Ho! Ho! Ho!

Έκανα μια βόλτα στην μπλογκόσφαιρα και παρατήρησα ό,τι ακόμη δεν έχετε ζητήσει κάτι από τον Άη  Βασίλη. Σκέφτηκα λοιπόν να του  τα ζητήσω εγώ εκ μέρους σας!

Χμ…είπατε τίποτα?

Όχι, οκ!

Καλέ μου Άη Βασίλη,

Μπλα…μπλα…μπλα…μπλα…μπλα….




14 Σχόλια to “Ho! Ho! Ho!”

  1. Μόνο δυο σακιά? Είναι αρκετά…θα φθάσουν? 😆
    Πέρα από τ’ αστεία η κίνησή σου Κοράλλι μου είναι πολύ συγκινητική και σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Εύχομαι και εγώ στον Άϊ Βασίλη να σου πραγματοποιήσει όλες τις ευχές σου!
    Φιλιά πολλά με αστερόσκονη! 😉

    • akrogialia Says:

      Αααα…μα τα σακιά του Άγιου Βασίλη είναι μαγικά…δεν αδειάζουν ποτέ!

      Να είσαι καλά Αστεράκι μου!

      Ό,τι καλύτερο εύχομαι!

      Πολλά φιλιά!

  2. αυτά δεν είναι σακιά! είναι ο παράδεισος! 🙂
    να είσαι πάντα καλά! τόσο ελεύθερη όσο επιθυμείς!
    καλές γιορτές! καλύτερος νέος χρόνος!
    με κάθε ελπίδα να πραγματοποιηθεί!
    σε ευχαριστώ πολύ πολύ για το δωράκι! ολόψυχα!
    φιλιά πολλά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Basnia μου, πολύ χαίρομαι που σου άρεσε ο παράδεισος…ουπς τα σακιά ήθελα να πω! χαχαχαχαχαχα

      Το δωράκι μου το έφτιαξα με αγάπη…και μάλλον θα σου χαρίσει απλόχερα ό,τι πραγματικά επιθυμείς!

      Εγώ σε ευχαριστώ για την όμορφη συντροφιά σου!

      Πολλά και πιο πολλά φιλιά από μένα!

  3. Κοραλλάκι τι όμορφος και πρωτότυπος τρόπος να μας στείλεις τις ευχές σου!
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα σακιά με το γέλιο!
    Τα είχα ανάγκη πραγματικά!
    Θα τα αξιοποιήσω στο έπακρο!

    Αλλά μια χάρη θέλω…ένα σακουλάκι από την ελευθερία που έχεις δώσει στον εαυτό σου….(ζήλεψα βλέπεις το αγαθό του πλησίον μου!- είναι και για μένα ένα απαραίτητο συστατικό της ζωής που ποτέ δεν το έχουμε σε αρκετό απόθεμα…)
    Καλή σου μέρα και πολλά πολλά φιλιά!!!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Ερατώ μου!

      Εεεε όσο για την πρωτοτύπια…σας κρέμασα! χαχαχαχαχα Στην αρχή σκέφτηκα να σας κρεμάσω στο δέντρο μου…αλλά μετά σκέφτηκα ότι δεν θα ήταν σωστό…μάλιστα έβαζα κάθε avatar σε ένα αστέρι…μου πήρε και χρόνο να το κάνω…όταν όμως το είδα preview άλλαξα γνώμη…χαχαχαχαχχα

      Ευχαρίστως καλή μου να σου δώσω ένα σακί ελευθερίας και να μου δώσεις ένα σακί γέλιο!

      Πολλά πολλά φιλιά!

  4. Αααααααααααααααααααααααααααααα!σε ευχαριστώ,καλή μου τί ωραίο δώρο ζήτησες,για μένα…πολύ ωραίο ευχαριστώ…μα…δύο ΔΥΟ σακιά καλή μου??και το ένα μου’φτανε ντάξει,όχι και δύ ο…χαααααααααααααχαααααχααχαχα!πολύυυυυυυυυυυυ ωραίο ποστάκι μπράβο,και βγάζει απέραντη αγάπη για εμάς,τους φίλους σου…καλησπέρες….

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Αθανασία μου!
      Πόσο χαίρομαι που σου άρεσε το δώρο μου!

      Εύχομαι η νέα χρονιά να σου χαρίσει απλόχερα ό,τι εσύ επιθυμείς!

      Να έχεις μια πολύ όμορφη Κυριακή!

      Πολλά φιλιά!

  5. Ε, είπαμε να μην ζητήσουμε τίποτα από τον Σάντα φέτος να μην τον ταλαιπωρούμε τον άνθρωπο, αλλά το’ κανες εσύ για μας!
    Σιγά μη γλύτωνε από σένα! 😆
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για τα δύο σακια φαντασία που ζήτησες για μένα. Ελπίζω ο Big Guy να μην τσιγκουνευτεί και να μου τα φέρει και τα δυο. 🙂
    Όση φαντασία και να έχεις, δεν είναι ποτέ αρκετή. 🙂

    Είσαι ένα πολύ γλυκό Κοράλλι και σ’ ευχαριστώ πολύ!

    Φιλιά πολλά!!!

    • akrogialia Says:

      Χμ…αν κανένας όμως Λίλιθ μου δεν ζητούσε δώρο από τον Άγιο Βασίλη…τότε θα έμενε ΑΝΕΡΓΟΣ… και δεν το θέλουμε αυτό να συμβεί!

      Είμαι πολύ γλυκό Κοράλλι…και προσπαθώ όσο γίνεται να μείνω γλυκό…Δεν σου κρύβω όμως ότι περνόντας από το σπίτι σου…μπήκα στον πειρασμό να κλέψω ένα αγγελάκι που μου άρεσε πάρα πολύ…αυτό που έχεις κάτω από την τοσοδούλα νεράιδα…

      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

      Πολλά φιλιά!

  6. Οχι άλλα κουτάβιααααααααααα
    Χα χα χα χα χα χα χα
    δεν το είχα δει αυτό το ποστ!
    Την υπομονή πάντως την χρειάζομαι!
    φιλιά πολλάααααααααααααα

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Αγγελάκι μου!
      χαχαχαχαχαχα
      Το κατάλαβα ότι δεν το είδες!
      Μα γιατί όχι καλό μου Αγγελάκι!
      Τώρα έχεις και την πείρα!
      χαχαχαχαχαχα

      Πολλά πολλά φιλιά και ό,τι επιθυμείς!

  7. Άγιε Βασίλη μην την ακούς την Κοραλλένια.
    Δυο σακιά νότες στη Zion δεν θα φτάσουν ούτε για 2 ώρες εκπομπή.
    Ακου… βάλε κάτι παραπάνω και θα βρούμε έναν τρόπο να τα βολέψουμε. Εύχομαι μόνο να σου αρέσουν οι μελαχρινές και οι κοκκινομάλλες γιατί αλλιώς με βλέπω να μένω με τα δύο σακιά στο τέλος… 😆

    a – HO! – y… a – HO! – y… a – HO! – y…

    Mary Christmas Korallenia

    • akrogialia Says:

      Τρελλέ, Θεότρελλε Πειρατή!

      Τι έχουν οι μελαχρινές εεε?

      Τι έχουν οι κοκκινομάλλες εεε?

      Ααααα το βρήκα…δεν έχουν ξανθά μαλλιά! αχαχαχαχαχαχαχα

      Υπέροχη η Mary σου!

      Άντε…ό,τι επιθμείς! Όσα σακιά θέλεις!

      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

