…
      Πολλά φιλιά!

  4. Α, βλέπω απέκτησες καινούργιες δεξιότητες!
    Μπράβο!
    Να μας μάθεις κι εμάς μερικά πράγματα γιατί αυτές οι δεξιότητες είναι και οι πιο χρήσιμες!
    Θα παρακαλουθούμε ανελλιπώς το νέο , ανανεωμένο Korallenia’s Blog!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Ερατώ μου!
      Ναι, είμαι μια καινούρια Κοραλλένια! Τίποτα δε με θυμίζει από τα παλιά! Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά Πολλά!

  5. Μπράβο χαίρομαι πολύ που βρήκες κάτι να σε ευχαριστεί και να σου προσφέρει ένα τεράστιο χαμόγελο.
    Να χαμογελάς πάντα και να μας χαρίζεις κι εμάς το φως του!!

    Φιλιά πολλά
    καλώς ήρθες!!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Αναστασία μου!
      Ναι, επιτέλους επέστρεψα!
      Σε ευχαριστώ που πέρασες!
      Καλώς σας βρήκα!
      Φιλιά Πολλά!

  6. Welcome back, Korallenia!!

  7. Ααααααααααααααααααααααααα! μπράβο καλό μου! μπράβο πολύυυ χαίρομαι που επέστρεψες,καλό μου Κοραλλάκι…κ μένα μου είχες λείψει αφάνταστα έχω να πώ,…(στο είπα κ χτές άλλωστε)…ε,εχμ καλέ θα εκραγεί το κεφαλάκι,σου με τόση πίεση κ τόοσους σφιγμούς!!για ηρέμησε λίγο…πολύ ευαίσθητη μας βγήκες,εσύ!!!ε, καλό μου εγώ έχω πρόβλημα, με τα δόντια μου,κ με πονάνε κ γώ έχω πρόβλημα με το στομάχι (κ υπόψιν σήμερα είναι κ πολύυυ χάλια λέμε)…κ τώρα θα αρρωστήσεις κ σύ??άστο να υπάρχει ένας μόνο, άρρωστος εδώ μέσα…είμαι που είμαι γώ,για τα μπάζα μην γίνεις κ σύ τώρα!!!….ε,το σχολείο της ζωής χρειάζεται, πολλές φορές αλλά να,μόνο που τα μαθήματα που δίνει είναι αρκετά σκληρά κ κάπως ‘αγαρμπα’ πολλές φορές…..αλλά ότι χρειάζεται χρειάζεται…καλώς όρισες καλή μου..κ μη κάνεις καμιά μαλακία κ ξανάφύγες γιατί α!!…..

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Αθανασία μου!
      Τι να πω τώρα για σένα!
      Και σε μένα έλειψε η Μικρή Αχτίδα!
      Όμορφο το νέο avatar σου!
      Ξέρεις κάτι Αθανασία μου…έχω την αίσθηση ότι ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ! Αρκεί να το πιστέψουμε!
      Πολλά πολλά φιλιά!

  8. Καλωσόρισες γλυκιά μου!
    Μου λειψες!
    Φιλιά πολλά

  9. ποια είστε κυρία μου; πού πάτε; 😛
    καλώςςςςςςςςς επέστρεψεςςςςςςςςςςςς!!
    καιρός ήταν! ε μα!
    🙂 πολλά πολλά φιλιά!
    πολύ καλό σου βράδυ!
    (τα δικά μας πλέον θα είναι καλύτερα. 😉 )

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα basnia μου!
      Αααα είμαι η κυρία Κοραλλένια με το όνομα! Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Σε μπέρδεψα εεε;
      Καιρός ήταν, είναι και θα είναι…
      Τότε, τώρα, αύριο, πάντα…
      Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

