Παρουσίαση δώρου…

Συστατικά:

Ζάχαρη Αγάπης

Σιρόπι από Ρούμι

Οξύ Μπαρουτιού

Φιλικός Ρυθμιστής Οξύτητας

Ερωτικό Φυτικό Λίπος

Αρώματα Θάλασσας

 

Καταλληλότητα:

Ακατάλληλο για κοράλλια κάτω των 3 ετών. Περιέχει μικρά κομμάτια που μπορεί να καταποθούν. { Βλέπε πετρούλες 🙂  !}

 

Διατηρείται σε πολύ  Ζεστό έως Καυτό  μέρος.

 

Καθαρό βάρος:

Όσο με ένα πούπουλο!

 

Παρακαλώ κρατείστε αυτές τις πληροφορίες για μελλοντική χρήση και υπενθύμιση!

 

Διανομέας:

Σε Μυστική  Χαρούμενη Αποστολή!

 

Ανάλωση (Ανάγνωση) πριν από:

2011!

21 Σχόλια to “Παρουσίαση δώρου…”

  1. Είναι τυχαίο που έριξαν στο πουλάκι κατακέφαλα μια γόβα? Δεν νομίζω! 😆
    Αν και για πετούμενο θα περίμενε κανείς πιο μελωδική λαλιά…εεε σαν βραχνιασμένο κλάξον αυτοκινήτου ακουγόταν! 😛

    Πολύ όμορφο το δώρο και εξίσου υπέροχη ήταν η παρουσίασή του!

    Εύγε Κοράλλι!

    Φιλιά πολλά! 🙂

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Αστεράκι μου!

      Μα γιατί το λες αυτό?

      Εμένα πολύ μου αρέσει η μελωδική φωνούλα του! χαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Εεεε…για το δώρο…θα συμφωνήσω μαζί σου!

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ Αστέρι μου!

      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

  2. Σίγουρα δεν προκαλεί έκρηξη αυτό το πράγμα;
    Ή αυτό είναι το ζητούμενο;
    Ωραία τα τριαντάφυλλα!

    • akrogialia Says:

      Έκρηξη αισθήσεων Ερατώ μου!
      χαχαχαχαχαχαχαχα

      Τα τριαντάφυλλα είναι και ωραία και 25! Κάτι δηλαδή σαν κι εμένα!

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ Ερατώ μου!

      Πολλά φιλιά!

  3. E ρε γλέντια πριν το 2011
    Φιλιά πολλά κοραλλάκι
    Να περάσεις όμορφα
    κι ο νέος χρόνος να σου φέρει
    ότι λαχταράς!

    • akrogialia Says:

      …και πού είσαι ακόμα! χαχαχαχαχαχαχα

      Καλά είμαι Αγγελάκι μου!

      Τώρα μεταξύ μας…να σου πω ένα μυστικό…ο νέος χρόνος είναι κιόλας εδώ…δεν μπορούσε να περίμενει άλλο! Σαν μικρό παιδάκι κάνει! χαχαχαχαχαχαχαχχα

      Να είσαι καλά Αγγελάκι μου!

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

      Πολλά φιλιά!

  4. Οξύ μπαρουτιού!!!!!
    Μου εξάπτει την φαντασία….
    Χμ, και το ερωτικό φυτικό λίπος… με στέλνει αλλού…
    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σου εύχομαι.
    Φιλιά.

    • akrogialia Says:

      Δεν είναι και τόσο βιολογικά…αλλά είναι πολύ ΒΙΟ – ΛΟΓΙΚΑ!

      Σε στέλνει αλλού εεε? Μα αυτός είναι και ο σκοπός…σημασία φυσικά έχει να θυμάσαι να επιστρέφεις!

      Χρόνια Όμορφα!

      ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ!

      Φιλιά!

      • Φτουυυυυυυ…. Γιατί μου το χαλάς;
        Το αλλού είναι τόοοοσο όμορφο… γιατί να επιστρέψω ωεω;;;;;

  5. Αυτό το… «Οξύ Μπαρουτιού» που περιέχει, είσαι σίγουρη ότι δεν είναι επικίνδυνο;
    Δε φαίνεται, βέβαια, επικίνδυνο, εκ πρώτης όψεως, αλλά δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται. Να προσέχεις, Κοράλλι μου! 🙂
    Το αγαπημένο singing πουλάκι, είχα πολύ καιρό να το ακούσω!
    Το ΛΑΤΡΕΨΑ από την πρώτη φορά που το είδα!
    Είναι υπέροχο! 🙂

    Φιλιά πολλά και Καλή Χρονιά σε σένα και σε όλους όσους αγαπάς, Κοράλλι μου!

    • akrogialia Says:

      Εξαρτάται πώς ορίζει κάποιος το «επικίνδυνο»!
      Προς -έχω Λίλιθ μου! Μην ανησυχείς!

      Ναι, το πουλάκι είναι λατρεμένο μου!

      Καλή χρονιά με υγεία, δόξα, λεφτά και………!

      Πολλά φιλιά Λίλιθ μου!

      ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!

  6. Χαχαχα κορυφαίο βιντεάκι! Χρόνια πολλλά!

    • akrogialia Says:

      Χαίρομαι που το πέρασμα σου στις Κοραλλένιες μου σκέψεις σε έκανε να γελάσεις!

      Θα συμφωνήσω μαζί σου για το βιντεάκι! χαχαχαχαχα

      Χρόνια Όμορφα Καλό παιδί αλλά!

      Φιλιά!

  7. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ.

    Ευχαριστω πολυ για το πέρασμά σου απο τον χωρο μου , μα πανω απ ολα που μρ θυμασαι.

    ΑΡΗΣ

    • akrogialia Says:

      Πόσο χαίρομαι για το πέρασμα σου Άρη μου!

      Εύχομαι να είσαι καλά και να περνάς όμορφα όπως εσύ αγαπάς!

      Το 2011 να είναι δημιουργικό και γεμάτο με πολλές όμορφες στιγμές για σένα, πάντα με υγεία και καλή διάθεση!

      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

      Πολλά φιλιά!

  8. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΚΟΡΑΛΛΙ ΜΟΥΥΥΥΥΥ!!!

    Πώς είναι τα πράγματα εκεί κάτω στον βυθό;
    Είναι αρκετά εορταστικά;
    Έχω μια απορία…
    Τα Κοράλλια, ψήνουν Βασιλόπιτα;
    Και αν ναι, βάζουν κέρμα ή μαργαριτάρι μέσα; :mrgreen:

    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    • akrogialia Says:

      Υπέροχη Χρονιά εύχομαι να είναι Λίλιθ μου!

      Στο βυθό μου είναι όλα πολύ ζεστά! Όλη μέρα κάνω υδρομασαζ! χαχααχχαχαχα

      Εμείς γιορτάζουμε ολόχρονα Ξωτικό μου! Βλέπεις δεν ένιωσα καν την ανάγκη να στολίσω το σπιτάκι μου διαφορετικά…είναι στολισμένο ολόχρονα με υπέροχα δωράκια αγάπης από πλάσματα που με αγαπούν πολύ και αληθινά!

      Ναι, ναι… Η Βασίλισσα του βυθού πάντα μας φτιάχνει μια νόστιμη πίτα…ένα μαύρο μαργαριτάρι κρύβεται για τον τυχερό!

      Πολλά πολλά φιλιά!

      ΥΓ Έκανα ό,τι ζήτησες καλή μου!

  9. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από ένα φάλτσο πουλάκι!
    Ή μάλλον υπάρχει;
    Χμ!
    Ναι…ίσως και να υπάρχει!
    Ίσως το χειρότερο να είναι ένα φάλτσο πουλάκι που να τρώει στο κεφαλάκι του κόκκινες γόβες… 😆

    Μα τι λέω τώρα!
    Βλέπεις τι παθαίνει κανείς όταν διαβάζει ληγμένα posts?
    😆

    Νομίζω πως τα τριαντάφυλλά σου ταιριάζουν με ένα τραγουδάκι…

    >>http://www.youtube.com/watch?v=lSEMrQJVU6c<&lt;

    • akrogialia Says:

      Τι υπέροχο τραγούδι είναι αυτό Πειρατή μου!

      Πρώτη μου φορά το ακούω…και το έχω λιώσει από την ώρα που το άκουσα…Σίγουρα του αξίζει μια ιδιαίτερη κόκκινη μεταχείριση…

      Το ποστ μου ίσως να είναι του περασμένου χρόνου…τα τριαντάφυλλά μου όμως είναι για το χθες…το σήμερα…το αύριο…το πάντα… μου τα έχει χαρίσει μια υπέροχη ψυχή που λατρεύω…

      Είναι φτιαγμένο από 25 υπέροχα τριαντάφυλλα…τυχαίο? Δεν νομίζω!

      Πολλά πολλά φιλιά!

      ΥΓ Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για το υπέροχο δώρο σου! ( το τραγούδι εννοώ!)

Σχολιάστε

