Δικαιοσύνη!


55 Σχόλια to “Δικαιοσύνη!”

  1. 200 ετών!!!
    Και τι ακριβώς έκλεψε;
    Οι ένορκοι ποιοί ήταν;

    • akrogialia Says:

      Biobaxe μου,

      Όπως βλέπεις δεν έχω τίποτα να κρύψω…η δεύτερη εικόνα μιλάει από μόνη της.

      Η Νεράιδα Λίλιθ ( στο εδώλιο) χθες άνευ λόγου και αιτίας έκλεψε ολόκληρο το μπλογκ μου και το πήρε στο σπίτι της! Αν πας στο σπίτι της…θα το δεις…δεν το έκρυψε καν!

      Επαναλαμβάνω…ΧΩΡΙΣ να δωροδοκήσω κανένα…το Δικαστήριο λαμβάνοντας υπόψη όλα τα τεκμήρια καταδίκασε τη Νεράιδα σε 200 χρόνια…ισόβια δηλαδή…αλλά τι είναι 200 χρόνια τώρα μπροστά στην αιωνιότητα!
      Χαχαχαχαχαχαα

  2. Μα πότε δικάστηκε και καταδικάστηκε; Ερήμιν;!
    Σαν αντιδημοκρατική μου φαίνεται η διαδικασία. Για να την επαναλαβούμε το απόγευμα που θα είναι η κατηγορούμενη παρούσα παρακαλώ 😆

    Το πιο σχιζοφρενικό της υπόθεσης είναι ότι γράφω αυτό το σχόλιο στο μπλογκ της και θα εμφανιστεί και στα δυο! Έγιναν τα μπλογκ σας 2 σε 1 σαν σιαμαία δίδυμα!!

    • akrogialia Says:

      DaisyCrazy,

      Τι εννοείς ερήμην της?

      Όλα αυτά που βλέπεις, διαδραματίστηκαν στο σπίτι της Παραμύθια και Ιστορίες!

      Δεν ήταν απούσα…

      Η διαδικασία δεν μπορεί να επαναληφθεί. Αν θέλει ας ζητήσει έφεση!

      Χμ…αν είναι αντιδημοκρατική η διαδικασία μου…τότε γιατί να είναι σχιζοφρενικό να γράφεις από το μπλογκ της…αυτό το σχόλιο σε μένα εεεε?

      Μα τα χίλια σου πέταλα…νιώθω πολύ αδικημένη! 200 χρόνια είναι πολύ λίγα! Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  3. Αχ όχι τη Λίλιθ μου, μη μου την φυλακίσετε, την αγαπώ πολύ και την χρειάζομαι γιατί με κάνει να γελάω!
    Όπως κι εσύ Κοραλένια, γι αυτό χαίρομαι πολύ που η κλοπή αυτή έγινε αφορμή να σε γνωρίσω!
    Να είσαι καλά, φιλιά!

    • akrogialia Says:

      Αξιότιμη κ. Μ. Τζιρίτα,

      Η δικαιοσύνη είναι τυφλή!

      Όποιος προβαίνει σε τέτοιες ενέργειες…πρέπει να υποστεί και τις ανάλογες συνέπειες. Κάθε δράση έχει και την αντίδραση της!

      Μπορείτε να την επισκεφτείτε αν θέλετε στη φυλακή… αφού όμως περάσουν πρώτα τα 150 χρόνια που θα είναι στην απομόνωση!

      Καλώς ήρθες στον Κοραλλένιο μου βυθό!

      Θα σας επισκεφτώ μόλις ξεμπερδέψω λίγο από τους δημοσιογράφους.

  4. Ε,έχμ καλημέρα Κοραλλάκι μας…ε,εμ λέω μήηηπως (λέω εγώ τώρα) είναι λίιιιγο σκληρή,η ποινή που αποφάσισαν οι..ένορκοι για το Λιλιθάκι μας??καλέ άκου…200χρόνιααααααα! ούτε 100 ζωές δεν τις φτάνουν γιανά ‘εκτίσει’αυτή τη ποινή 😆 φιλάκιααααααααααααααααα!και…δώσε τόπο στην οργή,κ εσύ βρέ Κοραλλάκι μας :lol:.

    • akrogialia Says:

      Αθανασία μου,

      Τι λες?

      Δεν βλέπεις την φωτογραφία σου στα έδρανα του Δικαστηρίου?

      Κάνεις λες και δεν ήσουν εκεί μαζί μας το πρωί!

      Μαζί πήραμε την απόφαση!
      Αχαχαχαχαχααχχαχαα

  5. Μπορώ να δηλώσω κώλυμα να αποσυρθώ από το δικαστικό σώμα? 😆
    Δεν θα ήθελα να είμαι στην αντίπερα όχθη, κατηγορώντας τη Lilith….
    Φιλιά και στις δυο σας! 🙂

    • akrogialia Says:

      Αστεράκι λυπάμαι…δεν μπορώ να γυρίσω το χρόνο πίσω.

      Τη θέση δίπλα στον εντιμότατο και αξιοσέβαστο Δικαστή μας τη διάλεξες μόνη σου! το ξέχασες?

      Η Λίλιθ πληρώνει το σφάλμα της!

      Αχαχαχααχαχαχχαχαχααχα

      Σε μένα μπορείς να δώσεις φιλιά…στη Λίλιθ όμως δεν μπορείς είναι απασχολημένη…σκοτώνει αράχνες…που να ξέρει ότι θα γίνουν οι καλύτερες φίλες μετά!
      Αχαχαχαχαχαχαχαχα

  6. Πέραν από το γεγονός ότι με δίκασες ερήμην και αυτό είναι τόσο ποταπό από μόνο του που δεν χρειάζεται καν σχολιασμό, η ποινή είναι επιεικώς, γελοία! Σε 200 χρόνια κάθειρξη δεν καταδικάζουν ούτε τους serial killers! Πόσο μάλλον εμένα που είμαι εντελώς, μα εντελώς αθώα!
    Η χθεσινή μου πράξη ήταν καθαρά πράξη αυτοάμυνας και όχι επίθεσης. And pigs will fly first before i regret it!!! 😛
    Όσο για τα μέλη του δικαστηρίου σου…
    Βλέπω ότι στα έδρανα έχω αρκετούς φίλους. Με τον δικαστή δε, έχουμε πιει άπειρα βαρέλια ρούμι μαζί! Οι ένορκοι είναι αναμφισβήτητα αξιοπρεπείς και τίμιοι άνθρωποι…
    Πώς στην ευχή κατάφερες να πετύχεις τέτοια ποινή, είναι άξιον απορίας! Εκτός βέβαια και αν οι άνθρωποι δεν έχουν ιδέα (που παίζει να είναι και το πιο πιθανό) και με ψευτοκαταδίκη προέρχεται κατευθείαν από σένα!

    Αυτά είχα να πω προς το παρόν.

    ΥΓ1: Μαρία μου, σ’ ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξή σου. Κι’ εγώ σ’ αγαπώ. 🙂

    ΥΓ2: Αθανασία μου, μην ανησυχείς. Ποινή «μαϊμού» είναι! Σ’ ευχαριστώ πάντως που προσπαθείς να τη λογικέψεις. 😉

    ΥΓ3: Daisy μου, βλέπω ότι δεν διέφυγε της προσοχής σου το αντιδημοκρατικό της όλης διαδικασίας και αυτό σε τιμά ως άνθρωπο και ως Λέοντα! 🙂

    ΥΓ3: Just for the records, θα ήθελα να πω ότι η Ερατώ είπε κάτι στο χθεσινό της σχόλιο που πραγματικά είναι και το «κλειδί» όλης αυτής της ιστορίας:
    «Αλλά κι εσύ Κοράλλι, βγάλε αυτό το προκλητικό “μου” από τον Κουστώ».
    ΑΚΡΙΒΩΣ!!!
    Το προκλητικό «ΜΟΥ»!
    Ούτε… «Ο Κουστω», ούτε… «Ο Κουστώ της Lilith»…
    «Ο Κουστώ ΜΟΥ»!

    Ladies and gentlemen,

    I now rest my case!

    • akrogialia Says:

      Μιλούν και οι ένοχοι?
      Αχαχαχααχχαχαχαα

      1ον, δε σε δίκασα εγώ! Εγώ έκανα μια αγωγή εναντίον σου, σε ένα σεβαστό Δικαστήριο. Η υπόθεση εκδικάστηκε και κρίθηκες ένοχη…όχι από εμένα πάντως!

      2ον, ποια είσαι εσύ για να κρίνεις αν τα 200 χρόνια είναι πολλά…( παλιά, άλλα μου έλεγες…ότι δεν υπάρχει χρόνος…μόνο το τώρα…η στιγμή)

      3ον, δεν είσαι αθώα! Στο σπίτι σου έχεις ολόκληρο τον Κοραλλένιο μου βυθό!

      4ον, αυτοάμυνα? Μα γιατί? Από ποιον είχες να φοθηθείς?

      5ον , πρόσεχε πως μιλάς για τα μέλη του Δικαστηρίου…

      6ον, η ποινή είναι το λιγότερο που σου αξίζει για την πράξη σου!

      7ον, σταμάτα να δωροδοκείς τον κόσμο και να λες πράγματα ανυπόστατα!

      Ο Κουστώ ήταν ανέκαθεν δικός μου! Μόνο δικός ΜΟΥ!

      ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ!

      ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ!

      ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ!

      ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ!

      ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ!

  7. Αστέρι μου, πολύ σοφή επιλογή. :mrgreen:

    • akrogialia Says:

      Σταμάτα να απειλείς τον κόσμο!

      Το Αστέρι τα είδε όλα από ψηλά!

      Ξέρει τι έκανες!
      αχαχαχαχαχαχαχα

  8. ωχ! πώς; τι; γουάι; τι έγινε βρε παιδιά; λίγο λείψαμε και ήρθαν τα μέσα έξω και τα πάνω κάτω! οϊμέ! αποφασίστηκε εξωδικαστικός διακανονισμός (ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων).
    κρατάς την γυάλα και επιστρέφει ο κουστώ. (ήταν σε γυάλα;) θες μια γυάλα; γαλακτομπούρεκο; δεντρολίβανο; χταποδάκι ξυδάτο; 🙂
    η γαρδένια απαιτεί η λιλιτζάσμιθ να απεγκλωβιστεί! (γνωρίζει αυτή)
    🙂 φιλιά πολλά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Basnia μου,

      Πού να στα λέω καλέ μου!

      Η Λίλιθ μου έκλεψε ότι είχα και δεν είχα!

      Ένα σπιτικό όλο και όλο και αυτό στο βυθό…και μου το πήρε…το πήρε σπίτι της!

      Δεν ήταν εξωδικαστικός διακανονισμός… πήρε πολλές μέρες να εκδικαστεί η υπόθεση…πολλοί μάρτυρες…μα τι στα λέω όλα αυτά….αφού εκεί ήσουν και εσύ…Να το δείχνει και η φωτογραφία πιο πάνω!

      Ο Κουστώ φίλε μου ήταν ανέκαθεν δικός μου! Ποτέ δεν ήταν δικός της!

      Χμμμ…γαλακτομπούρεκο εεε! Τέλεια! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Να φάω και κάτι γλυκό….όλο φαρμάκι ήπια αυτές τις ημέρες!
      Αχαχαχααχαχχαχαχα

      Πολλά φιλιά κι από μένα!

  9. Basnia, μπορείς να πεις στη γαρδένια ότι το αίτημά της ικανοποιήθηκε. Κανόνισε γι’ αυτό ένας τολμηρός φίλος! 🙂

  10. Κοιτάω το κελί μου και έχω σκάσει στα γέλια!
    Καταρχήν, ας μου λύσει κάποιος την απορία…
    Γιατί έγινα… ασπρόμαυρη στη φυλακή; 😆
    Ο δε δικαστής-πειρατής με την τήβεννο…
    Πολύ γέλιο λέμε!!!

    Ώρες ώρες δεν παίζεσαι, Κοράλλι!!!
    Αυτό στο αναγνωρίζω! 😆

    • akrogialia Says:

      Και πού είσαι ακόμη…
      Χαχαχαχαχαχαα

      Έχεις διαβάσει ποτέ το ημερολόγιο ενός φυλακισμένου?
      Αααα όλα θα τα γράφω στη φόρα εγώ…

      Κάθε μέρα…τι κάνεις. Πώς περνάς, με ποια έντομα μιλάς….
      Χαχαχαχαχαχαχαχα

      Είδες ο Δικαστής εεε? Μα του πάει πολύ!

      Ναι, …χαχαχαχα και παίζεσαι εσύ εεε?
      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  11. Lilith μου δεν είμαι με το μέρος καμιά σας αλλά με το μέρος της δικαιοσύνης. Έχεις κι εσύ τα δικια σου τα’χει και η Κοραλένια.

    Το θέμα είναι ότι θα έπρεπε να καταδικαστείς να σταματήσεις να ‘τρως’ το κοραλένιο μπλογκ! Αυτό θα ήταν ουσιαστικό με οφέλη στην κοινωνία και τα μέλη της.

    Τώρα και 200 χρόνια να μείνεις μαυρόασπρη στη φυλακή το κοράλλι τι θα καταλάβει; Άσε που ο Κουστώ θα τη σιχαθεί που σε έκλεισε στη φυλακή με δόλια μέσα και θα την παρατήσει μια και καλή!

    Κοράλι ζητώ ακύρωση της παράνομης διαδικασίας και νέα δίκη της Λιλιθ! Αλλιώς υπάρχει και το δικαστήριο της μπλογκο-χαγης κι αλοίμονο σου! Τι το πέρασες; 😆 😆

    υγ. πωπω φοβερή μπλογκοδικηγόρος κατάντησα, τρομάρα μου!

    • akrogialia Says:

      DaisyCrazy,

      Πόσα πέταλα έχεις είπαμε?

      Λοιπόν αν θες να μείνεις με όλα σου τα πέταλα…σταμάτα να κάνεις το δικήγορο της Lilith!

      Ποια Χάγη μας λες?

      Το Μπλογκδικαστήριο είναι υπεράνω!

      Η διαδικασία δεν ήταν παράνομη! Σπίτι της έγινε η δίκη!

      Και αν δεις στη δεύτερη φωτό ήσουν κι εσύ εκεί!
      αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  12. Αγαπημένη μου Daisy,

    Δεν έχω κανέναν λόγο να σταματήσω να «τρώω» το μπλογκ της Κοραλλένιας! Αυτή νομίζεις δεν έχει κάνει το ίδιο με το δικό μου μπλογκ; Φυσικά και το έκανε! Απλά δεν έκανε σε κανέναν εντύπωση γιατί το έτρωγε… κομματάκι-κομματάκι! 🙄
    Κατά τα άλλα, σ’ ευχαριστώ πολύ για την υπεράσπιση σου!
    Μπορεί οι λόγοι που σε έσπρωξαν να το κάνεις να είναι εντελώς ιδιοτελείς, αλλά το αποτέλεσμα είναι που μετράει. :mrgreen:

    • akrogialia Says:

      «Αγαπημένη μου Daisy, Δεν έχω κανέναν λόγο να σταματήσω να “τρώω” το μπλογκ της Κοραλλένιας! Αυτή νομίζεις δεν έχει κάνει το ίδιο με το δικό μου μπλογκ; Φυσικά και το έκανε! Απλά δεν έκανε σε κανέναν εντύπωση γιατί το έτρωγε… κομματάκι-κομματάκι! Κατά τα άλλα, σ’ ευχαριστώ πολύ για την υπεράσπιση σου!
      Μπορεί οι λόγοι που σε έσπρωξαν να το κάνεις να είναι εντελώς ιδιοτελείς, αλλά το αποτέλεσμα είναι που μετράει.»

      Αχαχαχαχαχα, γελάσαμε!

  13. Θα συμφωνήσω με όσους είπαν πως η διαδικασία ήταν αυθαίρετη και αδιαφανής.
    Εμείς ως δικαστικό σώμα δεν ερωτηθήκαμε καθόλου!
    Και έπειτα οι νεράιδες δεν φυλακίζονται. Ισχύει για αυτές ειδικό καθεστώς.Και να ήθελε κάποιος δεν μπορεί να τις πιάσει!
    Κοραλλένια, πάντως φοβερή αναπαράσταση της δίκης!(οι φωτογραφίες είναι βέβαια πλαστές, αλλά πολύ έντεχνες , άρα αξίζεις ένα μπράβο, παρ΄’ολα αυτά!)
    Ελάτε τώρα, φιληθείτε με την Λίλιθ , να λήξει το θέμα χωρίς δικαστήρια!

    • akrogialia Says:

      Ερατώ μου,

      Να σου υπενθυμίσω καλή μου ό,τι ήσουν και εσύ εκεί το πρωί!

      Η απόφαση ήταν ομόφωνη!

      Τι εννοείς δεν ερωτηθήκατε?

      Φυλακίζονται…φυλακίζονται…και σε μικρά μπουκαλάκια μερικές φορές και τελειώνει και το οξυγόνο!
      Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Έπεται συνταραχτική συνέχεια!
      Χαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχα

      ΥΓ Σε ευχαριστώ!

  14. Test…

    Ένα δύο!

  15. WOW!

    Καταπληκτικό!

    Πέρασα από τη Lilith, να της αφήσω ένα σχόλιο και είδα μπροστά μου το blog σου μέσα από μια τρύπα.
    Και η μεγάλη πλάκα είναι πως σου γράφω και σχόλιο μέσα από την τρύπα αυτή!

    WOW (ξανά)

    Μα αυτό δεν είναι blogging!
    Αυτό είναι το STARGATE!
    Είναι γνωστό πως βαριέμαι αφόρητα το γράψιμο και ευχόμουν από καιρό τώρα, να βρεθεί ένας τρόπος να γράφω σε όλους μαζί ταυτόχρονα.
    Δεν ξέρω τι μου λέτε για ψάρια και δικαστήρια, αλλά η αλήθεια είναι πως εμένα η εξέλιξη αυτή με βολεύει τρελλά!
    Τη βρίσκω πρωτοπόρα ιδέα και θα πρότεινα στη Lilith, να βουτήξει και τα blogs και των άλλων πειρατίνων ώστε να μπορώ να σας γράφω και να σας διαβάζω από ένα μόνο σημείο.
    Άσε που νιώθω πως είμαστε μια μεγάλη παρέα έτσι και έχουμε μαζευτεί στο party της Lilith για να το γλεντήσουμε!!!

    Ψηφίζω Lilith δαγκωτό.

    PS: Τελευταία έχασα μερικά σχόλια γράφοντας από το blog σου, όμως τώρα που γράφω από Lilith, (αν και έκανα το ίδιο λάθος) το σχόλιο δεν χάθηκε!
    Γειά σου ρε Lilith με την τεχνολογία σου!
    Power!

    ps2: Μισό ν’ αφήσω σχόλιο και στη Lilith και έρχομαι και από κει να σου γράψω. 😆

    • akrogialia Says:

      WOW WOW WOW WOW!

      Μα είδες τι πήγε και έφτιαξε η Νεράιδα?

      Όντως κάτι τέτοιο είναι πολύ έξυπνο και απίστευτα εφευρετικό!

      Σαν τις κουκλίτσες Babushka

      Χαχαχαχαχαχαχα

      Βαριέσαι να γράφεις εεε? Χμ… εγώ πάλι ξεκουράζομαι όταν διαβάζω αυτά που γράφεις!

      Καλά η Λίλιθ μας είναι μοναδική! Αφού για τα επόμενα 200 χρόνια θα κοιμάται μόνη της σε ένα κελί! Αχαχαχαχαχαχχαχαχα

      Είμαστε Πειρατή μια μεγάλη παρέα! Νομίζω πως είναι καιρός πια να κάνουμε και ένα Αγιασμό. Χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχχα

      Πάντως ο Κουστώ Μου είναι πολύ χαρούμενος…κοιτάζει συνέχεια στον καθρέφτη και χορεύει τρελλά!

      Όσο για την τεχνολογία…άσε να έχω τις αμφιβολίες μου…κάποιος άλλος έβαλε το χεράκι του…ή καλύτερα το μυαλουδάκι του! Χαχαχαχαχαχαχαχα Ξέρεις Εσύ!

      αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  16. Νά ‘μαι και εγώ εδώ λοιπόν… !
    Έ… δεν ήταν σωστό να γράφω από τη Lilith.
    Είπα να έρθω κανονικά από εδώ και όχι μέσα από την πύλη.
    Αυτοπροσώπως, εξ επί τούτου και ιδιοχείρως! (ε…πρέπει να μιλάω και σαν πρόεδρος γι’αυτό δοκιμάζω καινούριες λέξεις…)

    Βλέπω λοιπόν πως με κάνατε πρόεδρο, ε;
    Χμ! Χρόνια περίμενα αυτή τη στιγμή.
    Λοιπόν… θα ρίξω νομoδιάταγμα βόμβα στην αγορά που θα φέρει τα πάνω κάτω.

    Αποφασίζω λοιπόν τα εξής:

    1. Όποιος άντρας συλληφθεί να είναι παντρεμένος ή να ζει με μόνο μία γυναίκα, θα οδηγείται κατευθείαν στην μαγευτική Ibiza, διότι το δικαστήριο θεωρεί πως έχει εκτίσει την ποινή του (η οποία μετράει για τουλάχιστον τρις ισόβια) οπότε είναι καιρός τώρα να ζήσει και λίγο τη ζωή του.
    Το ίδιο ισχύει και για τις παντρεμένες γυναίκες, αλλά αυτές δεν θα πηγαίνουν στην Ibiza, θα οδηγούνται σε ειδικά κατασκευασμένα ροζ πειρατικά με τα οποία θα μπορούν να ταξιδέψουν στον κόσμο.

    2. Δυνάμεις καταστολής θα εισβάλουν στο σπίτι της Angelinas και του Brad Pitt, θα οδηγήσουν τον Brad Pitt στην Ibiza ή στα ροζ πειρατικά, ενώ την Angelina θα την στείλουν σε καταναγκαστικά έργα αφού πρώτα την αλείψουν με ειδικό αντηλιακό πειρατικό γράσο (κάνω και μια μικρή διαφήμιση εδώ για να υποστηρίξω την εταιρεία μου.

    3. Τα δικαστήρια θα πρέπει να εξοπλιστούν με νοσοκομειακές μονάδες και νοσηλευτικό προσωπικό.

    4. Στη νοσηλευτική και στην ιατρική, δεν θα μπορεί καμία (γυνή) να δώσει εξετάσεις αν δεν είναι ξανθιά.

    5. Τα δικαστήρια θα πρέπει να εξοπλιστούν με ειδικό σώμα από καλόγριες. Κρίνεται ως απαραίτητο σε περιπτώσεις βαρυποινιτών. Ο κάθε εγκληματίας έχει το δικαίωμα, ενώ εκτίει την ποινή του, να μιλάει με τον Θεό.

    Σηκωθήτε όρθιοι παρακαλώ.
    Ο πρόεδρος του δικαστηρίου θα αποσυρθεί.
    Το δικαστήριο θα συνέλθει ξανά όταν θα ηρεμήσει από αυτά τα όσα διάβασε παραπάνω και θα παρουσιάσει τη συνέχεια της Νομοθεσίας.

    Ευχαριστώ

    ps: Η παραπάνω αμφίεση δεν ταιριάζει σε προέδρους δικαστηρίων. Θα προτιμούσα δερμάτινο παντελόνι, μποξεράκι με νεκροκεφαλές από μέσα και χωρίς μακό ή έστω με ένα σκισμένο μακό. Μου ταιριάζει καλύτερα… 😆

    ps2: Φυσικά και χρηματίζομαι!!!
    Αν θεωρείτε όμως ότι 4 νοσοκόμες είναι «φακελάκι» για πρόεδρο δικαστηρίου, σας γελάσανε! Ούτε για κλητήρα δεν κάνει.
    ΧΑ!

    • akrogialia Says:

      Πειρατή μου σε περίμενα πως και πως!

      Σου είχα στείλει ένα μήνυμα σε μπουκάλι στο OSIRIS με ένα τρελλό αίτημα! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Φυσικά ξέρω ό,τι δεν είσαι ο Αη Βασίλης και δεν έχουμε 25 Δεκεμβρίου σήμερα αλλά είπα να στο ζητήσω κι ας μη γίνει! Χαχαχαχαχαχαχαχχαχχαχα

      Δικαστής του Ανώτατου Πειρατή μου!

      Ωχ…τι βλέπουν τα ματάκια μου!

      1. « Όποιος άντρας συλληφθεί να είναι παντρεμένος ή να ζει με μόνο μία γυναίκα……να ταξιδέψουν στον κόσμο» Δεν γίνεται αυτό να γίνει με πολλούς καθρέφτες! Αχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχχα

      2. «Δυνάμεις καταστολής θα εισβάλουν στο σπίτι της Angelinas και του Brad Pitt, θα οδηγήσουν τον Brad Pitt ….για να υποστηρίξω την εταιρεία μου» ΜΠΡΑΒΟ! ΑΞΙΟΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ! ΑΞΙΟΣ!

      3. «Τα δικαστήρια θα πρέπει να εξοπλιστούν με νοσοκομειακές μονάδες και νοσηλευτικό προσωπικό» και από τα δύο φύλα όμως! αχαχααχχαχαχαχαχα

      4. Στη νοσηλευτική και στην ιατρική, δεν θα μπορεί καμία (γυνή) να δώσει εξετάσεις αν δεν είναι ξανθιά. Χμ…να το συζητήσουμε λιγουλάκι αυτό?

      5. Τα δικαστήρια θα πρέπει να εξοπλιστούν με ειδικό σώμα από καλόγριες. Κρίνεται ως απαραίτητο σε περιπτώσεις βαρυποινιτών. Ο κάθε εγκληματίας έχει το δικαίωμα, ενώ εκτίει την ποινή του, να μιλάει με τον Θεό. ΑΞΙΟΣ! ΑΞΙΟΣ! ΑΞΙΟΣ!

      Είμαι όρθια Πειρατή!

      Μπορείς να αποσυρθείς! Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Όπως επιθυμείτε εντιμότατε! Επιφυλάσσομαι στη συνέχεια…με νέο λουκ!
      Χαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαα

      Πολλά πολλά φιλιά!

      Σε ευχαριστώ πολύ! Για όλα!

  17. 😆

    Εγώ σας ευχαριστώ… για το χαμόγελο και το κέφι που μας χαρίζετε!
    Δεν σε πιστεύω! Ολόκληρη υπερπαραγωγή έφτιαξες!
    Χάχαχααα 😆

    Θεότρελλες πειρατίνες…

    Να έχεις ένα τέλειο Σ/Κ.

    Πειρατικά… * * *

    Cya

    • akrogialia Says:

      Χμ…δεν είναι σαν την υπερπαραγωγή της Λίλιθ…βλέπεις οι γνώσεις μου δεν είναι τέτοιου μεγέθους…κλαψ…κλαψ….

      Να έχεις κι εσύ ένα φανταστικό σ/κ!

      Πολλά φιλιά Πειρατή μου!

  18. Είδες τι έκανες τώρα, Κοράλλι μου;
    Μα, πρόεδρο βρήκες να τον κάνεις τον πειρατή;;;
    Τώρα… τη βάψαμε!
    Όπως βλέπω, το έχει ήδη καβαλήσει το καλάμι και βρίσκεται halfway to the moon! 🙄
    Βέβαια… για να λέμε και του στραβού το δίκιο, με τα σημεία 1 και 2, έγραψε λέμε!
    Ειδικά για το 2, ένα έχω να πω:

    FREE BRAAAAAAD!!!!!!!

    Καλημέρα Κοράλλι μου!!! 🙂

    ΥΓ: Κάπταιν, οι 4 νοσοκόμες ήταν «φακελάκι».
    Πάνω από 4 μετράνε για «πακέτο»! 😆

    • akrogialia Says:

      Αν δεν ήταν αυτός ο Πρόεδρος…δεν θα κέρδιζα την υπόθεση Νεράιδα!
      Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Δεν ξέρω αν το πρόσεξες… έχω συμπληρώσει το ποστ με δυο νέες εικόνες… Δείχνω με αυτό τον τρόπο τα βαθιά και ειλικρινή μου συλλυπητήρια και εκφράζω την βαθιά μου οδύνη….
      Αχαχαχαχαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά Λίλιθ μου!

      ΥΓ Θες κάτι άλλο εκτός από σαμπουάν για ψείρες?
      Μήπως να σου στείλω και κάτι για τους ψύλλους?
      Αχαχαχαχαχαχα

  19. Α, δεν θέλω τίποτα, Κοράλλι μου.
    Είμαι μια χαρά!
    Λίγο ξενυχτισμένη βέβαια γιατί χθες το βράδυ τα «σπάσαμε» κυριολεκτικά με τους ενόρκους και το μισό δικαστικό σώμα της μπλογκόσφαιρας (τους είχα βλέπεις καλεσμένους), αλλά κατά τα άλλα, μια χαρά! :mrgreen:
    Τώρα τις είδα τις νέες εικόνες του ποστ σου…
    Cute… 🙄
    Φύλαξε και λίγα πυροτεχνήματα για την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς!

    • akrogialia Says:

      Όπως αγαπάς Λιλιθάκι μου!

      Όσο για τα πυροτεχνήματα…μην ανησυχείς έχω τόσα όσα είναι τα αστέρια στο ουρανό!

      Πάντως, πολύ το απόλαυσα όλο αυτό που έγινε!
      Έδιωξε μακριά σκέψεις αρνητικές…και για λίγο ένιωσα και πάλι παιδί!
      Το είχα βάλει στη γωνία τους τελευταίους καιρούς!
      Να φανταστείς η βδομάδα μου ξεκίνησε πολύ άσχημα…
      Μην αλλάξεις ποτέ!
      ΠΟΤΕ!
      Πολλά πολλά φιλιά!

  20. Γελάσαμε πολύ!
    Όλη η παρέα, πιστεύω. 🙂
    Ο πειρατής-δικαστής να νομίζει ότι βρίσκεται στο stargate αλλά πολύ σύντομα να συνέρχεται και να αρχίζει να θεσπίζει πειρατονόμους, το Αστεράκι να θέλει να κάνει στην άκρη για να μην προκαλέσει την… οργή μου και υποστεί τις συνέπειες, η Greek Rose να με υποστηρίζει δυνατά και να μου προσφέρει την όποια βοήθεια χρειαστώ, αποδεικνύοντας έτσι την – αδιαμφισβήτητη πια – ανωτερότητα του είδους των Υδροχόων, η Daisy να σε υποστηρίζει στην αρχή αλλά λίγο μετά να γίνεται συνήγορός μου μπας και γλυτώσει τον Χριστουγεννιάτικο εφιάλτη που την περιμένει, η Ερατώ και η Αθανασία να προσπαθούν να ηρεμήσουν τα πνεύματα, η Τζιρίτα να επικαλείται τα όποια καλά συναισθήματα έχεις για να μη με κλείσεις φυλακή, ο Basnia να προσπαθεί κι’ αυτός να κάνει τον ειρηνευτή και να έρχεται μετά κρυφά να με ελευθερώνει από το κελί μου, η biobaxes να αναρωτιέται ποια είμαι και τι έχω κλέψει και γιατί «έφαγα» 200 χρόνια!
    Γελάσαμε πολύ και οι αρνητικές σκέψεις, πήγαν, όπως λέει και το τραγούδι, «στον δρόμο που τους πρέπει, τον αγύριστο»! 🙂

    Το «μην αλλάξεις ποτέ», ισχύει και για σένα, Κοράλλι μου!
    Είσαι το κάτι άλλο! 🙂

    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα αγαπημένη μου Νεράιδα!

      Ναι, έχω την αίσθηση ό,τι το χαρήκαμε όλοι πολύ!

      Χμ…κι εγώ θέλω να μην αλλάξω…αλλά ξέρεις κάτι ο καθρέφτης μου κάθε πρωί μου κάνει και μια διαφορετική εναλλακτική πρόταση! Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Ας έχουμε όλοι μια πανέμορφη και ξεχωριστή Κυριακή!

      Είσαι ελεύθερη από μένα να πετάξεις όπου θες!

      Πολλά φιλιά!

  21. Εεεε
    Εεεεε
    Να μου κάνεις τη χάρη!
    Εγώ δεν είπα τίποτα!
    Μη με ανακατεύεις ντάξει;;;;
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή θεότρελα

    • akrogialia Says:

      Αγαπημένο μου Αγγελάκι καλημέρα!

      Για πες τη χάρη να δω αν μπορώ να την πραγματοποιήσω! Αχαχαχαχαχα

      Ναι, είμαστε όντως θεότρελλα πλάσματα!

      Όμορφη Κυριακή να έχεις!

      Φιλιά πολλά!

  22. Μα…..ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ? 👿 ΔΕ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΚΥΡΙΕΣ ΜΟΥ,ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΕΧΕΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ…’ΚΑΨΟΝΙ’ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ? 😆 ..ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! 👿 ε,εχμ άσε που έχω μπλέξει τα…μπούτια μου με σας..κ έχω χάσει τ’αυγά κ τα πασχάλια :lol; ,στη κυριολεξία όμως επειδή δε ξέρω,σε ποιό μπλόγκ μπαίνω στο ένα ή στο άλλο….ε,επιτέλους δε νομίζετε ότι πρέπει,να σταματήσει κάποτε αυτή η περίεργη…’κατάληψη’ ;)που έχετε κάνει η μία στο σπίτι,της άλλης???κ να επιστρέψετε στα σπιτάκια σας?σαν καλά κοριτσάκια κ να υσηχάσουμε,κ μείς οι έρμοι αναγνώστες σας που τα νέυρα μας έχουν γίνει,σα τα σύρματα, της κιθάρας κ χειρότερα όλες αυτές τις μέρες…??ε,λυπηθήτε μας επιτέλους….

    • akrogialia Says:

      Αθανασία μου γλυκιά καλησπέρα σου!
      Χμ…δεν νομίζω να έχει κρατήσει και τόσο πολύ Αθανασία μου!
      Χαχαχαχαχαχαχαχα

      Αχ…έχω μεγάλη αγωνία να δω πώς θα αντιδράσει η Νεράιδα Λίλιθ όταν αντικρύσει αυτό που έκανα σήμερα! Αχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Καλό βράδυ Αθανασία μου!
      Πολλά πολλά φιλιά!

  23. Μπούχαχαχααααα
    Χάχαχαχαααα 😆

    Τα είπε όλα η Αθανασία!!!
    Έγραψε λέμεεεεε!!!

    Χάχαχαχααααα

    Εγώ βασικά μπήκα να σου πω, πως το ξανασκέφτηκα και πως δεν ήταν ανάγκη να μεταφέρεις τον πύργο του Άιφελ για να σε κεράσω ποτό, αλλά…

    Δεν πρόλαβα απ’ ότι βλέπω! 😆

    Δεν το πιστεύω αυτό που βλέπω!
    Άλλη φορά θα προσέχω τι λέω! 😆

    Καλό Κυριακάτικο βράδυ και…

    Καλά Ξεμπερδέματα! 🙂

    • akrogialia Says:

      Πειρατή μου, καλησπέρα!

      Να προσέχεις, να προσέχεις!

      Η τρέλλα μου δεν έχει όρια!
      Χαχαχαχαχαχαχαχχα

      Ακόμη είμαστε στην αρχή!

      Έπεται συνέχεια!

      Αχ…έχω μεγάλη αγωνία! Αχαχαχαχα Δεν θα κοιμηθώ σου λέω!
      Αχαχαχαχαχαχαχα

      φιλιάαααααα

  24. Ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυφ!πιά γλυκιέ μου πειρατή…ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ,ΤΙΣ ΔΥΟ ΤΙΣ ΤΡΕΛΛΕΣ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΜΟΥ ΛΕΣ??..ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΦΦ!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Αθανασία μου!
      Τι να σου κάνει και ο Πειρατής καλή μου!
      Είμαστε ανώτερα στην τρέλλα όντα και τα δυο μας…η Λίλιθ κι εγώ! Χαχαχαχαχαχχαα

      Καλό βράδυ να έχεις!
      Πολλά φιλιά!

      ΥΓ Μην ανησυχείς…σε λίγες μέρες θα μου περάσει και θα επανέλθω σε φυσιολογικούς ρυθμούς!

  25. Θεέ μου! Δεν αισθάνομαι καλά!
    Λες να με πείραξαν τα Ζάναξ;
    Αυτά πρέπει να φταίνε… σίγουρα, γιατί η βαλεριάνα, δεν νομίζω να είχε τέτοιες παρενέργειες…

    ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥΥΥ!!!
    ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ;;;;;;;;;;;;;;;

    Ξέρεις πώς φαίνεται τώρα το μπλογκ μου;
    Σαν τα mirror images που έλεγε ο πειρατής! 😆
    Κοράλλι, σε προειδοποιώ…
    Είδες ότι η Αθανασία τα πήρε ήδη στο κρανίο!
    Αν συνεχίσεις, δεν θα μας μείνει φίλος για φίλος!
    Θα μείνουμε εγώ κι’ εσύ να διαβάζουμε η μία το μπλογκ της άλλης και στο τέλος δεν θα το γλυτώσουμε το μεγάλο λευκό ξενοδοχείο μιας και δεν θα ξέρουμε ποιο μπλογκ είναι ποιο!!! 😆 😆 😆
    Είσαι για δέσιμο, λέμε!
    Έπαθα το σοκ της ζωής μου μόλις μπήκα!!!
    Νόμισα ότι μπήκα καταλάθος στο δικό μου και λέω… μα τι έπαθε το μπλογκ μου;;;
    Ήμουν σίγουρη ότι μου επιτέθηκαν κακόγουστοι χάκερς! :ΡΡΡ
    Χαχαχαχαχαχαχα!!!
    Δεν παίζεσαι, πραγματικά!
    Τι να πω πάντως… Ένα μεγάλο ευχαριστώ!
    Μπορεί να κάνουμε πλάκα, αλλά όλο αυτό πρέπει να σου πήρε πολύ χρόνο για να το φτιάξεις! Και αυτό δείχνει την αγάπη σου!
    Το Tales and Stories σ’ αγαπάει πολύ πολύ και σου υπόσχεται ότι θα είναι εδώ πάντα για να σε κάνει να χαμογελάς!
    Εύχομαι να είσαι κι’ εσύ μαζί μας και να μην μας εγκαταλείψεις ποτέ ξανά! 🙂

  26. Και να που η ζώνη του Λυκόφωτος υφίσταται και δεν είναι μια θεωρία… 🙄
    Αντικατοπτρισμός στην έρημο….? Μα δεν είμαι στη Σαχάρα…
    Παραισθήσεις από ληγμένα χαπάκια και ύποπτα ποτά…? Μα πίνω μόνο εμφιαλωμένο νεράκι…
    Ουφ! Ας τους ρίξω λίγη αστερόσκονη με την ελπίδα μήπως και «φωτιστούν» και θα αποσυρθώ ψηλά στο φεγγάρι μου, δεν θα με τρελάνουν αυτές!
    😆 😆 😆

    P.S: Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα σε όλους/ες! 😉

  27. Τι έγινε ρε παιδιά; Μπήκα εδώ μέσα (Lilith’s) και δεν ξέρω αν βλέπω το κατακρεουργημενο μπλογκ ή αν το κανίβαλος μπλογκ το έχουν κανιβαλίσει άλλοι… Μπερδεύτηκα η γυναίκα… 😆
    Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει καμιά εγχείριση και να ξεχωρίσετε; Να γίνετε πάλι 2 ξεχωριστά μπλογκ; Πληηηηηηηζζζζζζζζζζζ

  28. akrogialia Says:

    …και ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.

Σχολιάστε

