Έχω όλα τα υλικά!

Πήρα ένα δροσερό και τραγανό  καρότο από τον κήπο της μαμάς.

 

Δύο μικρές γυαλιστερές πετρούλες από την ακρογιαλιά.

 

Μια παλιά ψάθινη σκούπα από την αυλή της γιαγιάς.

 

Ένα κασκόλ κόκκινο από το ντουλάπι της Ειρήνης.

 

Ένα μαύρο σκουφάκι από το δωμάτιο του Χρίστου.


Χμ…

 

Τι μου λείπει;

 

Τίποτα δεν μου λείπει, έχω όλα τα υλικά!

 

Θέλω μόνο μια αυλή!

 

Ποια αυλή να διαλέξω…σε κάποια πολυσύχναστη γειτονιά ή την αυλή εκείνου του απομακρυσμένου σπιτιού;

 

Δεν έχει σημασία, μα καθόλου σημασία!

 

Με το ένα, με το δύο, με το τρία…

 

 

Έγινα Χιονάνθρωπος!

Πάγωσα τα συναισθήματά μου!

 

Έγινα ένα μικρό, λευκό, παγωμένο πλασματάκι.

 

Χαμογελαστό για πάντα.

 

Με ματάκια που λάμπουν από ευτυχία!

 

Με μια μύτη από καρόττο!

 

Με ένα σκουφάκι μαύρο και ένα κόκκινο κασκόλ!

 

Πάγωσα τα συναισθήματά μου!

 

Τα συναισθήματα της χαράς και της ευτυχίας!

 

Είμαι ένας χαρούμενος, ευτυχισμένος  χιονάνθρωπος.

 

Το χαμόγελό μου  θα είναι για το τώρα, για το μετά, για το πάντα!

 

10 Σχόλια to “Έχω όλα τα υλικά!”

  1. Μου άρεσε που είπες πως χαμογελάς και είσαι ευτυχισμένη…αλλά αυτό το «πάγωσα τα συναισθήματά μου», ομολογώ με προβλημάτισε…
    Φιλιά πολλά…καλό βράδυ!

    Υ.Γ: το τραγούδι θεϊκό!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Αστεράκι!

      Μην προβληματίζεσαι…δεν υπάρχει λόγος..

      Σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!

      Πολλά φιλιά!

  2. Πολύ καλή λύση τη βρίσκω..μόνο να μην έλυωνε ο χιονάνθρωπος και θα ήταν τέλειος!
    Όποιος τον άγγιζε θα πάγωνε, ενώ αυτός θα κοιτούσε το μακρινό ορίζοντα, χαμογελαστός!
    Το έχω σκεφτεί πολλές φορές , αλλά δεν ξέρω πώς γίνεται, το να παγώσει κάποιος τα συναισθήματά του…πάντως η εξάσκηση βοηθάει στο να …κατεβαίνει η θερμοκρασία, τουλάχιστον όταν χρειάζεται!

    • akrogialia Says:

      Εεε… τι το έχω το μυαλό μέσα στο κεφάλι μου Ερατώ μου…για να βρίσκω λύσεις σε όλα…έστω και προσωρινές…δεν έχει σημασία…

      Αααα η συνταγή είναι μυστική…

      Σε ευχαριστώ που πέρασες!

      Να έχεις ένα «ζεστό» απόγευμα!

      Πολλά φιλιά!

  3. Ουύυυυυυυυυυυυυφ! καλή μου!πόσο δίκιο έχεις! μακάρι να μπορούσα και’γω να το κάνω….να παγώσω τη ψυχή μου,και τη καρδιά μου γιανά,μη νιώθει τίποτε,να μη πονάει,να μη κλαίει να μη κάνει τίποτε,τέσπα..και να μη νιώθει τίποτε…να γελάω και γώ έτσι παγωμένα,σαν το χιονάνθρωπάκι σου…αλλά ΔΕ μπορώ να το κάνω,δυστυχώς…καθόλου…και έτσι…καλησπέρες…

    • akrogialia Says:

      Αθανασία μου πρόσεχε τι εύχεσαι…και είναι και ο Άι Βασίλης κοντά…

      Σε ευχαριστώ καλή μου!

      Καλό και όμορφο απόγευμα να έχεις!

      Πολλά φιλιά!

  4. Μπορείς, σε παρακαλώ, να βάλεις κάτι ΠΙΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ;;;
    ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!
    Άκου έγινε χιονάνθρωπος…
    Πώς θα κάτσεις, παιδάκι μου, μπρόστά στο τζάκι άμα είσαι χιονάνθρωπος; Θα λιώσεις! Μα όλα εγώ πρέπει να στα λέω πια; 🙄
    Επίσης, δεν σκέφτηκες ότι θα τους παγώσεις όλους εκεί μέσα (στο σπίτι σου εννοώ). Άσε που θα πάνε να σου ευχηθούν Καλά Χριστούγεννα και θα πάθουν κρυοπαγήματα!
    Λοιπόν, χιονάνθρωπος… not acceptable.
    Γίνε Σάντα καλύτερα. Πέτα τη σκούπα και πάρε μια σακκούλα και γέμισέ τη δώρα (για τους άλλους, όχι για σένα :roll:). Θα νιώσεις πολύ καλύτερα. 🙂
    Πάω τώρα και μην ξανακούσω τίποτα για χιονάνθρωπους, εντάξει;
    Τς, τς, τς… Δεν μου φτάνουν όλα αυτά που έχω να κάνω μέχρι τα Χριστούγεννα, έχω και το Κοράλλι που αποφάσισε να γίνει χιονάνθρωπος! Τι τραβάω το ξωτικό!

    MERRY CHRISTMAS!!!!!!!

    • akrogialia Says:

      Αγαπημένο μου Ξωτικό, δεν θέλω να διαμαρτύρεσαι. Είμαι ένας υπέροχος Χιονάνθρωπος με ένα τεράστιο και μόνιμο χαμόγελο!

      Χμ… αν γίνω όντως Σάντα αυτά τα Χριστούγεννα, πολλά παιδάκια μικρά και μεγαλά θα μείνουν χωρίς δώρο…δεν είμαι τόσο άσπλαχνη…έστω κι αν έγινα Χιονάνθρωπος!

      Ξέρω, ξέρω… αυτό που με απασχολεί δεν είναι και τόσο σημαντικό…εδώ υπάρχουν χιλιάδες άνεργοι… και τόσοι άνθρωποι ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας…

      χμ…

      Τέσπα…

      Θα το σκεφτώ…

      Πολλά παγωμένα φιλιά!

  5. Χμμμμ….
    Να σου αφιερώσω ένα τραγουδάκι;;;;;
    Ενα απ τ αγαπημένα μου:

    Οποτε είμαι στεναχωρημένη τ ακούω και αισθάνομαι
    την ψυχή μου να μεγαλώνει!
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου
    Καλές γιορτές

    • akrogialia Says:

      Αγγελάκι μου, το τραγουδάκι θα το ακούσω το βράδυ από το σπίτι…από εδώ που είμαι δεν έχω πρόσβαση στο youtube!

      Πολλά πολλά φιλάκια και σε ευχαριστώ!

Σχολιάστε

