Όταν πάψεις να επιμένεις…

Τα

πιο

ωραία

πράγματα

έρχονται

εκεί

που

δεν

τα

περιμένεις…

 

 

12 Σχόλια to “Όταν πάψεις να επιμένεις…”

  1. ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ ….ΝΟΗΜΑ …….ΣΤΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΑ …..ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΦΙΛΗ!!!

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Λένα!
      Με νόημα…και όποιος καταλάβει κατάλαβε…

      Χρόνια Πολλά και όμορφα σου εύχομαι!

  2. Ένα υπέροχο τραγούδι, απ΄ τον Τερζή (θεός) με μια πολύ όμορφη παρουσίαση…!

    • akrogialia Says:

      Ναι, όντως όμορφο τραγούδι…ποια παρουσίαση? Αααα ήθελα να γράψω σε ένα μαυροπίνακα με κιμωλία…

      Καλησπέρα Αστεράκι!

      Να είσαι καλά!

  3. Τα πιο ωραία πράγματα έρχονται εκεί που δεν τα περιμένεις.
    Πόσο όμορφη και πόσο παρηγορητική αυτή η σκέψη!
    Και είναι γεμάτη αλήθεια…

    • akrogialia Says:

      Έρχονται…φέυγουν…έρχονται…δεν είναι όπως τα περιμένεις…και πάλι τα αφήνεις να φύγουν…

      Όλα είναι ρευστά…

      Γεμάτη αλήθεια η ζωή…

  4. Χμ… Γιώργος Θεοφάνους.
    Ένα από τα πολύ ωραία τραγούδια του (στίχοι-μουσική).
    Το λέει υπέροχα ο Τερζής, αλλά έχω την εντύπωση ότι αν το άκουγα από τον Πάριο, θα ήταν ακόμα καλύτερο.
    Δεν ξέρω γιατί μου κόλλησε αυτή η σκέψη… 🙂

    Όπως και να’ χει…
    Η επιμονή είναι και προσόν είναι και ελάττωμα.
    Κάποιες φορές, είναι αλήθεια…
    Μόνο όταν πάψεις να επιμένεις, γίνονται τα θαύματα.

    Όμορφη παρουσίαση, Κοράλλι μου.

    Φιλιά πολλά!!!

    • akrogialia Says:

      Πάριο εεε?

      Οκ…την επόμενη φορά…

      Προτέρημα…ελάττωμα…δε βαριέσαι…

      Γίνονται και θαύματα…και μένεις και εσύ έκπληκτος…

      Μέχρι που να βγει ο ήλιος και να ξυπνήσεις…

      Σε ευχαριστώ Λίλιθ μου!

      Πολλά φιλιά και από μένα!

  5. Τα

    πιο

    ωραία

    πράγματα

    έρχονται

    εκεί

    που

    δεν

    τα

    περιμένεις…

    Το είπες μόνη σου γλυκιά μου!
    Φιλιά πολλά

  6. akrogialia Says:

    Ναι, Αγγελάκι…μόνο που δεν είναι δικός μου στίχος…δεν τον είπα εγώ
    🙂

    Καλό απόγευμα!

    Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

