Τι άλλο βλέπεις;

Ι: Σε τρία θα γίνει κάτι πολύ ευχάριστο!

Κ: Τι εννοείς σε τρία;

Ι: Σε τρεις ώρες, σε τρεις μέρες  σε τρεις βδομάδες, σε τρεις μήνες…

Κ: Ααααα οκ… τι άλλο βλέπεις;

Ι: Βλέπω μια καρδούλα…κάποιος σε αγαπάει πολύ!

Κ: Ναι, μας έχει πνίξει αυτή η αγάπη!

Ι: Έχεις και αρκετά λεφτά…και είναι ξανθά…θα τα πάρεις και θα σου μείνουν αυτή την φορά!

Κ: Χμ…τι άλλο βλέπεις;

Ι: Ααα έχεις και λόγια…μαύρα λόγια…κάποιος θα σε εκνευρίσει και θα μιλήσεις άσχημα…

Κ: Ναι εεε; Άντε να δούμε ποιος θα είναι ο τυχερός!

Ι: Δεν έχεις δρόμους…δε θα πας πουθενά…

Κ: Ναι, το ξέρω…σήμερα αναβλήθηκε το ταξίδι για την  Πολωνία που θα πήγαινα την ερχόμενη εβδομάδα.

Αυτά είναι τα Συνταραχτικά μου Νέα  από τον πρωινό μου καφέ!

Τον πίνω πάντα πρωί στις 8:00  η ώρα σε ένα περίεργο φλιτζανάκι με το σχέδιο ενός κλόουν από έξω. Στο εσωτερικό του γράφει:  «Free time» σε χρώμα καφέ και πάντα αναρωτιέμαι τι να εννοεί…

Και για να ανεβάσω λίγο το επίπεδο του ποστ μου παραθέτω και αυτό:

Ο καφές είναι ένα παγκόσμια διαδεδομένο ρόφημα, το οποίο κατασκευάζεται από καβουρδισμένα και αλεσμένα σπέρματα της καφέας ή καφεόδεντρου. Βασικό συστατικό του είναι η  καφεΐνη, ένα αλκαλοειδές συστατικό που υπάρχει στους σπόρους των καρπών του.

Η καφεΐνη επιδρά στο νευρικό σύστημα. Συγκεκριμένα στον ανθρώπινο εγκέφαλο η καφεΐνη προκαλεί αγγειοσυστολή, ενώ στα περιφερειακά αγγεία, διαστολή. Με απλά λόγια δρα ως τονωτικό. Ένα φλιτζάνι καφέ  την ημέρα  βελτιώνει  τις πνευματικές ικανότητες και  προκαλεί εγρήγορση.  Σε μεγαλύτερη  ποσότητα προκαλεί νευρικότητα, άγχος και αϋπνία.

Η απότομη διακοπή του καφέ  μπορεί να προκαλέσει συμπτώματα στέρησης όπως  αίσθημα κόπωσης, υπνηλία, πονοκέφαλο, εκνευρισμό. Τα προβλήματα στέρησης αρχίζουν συνήθως 12 με 14 ώρες μετά το τελευταίο φλιτζάνι. Ευτυχώς όμως το στερητικό σύνδρομο υποχωρεί σιγά σιγά για να εξαφανιστεί τελείως μετά από μία εβδομάδα.

14 Σχόλια to “Τι άλλο βλέπεις;”

  1. Όταν λες «να ανεβάσεις λίγο το επίπεδο», εννοείς το «διάβασμα φλυτζανιού» δεν είναι επιπέδου;
    Μια φίλη μου, είχε μια γειτόνισσα που γνώριζε την τέχνη…
    Σε διαβεβαιώ ότι δεν έπεφτε ποτέ έξω σ’ αυτά που τους έλεγε! 🙂
    Τα λεφτά ήταν ξανθά και τα λόγια μαύρα, ε;
    Χμ… ίσως θα ήταν καλύτερα αν συνέβαινε το αντίθετο. 🙂
    Το «Free Time» εγώ το ακούω σαν το «Free Willy» ένα πράγμα… Φυλακισμένος χρόνος που έχει ανάγκη να ελευθερωθεί!

    • akrogialia Says:

      Νεράιδα Λίλιθ,
      Ότι έχω να πω…θα τα πω στο Δικαστήριο!

      Ελπίζω να έχεις πληροφορηθεί ότι έχει εκδοθεί ένταλμα σύλληψης εναντίον σου!
      Χαχαχαχαχαχαχαχα

      Δεν θέλω να τα πιστεύω Λίλιθ μου αυτά με τον καφέ…κάποιες φορές επηρεάζομαι…αρνητικά…

      Φυσικά σήμερα…αυτό με το ευχάριστο γεγονός σε τρία…νομίζω ότι το ζούμε από το μεσημέρι όλοι μας! Αυτό που έκανες με τιμάει πολύ…τόσο πολύ που θα το μάθεις σύντομα…έπεται τρομερή συνέχεια! Αχαχαχαχαχαχχα
      «Φυλακισμένος χρόνος που έχει ανάγκη να ελευθερωθεί!»

      Χμ…προφητικά τα λόγια σου Λίλιθ μου! Προφητικά!

  2. Γειάσου καλό μου, Κοραλλάκι…ε,εμένα πρωσοπικά δ ε μου αρέσει,ο καφές..(μό-νο στα γλυκά με γέυση καφέ)αλλά και κεί όχι κ τόσο…δ ε τον πίνω, πο-τέ σε αντίθεση με τη σοκολάτα που τη πίνω,με μανία (κ..που…ααααχ!μου έχει λείψει)το ρόφημα καθώς,έχω να πιώ από τα κρύα του περασμένου,χειμώνα.. κ τη τρώω,κ σε πλάκα κ γενικά με μανία…όμως αυτά που λέει το κειμενάκι σου..είναι σωστά,για αυτό καλύτερα να μη το παράκάνεις με το καφέ!!η καφείνη επιδρά ιατρικά σαν καρδιοτονωτικό,ή τονωτικό που δίνουν οι γιατροί,σε αλκοολικούς με βαριά,μορφή αλκοολισμού γιανά συνέλθουν από το αλκοολικό κώμα,κ έχει κ άλλες ιατρικές χρήσεις…είναι στην ουσία ένα φάρμακο…όπως όλα,τα άλλα…κ αν το παράκάνεις μαζί του θα έχεις τις άσχημες,παρενέργειές του…χαιρετώ….

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Αθανασία μου!

      Ενημερωμένη σε βρίσκω!

      Μια χαρά!

      Δεν πίνω πολλούς καφέδες…αλλά να…και ένα να πιω…αναποδογυρίζω το φλυτζάνι και ψάχνω για σχήματα στα κατακάθια του καφέ! Αχαχαχαχαχαχαα

      Αθανασία μου, σε θέλω μάρτυρα κατηγορίας…ξέρεις γι’ αυτό που έκανε η Λίλιθ…ναι, που έκλεψε το μπλογκ μου! Αχαχαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά!

  3. Εμένα το φλυτζάνι μια φορά μου το είπε μια θεία στο χωρίο της μητέρας μου στα 20 και είχε βρει τι θα κάνω για τα επόμενα 10 χρόνια! Από τότε δεν επιχείρησα πάλι να μου πουν τον καφέ, γιατί με εξιτάρει το αβέβαιο. Τι ομορφιά έχει η γνώση στο κάτω κάτω. Το απρόβλεπτο είναι και το πιο συναρπαστικό, νομίζω 😉
    Nα είσαι καλά και σου εύχομαι σε καλή μεριά τα χρήματα που θα πάρεις 🙂

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Χάππυσιέλυ!

      Θα συμφωνήσω μαζί σου…κι εγώ για πλάκα το κάνω…
      {Το απρόβλεπτο είναι και το πιο συναρπαστικό!} Και καλά νομίζεις!

      Δεν ξέρω αν θα πάρω χρήματα…μεγάλη χαρά όμως πήρα το απόγευμα! αχαχαχαχαχαχαχα

      Καλό σου βράδυ!

  4. Όταν ήμουν μικρή θυμάμαι τη γιαγιά μου να λέει το φλιτζάνι στις γειτόνισσες μια φορά στο τόσο, τα απογεύματα…
    Ποτέ δεν έμαθα αν είχε το χάρισμα…! 😉
    Το ευτυχές για μένα είναι πως δεν παρουσιάζω στερητικό σύνδρομο όταν σταματώ τον καφέ το χειμώνα…στη σοκολάτα όμως δυσκολεύομαι! 😦
    Κρίμα που αναβλήθηκε το ταξίδι σου…!
    Φιλιά πολλά Κοράλλι μου, με πολλή αστερόσκονη! 🙂

    • akrogialia Says:

      Χμ…λες να το κληρονόμησες?

      Πού είπαμε ότι μένεις?
      Χαχαχαχαχαχα

      Σοκολάτα εεε? Μμμμμμ

      Κάθε αναβολή για καλό!

      Πολλά φιλιά Αστεράκι!

  5. Κοραλένια το μπλογκ σου το είδα μέσα απ’αυτό της Λιλιθ που το άρπαξε σαν πειρατής κι ειπα να ‘ρθω κι από δω να το δω από κοντά 🙂
    Να της πεις να το αφήσει ήσυχο γιατί είναι τρομακτικό αυτό που έκανε το παλιοκόριτσο! 🙂

    • akrogialia Says:

      Καλώς ήρθες στην Τρελλοπαρέα μας!

      Έλα πέρασε…αν έχουν βραχεί τα πέταλα σου…μπορώ να στα στεγνώσω!

      Μα είναι πράγματα τώρα αυτά? Επειδή φιλοξενώ στον Κοραλλένιο μου βυθό ένα ψάρι που λέει πώς είναι δικό της…να μου κλέψει όλη την ακίνητη πνευματική μου περιουσία? Έλεος! Αχαχαχαχαχαχαχχαχαχαα

      Μείνε συντονισμένη και έπεται συναρπαστική συνέχεια!

      Όταν η Λίλιθ πήγαινε…εγώ ερχόμουν! Αχαχαχαχαχαχα

  6. Πραγματικά τρομακτικό!
    Αλλά κι εσύ Κοράλλι, βγάλε αυτό το προκλητικό «μου» από τον Κουστώ….

    • akrogialia Says:

      Δεν το βγάζω!
      Δεν το βγάζω!
      Δεν το βγάζω!

      Με τη Λίλιθ θα τα πούμε στο Δικαστήριο…ήδη βγήκε ένταλμα σύλληψης της! Αχαχαχαχαχαχαχαχαχχα

      Καλησπέρα Ερατώ μου!
      Φιλιά πολλά!

  7. ΜΜΜμμμμ… Ωραίος και καθημερινά απαραίτητος ο καφές!
    Μυρίστε τον εδώ:
    http://biobaxes.wordpress.com/2010/08/09/%ce%b2%cf%81%ce%b5-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b3%cf%81%ce%bf%cf%85%cf%83%ce%bf%cf%8d%ce%b6%ce%b7/

    Ο μύθος για τον καφέ από την αρχαιότητα:
    http://biobaxes.wordpress.com/2010/08/10/%ce%ba%ce%b1%cf%86%ce%ad%cf%82-1/

    και η εξέλιξή του και εξάπλωση σε όλο τον κόσμο:
    http://biobaxes.wordpress.com/2010/08/24/%ce%ba%ce%b1%cf%86%ce%ad%cf%82-2/

    Φιλιά!

    • akrogialia Says:

      Biobaxe μου,

      Τώρα το είδα το σχόλιο σου…Βλέπεις με το Δικαστήριο είχα πολλά τρεχάματα…

      Είδα τις σελίδες σου…θα τις μελετήσω με την ησυχία μου αργότερα!

      Φιλιά!

Σχολιάστε

