Γενική Καθαριότητα… και Γαλλικά!

Πήρα καθαριστικά, γυαλιστικά, σακούλες απορριμμάτων/ανακύκλωσης, ξεσκονόπανα και ξεκίνησα πρωί πρωί τη γενική καθαριότητα στους χώρους του νου.

Σκέψεις, πεποιθήσεις που αγαπώ τις καθάρισα, τις γυάλισα για να τις κάνω ακόμα πιο χρήσιμες.

Κάποιες άλλες παρατήρησα πως χρειάζονται πώς να το πω… αντικατάσταση…επισκευή…Χμ…σκέφτομαι τι μπορώ να κάνω μ’ αυτές.

Άλλες πάλι τις αντιμετώπισα σαν τις χθεσινές εφημερίδες και τα περιοδικά του περασμένου μήνα και τις έριξα γρήγορα χωρίς δεύτερη σκέψη στις ειδικές σακούλες ανακύκλωσης. (ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ, όπως είπες κι εσύ!)

Αφού τελείωσα με τη γενική καθαριότητα του νοητικού μου χώρου κάθισα στο γραφείο  να μάθω λίγο το πρώτο μάθημα των Γαλλικών μου. Ναι, πρέπει σε 18 μήνες να μιλάω άνετα Γαλλικά. Νέα απαίτηση της εργασίας μου. Πάλι καλά που τα μαθήματα θα γίνονται εντός εργάσιμου χρόνου. Τα μαθήματα άρχισαν την περασμένη Πέμπτη και ναι, σαν πρότυπο μαθήτριας έχασα το πρώτο μάθημα…

Διαβάζω…

Vous allez bien?

Demain, je suis à Bruxelles.

J’ai un rendez-vous à la Commission.

Vous étés au bureau ?

Amitiés,

Carla.

…και συνεχίζω…

Bonjour Madame.

Bonjour Monsieur, c’est pour la conférence…

Oui, vous étés Madame ?

…και σκέφτομαι…ποια είμαι…

Je m’appelle Korallenia.

K.O.R.A.L.L.E.N.I.A.

Περιττό να σας πω, ότι δεν θυμάμαι τίποτα από τα Γαλλικά στο σχολείο. Έχουν περάσει αμέτρητα χρόνια από τότε. Πάντως αν περιμένουν να μιλάω Γαλλικά άπταιστα μέσα σε dix-huit μήνες και να κάνω τις παρουσιάσεις μου στη Γαλλική γλώσσα ένα έχω να πω…γελαστήκανε!

8 Σχόλια to “Γενική Καθαριότητα… και Γαλλικά!”

  1. Αχααααααααααααααχααααααααααααααχααααααααααααααχααααααααααααααχααααααααααααααααα!το κοραλλάκι κάνει, μαθήματα γαλλικής.χααχααααααααααααχαααααααχαααααααααααααχα!εμ,μου θύμισες καλό μου την ταινία ‘το δόλωμα’ με την αείμνηστη Αλίκη μας (ναί,ναί την Αλικάρα μας!!)τη σκηνή με Αλεξανδράκη και Ηλιόπουλο εκεί,που προσπαθούσαν να τη μάθουν να περπατά στητά και ίσια,και να συμπεριφέρεται σαν γαλλίδα ευγενήςςς! και της έβαλαν κάτι βιβλία,στο κεφάλι…πολύ φάση χααααχαχαχααααχα ε, έτσι είσαι και σύ…το κορραλάκι στη Γαλλία χααααααααααααααχαχαααααααααααχαχαααααααααα!πολύυ ωραίο ΠΟΛΥ ωραίο…μπράβο κοραλλάκι μου ναί,τώρα πέρα από τα αστεία καλό είναι,ότι μαθαίνει κανένας και…τα γαλλικά φυσικά αν και είναι,πολύυυυυ δύσκολα τα άτιμα!…ε,όσο για το…’ξεσκαρτάρισμα’του μυαλού και της ψτχής,ε,αυτό το χρειαζόμαστε όλοι να το κάνουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα…(ε,και μου βαλες και μένα ιδέες τώρα)μάλλον θα πρέπει να καθαρίσω,και γώ το μταλό και τη ψυχή μου από πολλά ‘άχρηστα’….κγαλησπέγες καλό μου 😆

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Αθανασία μου!
      Γελάς εεε;
      Σε λίγο μπαίνω για το μάθημα. Περιττό να σου πω πως δε διάβασα όσο θα έπρεπε!
      Ναι, η γενική καθαριότητα επιβάλλεται αλλιώς θα γεμίσουμε αραχνούλες!
      Να έχεις μια όμορφη μέρα!
      Πολλά φιλιά!

  2. Πολύ χρήσιμο αυτό το νοικοκύρεμα στους χώρους του νου!
    Γιατί , αν δεν τον νοικοκυρεύουμε, μπλοκάρει!
    Σαν ένα σπίτι στο οποίο σκοντάφτεις πάνω σε άχρηστα αντικείμενα…
    Τώρα για το θέμα των γαλλικών…καλό κουράγιο!
    Δες το σαν μια ευκαιρία απόκτησης καινούργιων προσόντων!
    Ε, η μάθηση πάντα είναι χρήσιμη!
    Καλημέρα!

    • akrogialia Says:

      Ερατώ μου, πολύ καλημέρα σου!
      Μπλοκάρει και κάνει αχρείαστες επαναλήψεις!
      Πόσα προσόντα να αποκτήσω πια η Κοραλλένια! Χαχαχαχαχαχαχαχα
      Να έχεις μια όμορφη μέρα!
      Πολλά φιλιά!

  3. Τόσες δουλειές, τόσες υποχρεώσεις ….πώς τα προλαβαίνεις?
    Άντε να μάθεις γαλλικά να μας κάνεις και κανένα ιδιαίτερο! 😆
    Το clipάκι πολύ ωραίο…Μου αρέσει πολύ η Πιαφ!

    • akrogialia Says:

      Μα είδες Αστέρι μου!
      Πόσα να προλάβω το Κοράλλι!
      …και εμένα μου αρέσει ιδιαίτερα…
      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!
      Πολλά φιλιά!

  4. Άκουσα Γαλλικά και ήρθα!

    Το πολύ καθάρισμα πετυχαίνει αντίθετα… αποτελέσματα…

    😉

    • akrogialia Says:

      Τι υπέροχο βιντεάκι είναι αυτό που μοθ άφησες εδώ!

      Όσο για τα γαλλικά…δεν παλέυονται λέμε…όχι τόσο με το γραπτό λόγο…όσο με τον προφορικό…

      Xμ…καθάρισμα…ποιο καθάρισμα?
      χαχαχαχαχαχα

      Καλή σου μέρα και πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

