Περιμένοντας το Νοέμβρη

Τους τελευταίους καιρούς η διάθεσή μου πειραματίζεται με απότομες αλλαγές και ειλικρινά  δεν μπορώ να προσδιορίσω την πραγματική αιτία. Ενώ είμαι μέσα στην τρελλή χαρά ξαφνικά γίνεται κάτι, που είτε εγώ κάνω ασυνείδητα ή κάποιος άλλος και ως δια μαγείας εξαφανίζεται το πέπλο της χαράς παραχωρώντας τη θέση σου  στην καλύτερη φάση στη λύπη και στην απογοήτευση,  ή στη χειρότερη φάση στο κενό και  στην αδιαφορία…

Ξέρω, ξέρω, στα μπλογκ δεν αναγράφεται πουθενά η πινακίδα «Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο ο Παράδεισος» αλλά να μην πω κι εγώ κάπου βρε παιδί μου αυτό που βιώνω τις τελευταίες εβδομάδες τόσο έντονα!

Εεεε…εσύ εκεί κάτω σταμάτα να γελάς. Τα πράγματα έχουν ξεφύγει από το δικό μου πια έλεγχο. Νιώθω να παρασύρομαι από τα γεγονότα και το μόνο που κάνω είναι ή να βουλιάζω όλο και πολύ ή να κάνω την «πάπια» και να κολυμπάω να μην πνιγώ.

Κρύο – ζέστη, λύπη- χαρά… δύο- δύο πιασμένα χεράκι- χεράκι…

Άντε να φύγει ο Οκτώβρης!

Περιμένω με ανυπομονησία το Νοέμβριο και εύχομαι το δελτίο καιρού του μήνα να είναι πιο σταθερό!

Με έχει κουράσει τόσο πολύ να μου λέει καλημέρα ο ήλιος, καλησπέρα η βροχή, καληνύχτα το κρύο και χαίρεται το δροσερό αεράκι!

Εύχομαι καλό μήνα σε όλους!

16 Σχόλια to “Περιμένοντας το Νοέμβρη”

  1. Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Αυτά τα συναισθηματικά σκαμπανεβάσματα, μου είναι τόσο γνώριμα σαν ένας καθημερινός κολλητός σύντροφος στη ζωή μου.
    Αναλογίζομαι τώρα που βρίσκομαι σε μια ώριμη πια ηλικία, ίσως θα έπρεπε να είμαι σε θέση να τα ελέγχω περισσότερο από ποτέ..Ίσως θα έπρεπε να το κάναμε αυτό όλοι μας!
    Τουλάχιστον όπως διαβάζω, εσύ δεν έχεις ψυχοσωματικές επιπτώσεις, όπως ένας έρπης στο στόμα, που δεν σου επιτρέπει να ανοίξεις τα χείλη, είτε να μιλήσεις, είτε να γελάσεις για να μην ματώσεις…
    Μα τι λέω πάλι αυτό το Κυριακάτικο πρωινό?
    Εις αναμονή λοιπόν, του Νοέμβρη και κάνω μια πρόποση με το ποτήρι του χυμού πορτοκάλι, που κρατώ:
    Στις καλύτερες μέρες που πρόκειται να έρθουν! Γιατί για αυτές θα αγωνίζομαι πια…Κάντο και εσύ, πού ξέρεις? Μπορεί να δικαιωθείς!
    Την καλημέρα μου και πολλά φιλιά με αστερόσκονη! 🙂

    P.s: Η επιλογή του τραγουδιού εκπληκτική! 😉

    • akrogialia Says:

      Χμ…
      Είσαι σε ώριμη ηλικία εε?

      Ουπς…εγώ μάλλον την πέρασα…!χαχαχαχαχα

      Για να κοιτάξω καλά στον καθρέφτη μου…όχι δεν έχω έρπητα στο στοματάκι μου…

      Φυσικά δεν βλέπω και καλά…χαχαχαχαχα

      Στην υγειά σου Αστεράκι!

      Μια φάση είναι…θα περάσει…μέχρι να έρθει η επόμενη!

      Καλή σου μέρα και καλό μήνα!

      Φιλιά!

  2. Καλημέρα καλή μου…ε,τι να πώ και γώ, που είναι διαρκώς έτσι (με μιά μόνιμη απογοήτευση εννοώ)….και που δε με βοηθούν ούτε όσα,γίνονται γύρω μου να επανέλθω στα φυσιολογικά μου??…(μάλλον επιδεινώνουν τη κατάστασή μου θα λεγα πάρα την κάνουν καλύτερη)…σου έυχομαι να το ξεπεράσεις γρήγορα…και να είσαι ξανά όπως πρίν και καλύτερα…..

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Αθανασία μου!

      Το ξέρω ότι ανησυχώ αρκετές φορές για ασήμαντα πράγματα…που τα πιο πολλά τα πλάθει η φαντασία μου… όμως δεν παύουν να με ρίχνουν για λίγο…το καλό είναι ότι το αντιλαμβάνομαι και προχωράω στην επόμενη λάθος κίνηση…κοκ!

      Να έχεις μια πανέμορφη Κυριακή!

      Φιλιά!

  3. Εγώ γνώρισα ένα Κοράλλι 27 χρονών με τάσεις καθοδικές ως προς την ηλικία!
    Οπότε μάλλον δεν την έχεις φθάσει καν ακόμα στην ώριμη ηλικία, καλή μου. Μην αγχώνεσαι…
    Βιάζεσαι βλέπω να ξεφορτωθείς τον Οκτώβρη. Υπομονή! Λίγες ώρες έμειναν…
    Αν μοιράζεις από τώρα τόσα «καλό μήνα», τι θα έχεις να λες αύριο? 😆

    Φιλιά!

    • akrogialia Says:

      Τι 27, τι 37, τι 47, τι 57!

      Σημασία έχει το πώς νοιώθει κάποιος μέσα του!

      Είναι μέρες που νοιώθω 7, άλλες 17 και άλλες 107 και δεν κάνω πλάκα.

      Είναι σαν να είμαι σε ένα ασανσέρ και ανεβοκατεβαίνω…χωρίς να επιλέξω τον όροφο…η πόρτα ανοίγει και ένα αόρατο χέρι με πετάει έξω…άλλοτε σε μια παιδική χαρά…άλλοτε σε ένα μπαράκι…άλλοτε σε ένα γηροκομείο…κπλ…

      Αύριο?

      Χμ… Δεν ήρθε ακόμη…οπόταν δεν το σκέφτομαι…άλλωστε δεν ξέρω και σε ποιον όροφο θα σταματήσει το ασανσέρ μου!

  4. Βλέπω ότι καλά τα πάμε όλες! 😆
    Μη μασάτε κορίτσια!
    Μπόρα είναι, θα περάσει!
    Άστρα, ορμόνες, ο καιρός και ένα touch από τη μόνιμη τρέλλα μας, σε συνδυασμό, νομίζω είναι αρκετά για να μας… στείλουν! 😆

    Καλό μήνα, Κοράλλι μου!
    Καλό μήνα σε όλους.

    Φιλιά πολλά!!!

    • akrogialia Says:

      Ποια είναι ετούτη που κατεβαίνει πρασινοντυμένη στο βυθό μου, καλέ Αστεράκι!

      Να είναι η Νεράιδα?

      Να είναι η Λίλιθ?
      …και τι να κουβαλάει μαζί της?

      Δεν βλέπω και καλά…το νερό του βυθού μου θολώνει τη ματιά…

      Για πες μου εσύ Αστέρι που βλέπεις από ψηλά!

      Τι είπες? Είναι η Λίλιθ μου?

      Και κουβαλάει ευχές και πολλά φιλιά?

      Καλώς ήρθες Λίλιθ, πέρασε…τα Ζαναξ σου σε τι χρωματάκι τα θες σήμερα?
      Χαχαχααχαχαχαχαχχαα

      Ναι, ναι το ασανσέρ σταμάτησε στο 17( στην ηλικία της τρέλλας)!

      Καλό μήνα Λίλιθ μου! εύχομαι τα καλύτερα για όλους μας!

      Φιλιά Πολλά!

  5. παρών! σε όλα. στην μελαγχολία της διάθεσης. στο χαμόγελο της διάθεσης. στα πειράματα της διάθεσης. και για να είμαι ειλικρινής και ο νοέμβριος μια από τα ίδια μου μοιάζει. ουφ! να φανταστείς εμφανίστηκαν βλαστάρια από βολβούς που έβαλα μόλις την προηγούμενη βδομάδα και η αντίδραση ήταν χμ! και ε και!
    έλα πολύ καλό και όμορφο και χαμογελαστό μήνα λέμε! 🙂
    φιλιά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Στο χαμόγελο λέμε ΝΑΙ!

      Στους βολβούς λέμε ΝΑΙ!

      Στα βλαστάρια λέμε ΝΑΙ!

      ΟΧΙ λέμεεεε στη μελαγχολίαααα

      ΟΧΙ και στα πειράματααααα

      Χαχαχαχα δεν ξέρω γιατί αλλά το σχόλιο σου μου θύμισε αυτό το τραγουδάκι με τα ΟΧΙ και τα ΝΑΙ!

      Πολύ καλό σου μήνα basnia!

      Πολλά φιλιά!

  6. Αντε να ρθει ο Νοέμβρης μπας και δούμε φως!
    Καλησπέρες και πολλά φιλιά

  7. Καλό μήνα Κοραλλένια και θα στρώσει και η διάθεση!
    Φιλιά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Θα στρώσει η διάθεση το ξέρω…Δεν ξέρω όμως πώς θα στρώσει …θα αφήσει τα καλοκαιρινά σεντόνια ή θα βάλει χειμερινά και κουβερτούλα;

      Χμ…

      Καλό μήνα Ερατώ μου!

      Πολλά φιλιά!

  8. Μάλλον οι αλλαγές του καιρού έφταιγαν… δεν είσαι η μόνη, όπως καταλαβαίνεις… Καλό μήνα λοιπόν, μόνο με χαμόγελα!

  9. akrogialia Says:

    Καλησπέρα Μαρία,

    Λες οι ρυτίδες μου να είναι από το πολύ χαμόγελο των ημερών?
    Χαχαχαχαχαχαχα

    Έχω χαθεί λίγο και θα είμαι και για κάποιες μέρες χαμένη…κάπου ανάμεσα στα σύννεφα…αλλά υπόσχομαι μετά τις 20 του μήνα να επιστρέψω ανανεωμένη!

    Όμορφα μπήκε στη ζωή μου ο Νοέμβρης!

    Εύχομαι τα καλύτερα και για σένα!

Σχολιάστε

