Ο πληθυντικός αριθμός

(Κ. ΔΗΜΟΥΛΑ)

17 Σχόλια to “Ο πληθυντικός αριθμός”

  1. Μια χαρά….
    δεν κατάλαβα τιποτα!
    Χα χα χα χα
    Τες πα
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου
    Καλό σου απόγευμα

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Αγγελάκι μου!
      Δε χρειάζεται να καταλάβεις και πολλά…μεταξύ μας αυτός που δεν καταλαμβαίνει και πολύ είναι πιο ευτυχισμένος!

      Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα!

      Πολλά φιλιά!

  2. Τέλειο και τέλεια η παρουσίαση επίσης!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Ερατώ μου!

      Κι εγώ βρίσκω τέλειες τις σκέψεις της Δημουλά!

      Να περνάς όμορφα!

      Πολλά φιλιά!

  3. Θα συμφωνήσω με το Αγγελάκι…δεν μπορώ να κατανοήσω…
    Το clipάκι όμως για άλλη μια φορά θα πω, πως είναι υπέροχο…
    Την μουσική την κατανοώ καλύτερα φαίνεται! 😉

    • akrogialia Says:

      Αστεράκι μου πολύ καλημέρα σου!

      Η μουσική είναι πιο κατανοητή όντως…αφού αφυπνίζει όλες τις αισθήσεις…

      Να έχεις μια υπέροχη μέρα!

      Πολλά φιλιά!

  4. «Γένους ανυπεράσπιστου».
    Σ’ αυτό ακριβώς το γένος ανήκει ο έρωτας.
    Ανυπεράσπιστος εις τους αιώνες των αιώνων.
    Έχει μια θλίψη η Δημουλά και μια απαισιοδοξία που μου ταιριάζει πολύ. Την πρώτη φορά που την άκουσα να μιλάει, νόμιζα ότι διάβαζε το μυαλό μου.
    Στις απόψεις βέβαια, όχι στην ποίηση. 🙂
    Πολύ ωραίο το I think of you!

    Φιλιά πολλά, Κοράλλι μου!

    • akrogialia Says:

      Καλήμερα Λίλιθ μου!

      Αχ…αυτός ο έρωτας!

      Όντως μια θλίψη…μια αισιοδοξία…

      Επιτέλους επέστρεψα!

      Καλό μήνα Λίλιθ μου!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  5. Εγώ πάλι εντελώς αλλού!!!!
    Ποτέ δεν μου άρεσε η γραφή της!!!
    Είμαι καλά γιατρέ;;;;
    Οχι;;;
    Σιγά το νέο!
    🙂

    • akrogialia Says:

      Αγγελάκι μου, μην ανησυχείς…λίγο πολύ όλοι είμαστε αλλού…

      Χμ… μάλλον είσαι πολύ καλά!

      Καλό μήνα Αγγελάκι μου!

      Πολλά φιλιά!

  6. happypepper Says:

    αγάπη με φόβο, νύχτα…
    φιλάκια!

    • akrogialia Says:

      Καλήμερα χωρίς φόβο και με πολύ αγάπη happypepper μου!

      Εύχομαι ο μήνας που μπήκε να είναι γεμάτος με ΧΑΡΑ!

      Φιλάκια πολλά!

  7. Ο Έρωτας!

    Ενικός αριθμός: Ο Έρωτας
    Πληθυντικός αριθμός: Ο Έρωτας

    Αριθμός σκέτος: Ένα

    Α-ρυθμός: Εγώ μόνος και πάλι Εγώ…

    • akrogialia Says:

      Ο Έρωτας!
      Ποιος Έρωτας;
      Χμ…

      Πολύ ξεχωριστό το τραγούδι που άφησες κι εδώ…

      Όμορφη να είναι η μέρα σου και η νύχτα ομορφότερη από τη μέρα σου!

      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

