Βρες το κλειδί…

 

16 Σχόλια to “Βρες το κλειδί…”

  1. akrogialia Says:

    Καλησπέρα biobaxe μου!

    Ευχαριστώ για το όμορφο τραγούδι που άφησες εδώ…

    Όντως…θάλασσα η ψυχή…

    Καλό και όμορφο βράδυ να έχεις…

  2. Πολύ ομορφο τραγούδι!
    Την καλησπέρα μου κ τα φιλιά μου

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα και σε σένα Αγγελάκι μου!

      Ελπίζω να είδες τι ζήτησα από τον Άγιο Βασίλη εκ μέρους σου φέτος στο προηγούμενο μου ποστ! χαχαχαχαχαχα

      Πολλά φιλιά!

  3. Όμορφη η παρουσίαση που έκανες του τραγουδιού και όμορφο και το ίδιο το τραγούδι. Νομίζω ότι δεν το είχα ξανακούσει.
    Ο Θαλασσινός πάντα ερμηνεύει με ευαισθησία και ψυχή.
    Ο στίχος εκφράζει έναν φόβο που, να σου πω την αλήθεια, δεν μου πέρασε ποτέ από το μυαλό.
    Δεν σκέφτηκα δηλαδή ότι υπάρχει πιθανότητα να τρομάξει κάποιος τόσο πολύ όταν βρει το κλειδί της καρδιάς μου και ρίξει μια ματιά μέσα, που να γίνει Λούης! 🙂

    Φιλιά πολλά, Κοράλλι μου!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Λίλιθ μου!

      Το τραγούδι το λατρεύω! Αφυπνίζει όλες μου τις αισθήσεις…

      Φόβος, ανασφάλεια…

      Χμ…δε πιστεύω πως θα τρόμαζε Λίλιθ μου! Κάθε άλλο θα έλεγα!

      Καλό και όμορφο απόγευμα!

      Πολλά φιλιά!

  4. Δεν μπορώ να κρατήσω τα γέλια με το παραπάνω σχόλιο της Λίλιθ!
    Πάντως συμβαίνει αυτό καμιά φορά: κάνεις προσπάθεια για να μπεις στην καρδιά του άλλου, να γνωρίσεις τον πραγματικό του χαρακτήρα, μόνο και μόνο για να μην ξέρεις μετά από πού να φύγεις….
    Ίσως βέβαια και εμείς οι ίδιοι να είμαστε κάποιες φορές΄»άχρηστοι» στα μάτια του άλλου!
    Όλα είναι πολύ υποκειμενικά…τώρα εδώ το ομολογεί ο ίδιος ο τραγουδιστής και κανείς δεν ξέρει αν είναι σκληρή αυτοκριτική ή αν έχει δίκιο…
    ‘Ομως το τραγούδι είναι όμορφο και η ανάρτηση με αυτά τα κατακόκκινα κεράκια που τρεμοσβήνουν είναι πολύ γλυκιά…

  5. akrogialia Says:

    Καλησπέρα Ερατώ μου!

    Αααα βλέπω ότι ο Άγιος Βασίλης σου έφερε από τώρα τα σακιά με το γέλιο εεε? Πολύ χαίρομαι. Ήξερα πως θα με ακούσει φέτος…βλέπεις ήμουν πολύ ήσυχο και φρόνιμο Κόραλλι! Είναι η μόνη ίσως χρονιά που δεν τρέλλανα τον κόσμο! χαχαχαχαχαχα

    Το τραγούδι είναι από τα αγαπημένα μου…η μουσική του με ταξίδευει…

    Να έχεις ένα πανέμορφο απόγευμα!

    Πολλά φιλιά!

    • «Είναι η μόνη ίσως χρονιά που δεν τρέλλανα τον κόσμο!»

      XA!
      🙄

      • akrogialia Says:

        Χμ…γιατί να απορεί η Νεράιδα?
        Χμ…

        Πάντως είμαι σίγουρη ότι φέτος ήμουν πολύ φρόνιμο Κοράλλι!

        Φιλιά Πολλά Λίλιθ μου!

  6. happypepper Says:

    θα πω μια καλησπέρα με όλη μου τη διάθεση!
    έπεσαν και τα χιόνια (της Λίλιθ, σίγουρα!) και επιβεβαιώσαμε τον ερχομό του Αη βασίλη.
    Περιμένω δώρα.
    ήμουν Υπέροχα κακό Παιδί όλο το χρόνο. (σωστά;;;;;)

    • akrogialia Says:

      Να την πεις, να την πεις Χάππυπέππερ μου με όλη τη διάθεσή σου!

      Χμ…για τα δώρα του Άη Βασίλη…εγώ πάντως ζήτησα κάτι όμορφο για σένα στο προηγούμενο μου ποστ Ho! Ho! Ho!
      Δεν ξέρω αν το διάβασες! αχαχαχαχαχαχαχαχα

      Σωστά! Σωστά! Σωστά!

      Καλή σου μέρα!

      Πολλά φιλιά!

  7. …Νομίζω πως κάποια στιγμή, αυτό το παιδί θα πρέπει να αποφασίσει τι από τα δύο θέλει πιο πολύ να είναι.

    παντελής ή θαλασσινός;

    Τι σημαίνει δηλ παντελής θαλασσινός;
    και εγώ παντελής θαλασσινός είμαι αλλά δεν το έκανα θέμα!

    Τς τς τς! Πω! πω! έπαρση!

    Ψωνάρα!

    Φιλιά Κοραλλένια

    • akrogialia Says:

      Παντελήηηηηηηη….
      Θαλασσινέεεε………….
      Πειρατήηηηη…………

      Τι έπαρση! Τι κομπορρημοσύνη!

      Καλή σου μέρα Πειρατή μου!

      Πολλά φιλιά!

  8. Τι υπέροχοι στίχοι… μίλησαν κατευθείαν στην καρδιά μου…
    Φιλιά Κοραλένια μου, μου έφτιαξες τη μέρα!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Μαρία μου και πολύ καλή εβδομάδα!

      Χαίρομαι που σου άρεσε…είναι και σε μένα πολύ αγαπημένο…

      Φιλιά Πολλά!

Σχολιάστε

