Το ίδιο όνειρο…

Πώς είναι δυνατό να βλέπω την ίδια μέρα και περίπου την ίδια ώρα το ίδιο όνειρο…

Το περασμένο Σάββατο ξύπνησα ανήσυχη και πολύ σκεφτική σχετικά με ένα όνειρο που είδα. Συνήθως δε θυμάμαι τα όνειρά μου. Όμως αυτό το συγκεκριμένο όνειρο όχι μόνο το θυμόμουν αλλά με προβλημάτιζε και το μοιράστηκα και με δικούς μου ανθρώπους. Κάποιοι γέλασαν…κάποιοι μου είπαν να μη δίνω σημασία…

Και εκεί που πήγαινα να το ξεχάσω…το βλέπω ξανά σήμερα τα ξημερώματα…το ίδιο όνειρο…ακριβώς το ίδιο όνειρο…

Ήμουν λέει σε ένα λεωφορείο. Καθόμουν μόνη μου. Δυο θέσεις πιο μπροστά καθόταν ένας  πολύ ηλικιωμένος άντρας γύρω στα 90. Ξαφνικά τον βλέπω να στέκεται όρθιος και να έρχεται προς το μέρος μου.  Φοράει ένα μακρύ κόκκινο παλτό. Με πλησιάζει, με κοιτάζει στα μάτια, μου χαμογελά κι εγώ σηκώνομαι όρθια. Τότε βγάζει το κόκκινο παλτό του, μου το φοράει, με αγκαλιάζει δυνατά, μου χαμογελά και φεύγει κι εγώ Ξυπνάω τρομαγμένη.

Συνειδητοποιώ ότι ο ηλικιωμένος άντρας με το κόκκινο παλτό ήταν ο άντρας της νονάς μου, που πέθανε πριν από 15 μήνες. Ένας πολύ καλός άνθρωπος με τον οποίο όμως δεν είχαμε και ιδιαίτερες σχέσεις γιατί μπήκε στη ζωή μας πολύ αργά, αφού όταν τον παντρεύτηκε η νονά μου ήταν ήδη 70 χρονών. Ούτε τον σκεφτόμουν, ούτε πλησιάζει το μνημόσυνό του…

Το όνειρο αυτό λοιπόν που είχα δει το περασμένο Σάββατο, το είδα ξανά σήμερα το πρωί…και από εκείνη τη στιγμή νοιώθω πολύ περίεργα…

Παιχνίδια του μυαλού…δεν ξέρω…

13 Σχόλια to “Το ίδιο όνειρο…”

  1. akrogialia Says:

    Πάντως η εξήγηση ενός πολύ κοντινού μου προσώπου ήταν…

    «Μα είναι ξεκάθαρο, ήρθε να σε πάρει μαζί του…και επειδή κάνει κρύο σου φόρεσε το παλτό να μην κρυώνεις…και ο αναίσθητος γελούσε και μου είπε….φτάνεις να μου φτιάξεις πρωινό?»

  2. ναντια Says:

    καλημέρα!εγώ ξέρω πως το κόκκινο είναι γρήγορο.Τώρα το ότι σου έδωσε κάτι είναι σα να σε φυλάει.Μπορεί να είναι κάποιος Άγιος.Πως τον έλεγαν;αν π.χ το όνομά του είναι Χρίστος σε προστατεύει ο Χριστός κ.τ.λ.καλό όνειρο είναι θεωρώ εγώ!

  3. akrogialia Says:

    Καλημέρα και σε σένα Νάντια!
    Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου.
    Τον έλεγαν Ιάκωβο.
    Συνήθως δεν δίνω σημασία στα όνειρα που βλέπω…αλλά αυτό είχε κάτι το ιδιαίτερο…

    Να έχεις ένα όμορφο σ/κ!

  4. Δεν είναι κακό όνειρο είπαμε…Αν δεν ακολουθήσεις νεκρό στον ύπνο σου δεν είναι το χείριστο που σου είπε ο «αναίσθητος».
    Εξάλλου σου χαμογελάει. Είναι ένα πολύ καλό όνειρο
    Μην ανησυχείς!
    Άντε…

    Υ.Γ: Είχα μια παρόμοια εμπειρία όταν ήμουν παιδί. Έβλεπα το όνειρο αυτό συνέχεια. Μάλιστα το δικό μου ήταν ακόμα πιο ανατριχιαστικό (ίσως το κάνω ποστ κάποτε).Αλλά δεν συνέβη τίποτα. Όταν μνημόνευσα το άτομο που είχε «φύγει» μιλώντας για εκείνον με την κόρη της, έφυγε και το όνειρο…
    Ίσως το δικό σου είναι το ίδιο. Ίσως πρέπει να εκπληρωθεί μια υποχρέωση ενός κοντινού του προσώπου….

    Καλημέρα καλή μου. Φιλιά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Αστεράκι μου, εύχομαι μόνο να μην το βλέπω κάθε Σάββατο.
      Πάντως από την Πέμπτη και με την ημικρανία που είχα…το είχα όντως ξεχάσει…μέχρι που σήμερα το πρωί το είδα και πάλι…και πάλι ξύπνησα στο ίδιο σημείο…

      Καλό και όμορφο απόγευμα να έχεις!

      Πολλά φιλιά!

  5. Λοιπόν… καταρχήν ησύχασε γιατί το όνειρο ήταν εξολοκλήρου καλό! Κοίτα τι βρήκα:

    Νεκρός:
    Αν δείτε στον ύπνο σας έναν νεκρό, αυτό σημαίνει καλό για σάς και για την οικογένειά σας.
    Αν δείτε πως ασπαζόσαστε, αυτό σημαίνει πως θα έχετε καλή υγεία και πως θα πάρετε καλές ειδήσεις. Αν δείτε κάποιον νεκρό να έρχεται κοντά σας και να σας μιλάει, αυτό σημαίνει πως κάποιο καλό θα σας συμβεί.

    Κόκκινο:
    Αν δείτε στον ύπνο σας κόκκινο χρώμα, να ξέρετε πως σημαίνει το γρήγopo και το ευχάριστο που θα σας συμβεί αυτές τις μέρες Αν δείτε πως οδηγείτε κόκκινο αυτοκίνητο σημαίνει γρήγορη επιτυχία, άνοδο οικονομική, ευτυχία, κ.λ.π. Αν δείτε πως τα σπίτι σας έχει κόκκινο χρώμα, αυτό σημαίνει πως θα έχετε χαρές, πλούτη κι’ ευτυχία.

    Λεωφορείο:
    Αν δείτε στον ύπνο σας ένα λεωφορείο απλώς είτε σταματημένο είτε να ταξιδεύει, αυτό σημαίνει πως κάποια δουλειά που σχεδιάζατε να κάνετε θα φέρει αποτελέσματα που θα σας ευχαριστήσουν.

    Τα όνειρα μπορεί να μας φρικάρουν αρκετά συχνά, αλλά συνήθως σημαίνουν το αντίθετο από αυτό που δείχνουν.
    Ας πούμε, λέει:
    «Αν ο νεκρός που θα δείτε είναι πατέρας σας ή μητέρα σας που ζουν στην πραγματικότητα, αυτό σημαίνει πως θα ζήσουν πολλά χρόνια και πως κάτι καλό θα συμβεί σε όλους σας.»
    Σκέψου τώρα πόσο χάλια θα ένιωθες αν ξυπνούσες από ένα τέτοιο όνειρο! Κι’ όμως, είναι καλό.
    Go figure! 🙂

    Φιλιά πολλά, αγαπημένο μου Κοράλλι!

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Λίλιθ μου!
      Καταρχήν σε ευχαριστώ που μπήκες σε όλη αυτή τη διαδικασία να αναλύσεις τα στοιχεία του δικού μου ονείρου…
      Είναι καλό όνειρο εε?
      Χμ…

      Εύχομαι να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!

      Πολλά φιλιά!

  6. Συγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά θα ήθελα να πω «συγχαρητήρια» στο Λιλιθάκι μας..
    Μπράβο, Λίλιθ ευτυχώς ήρθες και εσύ να τακτοποιήσεις λίγο τα πράματα…
    Κοράλλι ελπίζω να διαβάσεις προσεκτικά τα όσα γράφει η νεράϊδα μας και να πάψεις να ανησυχείς! 😉

    • akrogialia Says:

      Ελεύθερα Αστεράκι μου!

      Τα διάβασα Αστέρι μου…όλα όσα έγραψε η Λίλιθ…

      Το να πάψω να ανησυχώ…σαν ανέκδοτο μου ακούγεται…

      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

      Πολλά φιλιά!

  7. Θα συμφωνήσω κι εγώ με τα κορίτσια! Απ όσα ξέρω δεν είναι κάτι κακό…Πέρα από την ερμηνεία όμως εγώ θα το πάω λίγο πιο μακριά! Για να ρχεται στον ύπνο σου, ειδικά αυτές τις μέρες κάτι σημαίνει!Κάποτε μου χε συμβεί κι εμένα να βλέπω τέτοια όνειρα και μου χαν πει ότι η ψυχή είναι κοντά μου και με προσέχει…Ενα πρόσφορο (και χαρτάκι υπέρ αναπαύσεως με τ όνομα του)να διαβαστεί στην εκκλησία είναι ότι πρέπει… Πέρασε το τελευταίο ψυχοσάββατο αλλά δεν έχει σημασία!
    Φιλιά πολλά

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα Αγγελάκι μου!
      Η συμβουλή σου καλοδεχούμενη!
      Όπως ανάφερα και πιο πριν…συνήθως δεν ασχολούμαι και πολύ με τα όνειρα…όμως αυτό είχε κάτι το ιδιαίτερο…

      Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

      Πολλά φιλιά!

  8. Ακρογιαλιά μου, να σου πω κι εγώ τη γνώμη μου.
    Το κόκκινο ξέρω οτι είναι γρήγορο κι ευχάριστο.
    Το οτι σε αγκαλιάζει και σου χαμογελάει σημαίνει οτι σ’αγαπάει και σε προστατεύει. Αν σου ζητούσε να έρθεις μαζί του θα σήμαινε αυτό που είπε ο πρώτος σχολιαστής.
    Τώρα, το οτι βλέπεις το ίδιο όνειρο 2 σάββατα ίσως να σημαίνει αυτό που λέει η μάνα μου: Ο νεκρός θέλει να τον θυμούνται και κάπου κάπου να του κάνουν κάτι σαν μνημόσυνο. Η γιαγιά μου ( η μάνα της μάνας μου) έχει 45 χρόνια που πέθανε. Σχεδόν κάθε χρόνο η μάνα μου, την ημέρα θανάτου της γιαγιάς μου, κάνει πιτούλες ή κέικ και το μοιράζει στην γειτωνιά. Όποια χρονιά ξεχάσει να το κάνει, οποσδήποτε θα την δει στον ύπνο της. Και αμέσως το επόμενο πρωί κάτι ψήνει και το μοιράζει στους γείτωνες. Ίσως και ο άνδρας της νονάς σου κάτι τέτοιο να θέλει, όχι ειδικά από σένα , αλλά από τη νονά σου. Αλλωστε μην ξεχνας οτι τα προηγούμενα σάββατα ήταν σάββατα των ψυχών.
    Να είσαι καλά.

    • akrogialia Says:

      Καλημέρα biobaxes!

      Χαίρομαι που μπήκες στη διαδικασία να αφήσεις ένα σχόλιο σχετικά με το όνειρό μου. Χρήσιμα τα όσα παραθέτεις εδώ…
      Όπως σωστά λες κι εσύ ήταν Σάββατα των ψυχών…
      Είναι φορές που η πίεση και το άγχος της καθημερινοτήτας μας κάνουν να ξεχνούμε τα πιο σημαντικά…

      Εύχομαι να έχεις μια ωραία Κυριακή!

      Κι εσύ να είσαι καλά!

Σχολιάστε

