Ο κοραλλένιος μου κόσμος…

Αρμονία

Ελευθερία

Ομορφιά

Ισορροπία

Επιτυχία

Δύναμη

Χιούμορ

Δημιουργικότητα

Αγάπη

Χαρά

 

Εκλεκτοί επισκέπτες του κοραλλένιου μου βυθού εύχομαι η εβδομάδα σας να είναι γεμάτη με αρμονία, ελευθερία, ομορφιά, ισορροπία, επιτυχία, δύναμη, χιούμορ, δημιουργικότητα, αγάπη και ΧΑΡΑ!

21 Σχόλια to “Ο κοραλλένιος μου κόσμος…”

  1. Είναι πανέμορφος ο κόσμος σου!
    Και πολύχρωμος, όπως ακριβώς μου αρέσει! 🙂

    Πολύ όμορφη η ευχή σου, εκλεκτό μου Κοράλλι.
    Την ανταποδίδω ολόψυχα!

    Φιλιά πολλά!!!

  2. Η καλύτερη ευχή!
    Δέκα σε ένα!
    Ευχαριστούμε και ανταποδίδουμε!
    Καλή Κυριακή εύχομαι!

  3. Ευχαριστώ πολύ Κοραλάκι. Τα ίδια σου εύχομαι κι εγώ.
    καλή βδομάδα!

  4. Nice pictures! 🙂
    Και οι ευχές σου? Μοιάζουν σαν χάντρες πολύχρωμου κολιέ περασμένο στο λαιμό…έτσι για να τις θυμόμαστε!
    Καλή βδομάδα Κοράλλι!

    • akrogialia Says:

      Μμμ ένα κολιέ με πολύτιμα πετράδια…εγώ από όλα επιλέγω τη Χαρά!

      Καλή εβδομάδα Αστέρι μου!

      Φιλιά Πολλά!

  5. Πολύ όμορφος κόσμος!
    Να σαι καλά και να τον απολαμβάνεις
    Φιλιά πολλά

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Αγγελάκι μου!
      Ο κόσμος αυτός είναι για όλους!
      Εύχομαι να είμαστε όλοι καλά και να τον απολαμβάνουμε!
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!
      Πολλά φιλιά!

  6. happypepper Says:

    Καλή κυριακή και καλή εβδομάδα και από μένα, μικρούλα!

    • akrogialia Says:

      Μόνο και μόνο για το μικρούλα που είπες…η Κυριακή μου έγινε ακόμα πιο όμορφη!
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
      Καλή εβδομάδα Χάππυπέππερ μου!
      Φιλιά Πολλά!

  7. Αυτή η ομορφιά με συναρπάζει, ο κόσμος του βυθού με εκφράζει απόλυτα! Δεν είναι και τυχαίο που έχω ως χόμπυ το ενυδρείο άλλωστε! Να είσαι καλά Κοραλένια μου, καλή βδομάδα και σε σένα!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Μαρία μου!

      Ομορφιά σε όλο το μεγαλείο της!

      Εύχομαι ολόψυχα αυτή η ομορφιά να πλημμυρίσει έστω και για λίγο τις καρδιές μας!

      Καλή βδομάδα!

  8. Αααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ε,εμ ναί όπως θα κατάλαβες κοραλλάκι μου έχω,μείνει εντελώς άφωνη με τις απίστευτες φωτό σου…ε,αυτό είναι που λένε,ότι η φύση ο Θεός??έχει φτιάξει τα πάντα με σοφία’…κάτι ήξερε αυτή ή αυτός που τα έφτιαξε…έτσι..αλοίμονο σε μας τα ζώα,που τα καταστρέφουμε διαρκώς και ΔΕ τα σεβόμαστε….πολύυυυυυυυυυυ ωραίο ποστάκι ίσως το πιό ωραίο που έχεις κάνει,έως τώρα…καλημέρες…

  9. akrogialia Says:

    Τι όμορφο σχόλιο είναι αυτό που μου άφησες Αθανασία μου!

    Τόσο όμορφο όσο και οι φωτογραφίες του βυθού που βρήκα στο διαδίκτυο.

    Να έχεις μια υπέροχη και πολύχρωμη εβδομάδα Μικρή Αχτίδα μου!

    Μια αγκαλιά από μένα και ένα μεγάλο φιλί!

  10. …o Κοραλλένιος σου κόσμος, είναι Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο Σ !!!

    Χρώματα… ομορφιά…

    Σου ταιριάζει η ομορφιά!

    Καλή εβδομάδα να έχεις.

    • akrogialia Says:

      Ξέρεις κάτι Πειρατή μου…ο κόσμος μου γίνεται όμορφος όταν μπορώ να δώσω και να πάρω αγάπη…
      Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που ομορφαίνεις την καθημερινότητά μου!

  11. Χμ!
    Το βρήκα!

    Αυτό είναι κομμάτι για να με κάνει να ταξιδεύω για χρόνια στη θάλασσα χωρίς σταματημό!

    Δεν έχω λόγια!

    Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που ομορφαίνεις τα ταξίδια μου.

    Καθημερινότητα;
    What is this? 🙄

    * Τ Ε Λ Ε Ι Ο *

    * * *

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Πειρατή μου!
      Τελικά το βρήκες εεε?
      ΜΠΡΑΒΟ!
      Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε η μουσική μου επιλογή…

      ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ…Είναι όταν τη Δευτέρα βρίσκεσαι σε μια χώρα…την Τρίτη πετάς και πας σε άλλη χώρα, την Τετάρτη με τρένο πας σε άλλη χώρα, την Πέμπτη με λεωφορείο πας σε άλλη χώρα και την Παρασκευή επιστρέφεις στη χώρα της Δευτέρας. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχα

      Ναι, ήρθα…αλλά πάλι θα φύγω…Ξέρω, ξέρω δεν σου είπα και κάτι νέο!

      Καλημέρα Πειρατή μου!
      Έλα να σου δώσω μια μεγάλη αγκαλιά…
      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

