Βοήθειααααα……

Φίλοι του Κοραλλένιου μου σπιτιού,  πήρα το θάρρος σήμερα να ζητήσω τη  βοήθεια σας για κάτι που με απασχολεί πολύ  αυτές τις μέρες.

Στο σπίτι  μου έχω ένα μεγάλο καθρέφτη.  Τώρα θα μου πείτε και τι πρόβλημα έχω με αυτό;

Χμ…

Λοιπόν εδώ και 4 – 5 μέρες όταν κοιτάζομαι στον καθρέφτη είτε είναι πρωί, είτε είναι μεσημέρι, είτε απόγευμα, είτε βράδυ  βλέπω αυτό…

…και ξέρω πολύ καλά πως η Κοραλλένια δεν είναι αγγελάκι!

Γιατί να  μου συμβαίνει αυτό;

Και μιας και μπήκες στη διαδικασία να με διαβάσεις…θέλω να μου κάνεις μια μικρή χάρη… Την άλλη βδομάδα θα πάρω 5 μέρες άδεια και θα φύγω από το σπίτι. Μήπως θα μπορούσες  να μου ποτίζεις κάτι γλαστρούλες που έχω;

 

Και σε παρακαλώ μη στάξεις νερά κάτω…

 

Xαχαχαχαχαχαχαχαχα!

24 Σχόλια to “Βοήθειααααα……”

  1. Δεν πας καλά!
    χα χα χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

    • akrogialia Says:

      Angel μου, καλησπέρα σου!

      Ναι, μου το έχουν πει κι άλλοι αυτό….συγκεκριμένα είσαι ο 1,200,200,001!

      Το πρόβλημα είναι ότι κανείς δεν ξέρει τι είναι… και μάλλον ίσως να είναι και μεταδοτικό γιατί βλέπω πολλά αγγελάκια τελευταία! Χαχαχχαχαχαχαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά Αγγελάκι μου!

      Καλό Σαββατόβραδο!

  2. Χαχαχα, μάλλον ονειρεύεσαι….!!!!!

    • akrogialia Says:

      biobaxes καλώς ήρθες!

      Πέρασε μέσα…μπορείς να αλλάξεις αν έχεις βραχεί…έχω πολλά φτερά για κάθε περίσταση!

      Ονειρεύομαι εεε? Χμ…μα είμαι ξύπνια όταν κοιτάζω τον καθρέφτη!

      Όμορφο βράδυ να έχεις!

  3. Ε,τι να σου πώ καλό μου,Κοραλλάκι?…ε,εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια, ψηλά!!ε,δε ξέρω τί εξήγηση να δώσω σε αυτό το περίεργο,φαινόμενο..κ.. ακόμη δεν ήρθες θα φύγεις πάλι?..εδώ κάναμε αμάν,κ μάυρα μάτια να σε ξαναδούμε κ σύ φέυγεις πάλι?…σάνα μη μας τα λες κ τόοσο καλά καραλλάκι μας….σάνα μη μας τα λες κ τόσο καλάααααααααα….καλησπέρες………

    • akrogialia Says:

      Αθανασία μου πολύ καλησπέρα!

      Σηκώνει τα χείρα ψηλά εεε? Χαχαχαχαχαχα

      Δεν φεύγω Αθανασία μου…ήρθα για να μείνω…

      Απλώς η γλαστρούλες ήταν ένα όμορφο mail από μια φίλη…και μου άρεσε και το ανέβασα στο ποστ μου… Φυσικά η φωτογραφία δε λέει και πολλά όπως φαίνεται στο ποστ μου…αλλά αν την κάνεις zoom και την μεγεθύνεις θα γελάς όλο το σ/κ!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  4. ΘΑ ΣΕ ….ΜΑΛΩΣΩ …ΤΡΟΜΑΞΑ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΤΟ ΤΙΤΛΟ …..ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΚΕΙ …..ΟΥΦ!!!!!! ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΩ ΕΓΩ …ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ Σ/Κ!

    • akrogialia Says:

      Ωραία μου ELENI πολύ καλησπέρα σου!

      Χαχαχαχαχαχαχα….να ξέρεις ότι όταν έχω πραγματικό πρόβλημα δε ζητάω βοηθέια…απλώς απομακρύνομαι από όλους και γλύφω τις πληγές μου…

      Έτσι λοιπόν όταν δεις ξανά για τίτλο κάτι παρόμοιο μην τρομάξεις πάλι!

      Ωωωω σε ευχαριστώ πολύ…ξέρεις όμως ότι μέχρι να ποτίσεις και την τελευταία γλαστρούλα θα περάσει τόσος χρόνος που θα πρέπει να αρχίσεις από την αρχή!

      Καλό σ/κ!

      Πολλά φιλιά!

  5. Εν τω μεταξύ… δεν είδα την angel να αντιδρά στο θέμα του καθρεύτη!
    Ούτε στο άκουσμα του τραγουδιού «Δεν υπάρχουν άγγελοι»….
    Εδώ σίγουρα κάτι παράξενο συμβαίνει…
    :)))

    • akrogialia Says:

      biobaxes μου γεια σου και πάλι!

      Η Angel αυτό το διάστημα με τα κουταβάκια της δεν έχει χρόνο να διεκδικήσει τον τίτλο της! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Φιλιά!

  6. Κοίτα να περάσεις καλα και τα λουλούδια δεν έχουν αναγκη…καλά να είναι οι βροχούλες

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      glarenia μου καλησπέρα σου!

      Πόσο χαίρομαι που πάντα έρχεσαι με μια γλαρένια αγκαλιά όλο δώρα! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Δεν θα πάω κάπου…ανέκδοτο ήταν αυτό με τις γλαστρούλες από ένα mail που έστειλε μια φίλη

      Καλό και όμορφο σ/κ!

      Πολλά Φιλιά!

  7. αχ!!!! τι όμορφο αγγελάκι έγινες!!!!!!!
    Λες να είναι προφητικό και να σε χάσουμε ????? Πες τον διάολο να πάει να κρυφτεί μετά ……..

    όσο για τις γλαστρούλες σου αναλαμβάνω να τις ποτίζω εγώ….

    • akrogialia Says:

      blackredrose μου πολύ καλησπέρα σου!

      Ένα είναι σίγουρο Γιώργο μου…αν με χάσετε δεν θα γίνω αγγελάκι…χαχαχαχα θα είμαι στο δεύτερο καζάνι με το καυτό λάδι!

      Σου άρεσα όμως σαν αγγελάκι εεε?

      Πολύ χαίρομαι!

      Καλό και πολύχρωμο σ/κ!

      Πολλά πολλά φιλιά!

      Υγ Να τις ποτίζεις όμως…όχι να τις φωτογραφίζεις! αχαχαχαχχαχχαα

  8. Μα γιατί ανησυχείς;
    Μια χαρά αγγελάκι σε βρίσκω! Πανέμορφο μάλιστα!
    Αυτό με τις γλάστρες είναι ανησυχητικό: ποιος μπορεί να φτάσει εκεί πάνω να τις ποτίσει; Πρέπει να το αναλάβει αυτός που ήρθε και τις έβαλε!

    • akrogialia Says:

      Ερατώ μου καλησπέρα σου!

      Μεταξύ μας όμως τώρα…λέγε ποιος σε πλήρωσε και πόσα για να με καθησυχάσεις! Αχαχαχαχαχαχχαχαα

      Ποιος τις έβαλε εκεί πάνω εεεε….μα οι γιαγιούλες από κάτω! Αχαχαχαχαχαχχαχαχαα

      Όμορφο να είναι το βράδυ σου!

      Φιλιά!

  9. Βλέπεις και το περιστέρι στον καθρέφτη;
    Γιατί αν το βλέπεις κι’ αυτό, έχουμε πρόβλημα. 😆
    Στις γλαστρούλες ελπίζω να έχεις φυτέψει ρίγανες, δεντρολίβανα, θυμάρια και τέτοια, γιατί στον γυρισμό θα τα βρεις σίγουρα αποξηραμένα!
    Μην πάνε και χαμένα! :mrgreen:

    • akrogialia Says:

      Lilith μου καλησπέρα σου!

      Μα για ποιο περιστέρι αναφέρεσαι Λίλιθ μου?

      Χμ…

      Εγώ δεν βλέπω κανένα περιστέρι…και μάλλον μόνο εσύ το βλέπεις γιατί κανείς μέχρι τώρα δεν μου είπε τίποτα για περιστέρι!

      Σε γελάσανε Λίλιθ μου! Αν δεις πιο πάνω στα σχόλια όλοι οι φίλοι μου θα αναλάβουν το πότισμα!

      Φυσικά εσύ σαν Νεράιδα θα το έκανες στο «π» και «φ» αλλά δε θες να βοηθήσεις! Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ!

      Πολλά φιλιά!

  10. Σιγά τώρα μην κωλώσω να σου ποτίσω μερικές γλαστρούλες.
    Έχω ποτίσει κήπους και κήπους! 😆
    Αν στον καθρέφτη βλέπεις μόνο τον εαυτό σου σαν άγγελο, δεν υπάρχει πρόβλημα.
    Το πουλί όμως είναι κακό μαντάτο αν πετάει συνεχώς γύρω σου χωρίς να μπορείς να το πιάσεις.
    Το άφταστο πουλί, είναι ως γνωστόν κακός οιωνός στον χώρο του μεταφυσικού.
    Όμως, αν κρατάς το πουλί ή ακόμη καλύτερα, το πουλί βρίσκεται στον ώμο σου, στον λαιμό ή στο κεφάλι σου και ακόμη καλύτερα, αν το πουλί ενώ βρίσκεται στο κεφάλι σου κάνει και την ανάγκη του, τότε αυτό είναι σημάδι καλοτυχίας και όλοι οι καλοί οιωνοί είναι με το μέρος σου.
    Σύντομα θα διαπρέψεις και θα διακριθείς.
    Πολύ σωστό το σχόλιο της Νεράιδας.
    Όσο για το τραγούδι, θα μου επιτρέψεις να εκφραστώ ως απλός άνθρωπος του λαού:

    ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑΑΑ! ΧΩΣΤΑΑΑ!

    Καλό Σ/Κ
    * * * πειρατικά…

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Πειρατή μου!

      Φυσικά να σου πω ότι στο σπίτι δεν έχουμε νερό…θα πρέπει να πας να φέρεις από το πηγάδι της γειτονιάς! Αχαχαχαχαχαχαχαχα

      Χμ…αυτό με το πουλί μου το είπε και η Λίλιθ και νόμιζα ότι μου έκανε πλάκα….δηλαδή το βλέπεις κι εσύ?

      Κι όλα αυτά που παραθέτεις εδώ τα κάνει το πουλί εεε?

      Μα πόσες διακρίσεις να αντέξω το Κοράλλι πια! Αχαχαχαχαχαχαχαχα

      Υπάρχουν άγγελοι

      Δεν υπάρχουν

      Υπάρχουν

      Δεν υπάρχουν

      Υπάρχουν

      Δεν υπάρχουν!

      Δεν υπάρχουν!

      Δεν υπάρχουν!

      Το έχω μάθει το μάθημά μου και διακρίθηκα με ΑΡΙΣΤΑ!

      Δεν υπάρχουν άγγελοι Πειρατή!

      Να έχεις ένα πανέμορφο Σ/Κ!

      Πολλά Κοραλλένια φιλιά! ( Ναι, το κραγιόν μου είναι κοραλλί)

  11. Καλή μου για έλα,τώρα κ ξανάπάτο…το πάτησα εγώ κ ανοίγει καλά τώρα…έχει σημασία να το δείς….(το βιντεάκι για το τραγούδι εννοώ) καλημέρες….

    • akrogialia Says:

      Το είδα Αθανασία μου και είχες απόλυτο δίκαιο!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Καλό απόγευμα!

  12. Korallenia,
    για τις γλαστρούλες, το πότισμα αυτή την εβδομάδα το αναλαμβάνω εγώ, βασίσου πάνω μου.
    …Έτσι και αλλιώς θα βρέχει συνέχεια, οπότε δεν θα χρειαστεί να κάνω και πολλά:)
    Καλή σου εβδομάδα.

    • akrogialia Says:

      Βασίλη καλημέρα!
      Μακάρι να βρέχει και να μη χρειαστεί να ποτίσεις τις 346 γλαστρούλες μου!
      Έτσι θα έχεις αρκετό χρόνο να φωτογραφίσεις τα βατραχάκια! Χαχαχαχαχα
      Καλή βδομάδα και σε σένα!

Σχολιάστε

