Τι μέρα κι αυτή!

Είχε από όλα!

Ταλαιπωρία σε αεροδρόμια…

Καθυστερήσεις…

Να πηγαίνεις πρώτα εσύ και μετά από ώρες να έρχονται οι αποσκευές σου…

Να πηγαίνεις στο ξενοδοχείο και να συνειδητοποιείς ότι δεν υπάρχει κράτηση στο όνομά σου…

Να αλλάζεις ρούχα στις κοινές τουαλέτες του ξενοδοχείου για να μην πας με το σκισμένο τζηνάκι στο Συνέδριο…δεν λέει…πρέπει να φορέσεις ένα κοστούμι…σοβαρό με πουκάμισο… και πάλι καλά που το κοστούμι αυτό δεν το είχες βάλεις στις αποσκευές σου…

Και όταν επιτέλους επιστρέψεις πίσω στο ξενοδοχείο και σου δίνουν κλειδί για το δωμάτιο…να μπαίνεις να κάνεις ντους και ενώ απολαμβάνεις το ζεστό νεράκι να γλιστράς και ξαφνικά να βρίσκεται όλο το χέρι σου βυθισμένο στη λεκάνη της τουαλέτας…

Ναι ναι ναι…όλα αυτά συνέβησαν αγαπητοί μου επισκέπτες την Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010 και όχι δεν είδα μαύρο γάτο το πρωί…

…και για σένα που αναρωτιέσαι…

 «Ποιος το ξέρει, ποιος το ξέρει
Πού γυρνάς τη νύχτα αυτή…»

Τη νύχτα εκείνη (10 Νοεμβρίου 2010)…έβλεπα αυτό…

Μαγικό!

Ονειρεμένο!

Θεϊκό!

Άξιζε όλη την ταλαιπωρία!

Επέστρεψα νωρίτερα σήμερα το απόγευμα…. και νοιώθω ότι θα κοιμάμαι μέχρι τη Δεύτερα…

 Φιλιά Πολλά σε όλους!

 

22 Σχόλια to “Τι μέρα κι αυτή!”

  1. Εεεεε γι΄αυτή και μόνο τη θέα, αυτή και μόνο την εικόνα αξίζει η όλη η ταλαιπωρία. Το είπες και μόνη σου!
    Καλή ξεκούραση Κοράλλι…

    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! 😉

    • akrogialia Says:

      Αστεράκι, δεν περίμενα τέτοια ομορφιά!
      Φυσικά τα συναισθήματα ήταν και είναι ανάμικτα…
      Ξεκουράζομαι, ξεκουράζομαι…όσο μπορώ!
      Καλή σου μέρα!
      Φιλιά Πολλά!

  2. ΑΞΙΖΕ ΛΕΕΙ …ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ …ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΑΥΤΟ ΤΑ ΚΑΛΥΨΕ ΟΛΑ ..ΚΑΛΟ Σ/Κ!

    • akrogialia Says:

      Ναι, πέρασα όμορφα…
      Χαλάλι η ταλαιπωρία…όλα μέσα στο πρόγραμμα είναι…
      Καλή σου μέρα!
      Φιλιά Πολλά!

  3. Ταξιδάκια κοραλλάκι μου? η εικόνα πάντως ναί,τα σπάει πραγματικά έχω να πώ…όλα τα λεφτά…αλλά από ανωργανοσιά, και τσαπατσουλιά οι άνθρωποι,άλλο τίποτε…ε,κάπου ξενερώνεις ρε με όοολα,αυτά τα στραβά και τα ανάποδα!δε ξέρω εγώ στη θέση σου δε θα τα άντεχα,όολα αυτά μαζί μαζεμένα..απορώ π ως τα άντεξες εσύ…καλό είναι όμως να κάνεις ταξιδάκια…καλημέρεεεεεεεεεεεες!…

    • akrogialia Says:

      Αθανασία μου, ναι είναι το πρώτο από τα τρία που θα κάνω αυτό το μήνα!
      Εύχομαι να συμπληρώθηκαν οι αναποδιές και να μην έχω τα ίδια και στα άλλα δυο!
      Καλή σου μέρα!
      Φιλιά Πολλά!

  4. Τι ατυχίες ήταν αυτές μαζεμένες;
    Τουλάχιστον το θέαμα σε αντάμοιψε….
    Εύχομαι τα επόμενα ταξίδια σου να είναι πιο εύκολα!
    Καλημέρα!

    • akrogialia Says:

      Ερατώ μου, μάλλον μου τις χρωστούσαν!
      Χαχαχαχαχαχα
      Από το στόμα σου και στης Τύχης το αφτί!
      Καλή σου μέρα!
      Φιλιά Πολλά!

  5. Καλωσόρισες Κοράλλι μου!
    Μου φαίνεται ότι το ταξίδι σου, σου έδωσε κάτι για να διηγείσαι στα εγγόνια σου. Πρόσθεσε την ιστορία στις υπόλοιπες «Χίλιες και μια νύχτες» που θα τους λες. 🙂
    Όσο για τη θέα…
    Για μένα είναι ένας ακόμα μιναρές.
    Και οι μιναρέδες, δυστυχώς δεν με έκαναν ποτέ να τους θαυμάσω. Το αντίθετο θα έλεγα.

    Φιλιά πολλά!!!

    • akrogialia Says:

      Ευχαριστώ Λιλιθάκι μου!
      Κοίτα εκείνες τις στιγμές με τις αναποδιές θολώνει λίγο το μυαλό…αλλά τώρα που τα θυμάμαι στον αναπαυτικό μου καναπέ…τα θυμάμαι και χαμογελώ…χαχαχαχαχαχα
      Η θέα ήταν κάτι που όντως δεν περίμενα!
      Δεν είχα πάει ξανά Κωνσταντινούπολη και όντως έμεινα άφωνη!
      Τι κι αν είναι μιναρές Λίλιθ μου…
      Η Αγιά Σοφιά…με καθήλωσε!
      Τι κι αν αυτοί δεν σέβονται τα δικά μας…
      Καλή σου μέρα!
      Πολλά φιλιά!
      ΥΓ Θέλω να πιω όλο το Βόσπορο…

  6. Καλά, πρέπει να πέρασες υπέροχα!!! Σε ζηλεύω… Μόνο αυτό με το γλύστρημα δεν θα ήθελα ποτέ να μου συμβεί… μπλιάχχχχχ.
    Σου εύχομαι πολλά τέτοια ταξιδάκια!

    • akrogialia Says:

      Παρά τις αναποδιές και τους μώλωπες στο χέρι μου…πέρασα όμορφα!
      Πάντως είναι μια καλή και οικολογική τεχνική να ξεβουλώνουν οι τουαλέτες…ξέρεις αυτό το απότομο και βαθύ ήταν ότι έπρεπε…αχαχαχαχαχαχα
      Σε ευχαριστώ!
      Καλή σου μέρα!
      Φιλιά Πολλά!

  7. Καλησπέρα γλυκιά μου!
    Οντως νομίζω πως άξιζε τον κόπο
    άσχετα αν εγώ το χω κάνει τάμα
    να μην πατήσω ποτέ το πόδι μου!
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα AV μου!
      …και για μένα ήταν πρωτόγνωρη εμπειρία…και όντως άξιζε η όλη ταλαιπωρία!
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!
      Πολλά φιλιά!

  8. Τα καλά… ταλαιπωρίας κτώνται! 😆

    Σχετικά με το ταξίδι σου τώρα, εγώ γενικά δεν είμαι του τζαμιού και του χωρού τις κοιλιάς, αν και οι φίλοι μου, μου λένε πως είναι ένας ερωτικός χορός και ότι δεν ξέρω τι χάνω…
    Πραγματικά, δεν κατάλαβα ποτέ γιατί είναι ερωτική μια κοιλιά που κάνει σαν να έχει καταπιεί όλον τον Βόσπορο και μάλιστα σε φουσκωθαλασσιά!
    Από την άλλη τα τούλια όταν με χαιδεύουν στη μύτη μού φέρνουν φτέρνισμα και μερικές φορές νυστάζω κιόλας!

    Μου αρέσουν όμως πάρα πολύ οι Άραβες ή έρημος και γενικά αυτό το κομμάτι του κόσμου.

    Ξέρω βέβαια πως με τέτοια που λέω θα με τιμωρήσει ο θεός τους και δεν θα φάω ρύζι, όμως ήρθε τελευταίος. Τον πρόλαβαν άλλοι Θεοί… 😆

    Υπέροχο το ταξίδι σου και λυπάμαι για την ταλαιπωρία σου.
    Χμ!
    Σου αρέσει πολύ η Ανατολή τελικά; ε;
    Αναρωτιέμαι…

    Τι να ήσουν στην περασμένη σου ζωή;…

    * http://www.youtube.com/watch?v=rT5uE6Fy-Lk&feature=related *

    ps: Welcome back! 😉
    * * *

    • akrogialia Says:

      Αχ…Πειρατή μου!
      Ούτε το τζαμί…ούτε ο χορός της κοιλιάς…ούτε ο Βόσπορος…
      Δεν μπορώ να περιγράψω τα συναισθήματα μου με λέξεις…
      Δεν έχω νοιώσει έτσι για κανένα άλλο μέρος…και έχω κάνει αμέτρητα ταξίδια…
      Ένοιωσα ένα ΔΕΟΣ να με κατακλύζει…

      Χμ…
      Στην προηγούμενη μου ζωή…λες να ήμουν Λουλούδι? Τι Λουλούδι όμως? Με τι άρωμα? Ή λες να ήμουν το Λουλούδι της ερήμου…χωρίς άρωμα…

      Αυτό…για σένα με όλη μου την αγάπη!

      Σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

      Μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά πολλά φιλιά!

  9. Εύχομαι να είσαι για πάντα το Λουλούδι της ερήμου!
    Το clipάκι σου καταπληκτικό και σ’ευχαριστώ πολύ όμως…
    Υποψιάζομαι πως κάπου εδώ κυκλοφορεί ένα καλύτερο!

    Πάω να ψάξω… 😉

    * * *

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Πειρατή μου!
      Χμ…καλά υποψιάζεσαι…τελικά δε σου ξεφεύγει τίποτα!
      Καλά λένε ό,τι όποιος ψάχνει πραγματικά βρίσκει!
      Σε ευχαριστώ!
      ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ

      Φιλιά Πολλά!

  10. Θέλω πολύ να πάω στην Κωνσταντινούπολη, αν και λίγο έχω φοβηθεί με τις τρομοκρατικές ενέργειες στην πόλη αυτή… Χαίρομαι που πέρασες καλά, χαλάλι η ταλαιπωρία.
    Φιλιά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Μαρία!
      Σου εύχομαι να πας σύντομα!
      Η Πόλη θα σε ανταμείψει!
      Να έχεις ένα υπέροχο σ/κ!

  11. Ότι και να λέμε είναι φανταστική εμπειρία ένα ταξιδάκι στην Πόλη ( με όλα τα προβλήματα …)
    Εικόνες που δεν φεύγουν απ’ το νού μου …
    Πιστεύω να επισκέφθηκες την Αγια Σοφιά !!!
    Η αίσθηση όταν μπαίνεις είναι μαγική …

    • akrogialia Says:

      Όντως οι εικόνες δεν φεύγουν από το νου…
      Ειλικρινά θα ήθελα να μου δοθεί η ευκαιρία να πάω ξανά!
      Σου εύχομαι να περάσεις ένα πανέμορφο σ/κ!
      Φιλιά πολλά!

Σχολιάστε

