Καλημέρα Χαρά!

Δεν είχα φανταστεί να έχω τόση δύναμη μέσα μου…

Τα δάκρυα στέρεψαν…

Η απόγνωση έφυγε…

Αποφάσισα να μην προγραμματίζω πια για το αύριο…

Δεν ορίζω το αύριο…δεν το ελέγχω…

Το μόνο που έχω είναι το σήμερα…

Δεν ξέρω πόσα σήμερα έχουν απομείνει…

…και ξέρεις κάτι…δεν με νοιάζει…

Ναι, μετά από 8 εβδομάδες, είμαστε ακόμη χωρίς διάγνωση…

Όλα παίζουν…

Να έχουμε κάτι μέτριας σοβαρότητας…ελάχιστες πιθανότητες αλλά υπάρχουν…

Να έχουμε κάτι για το οποίο δεν υπάρχει καμιά μα καμία θεραπεία…και να μετράμε μόνο μήνες…(όλοι οι ειδικοί, οι επιστήμονες, οι κορυφαίοι στο τομέα τους αυτό πιστεύουν αν και όλες οι σύγχρονες απεικονιστικές μέθοδοι δεν το δείχνουν 100%)

…και εκεί που τα έβλεπα όλα μα όλα μαύρα…ξαφνικά σήμερα…κοιτάζω στον καθρέφτη μου…και λέω «Καλημέρα Χαρά…» και με κοιτάζω…και κάτι γίνεται εκείνη τη στιγμή…νοιώθω πως τις τελευταίες 8 εβδομάδες δεν έλεγα καλημέρα…αλλά καληαύριο…Πάντα σκεφτόμουν με τα πιο τραγικά σενάρια το αύριο…που δεν ξέρω αν όντως θα υπάρχει το αύριο…Το μόνο που έχω είναι το σήμερα, το τώρα…

Σήμερα λοιπόν, πώς είμαστε?

Πόσα κιλά έχασε σήμερα?

Πονάει σήμερα?

Πόσο πονάει?

Μπορεί να φάει?

Μπορεί να συζητήσει?

Τι με νοιάζει για το αύριο…

Το σήμερα είναι που έχει σημασία…

Είναι απίστευτο να σου λένε πως έχεις καρκίνο…καρκίνο στο πάγκρεας…δεν ξέρουμε ποιο στάδιο είναι…αν ο όγκος είναι εξαιρέσιμος…και κάνεις μια εξαιρετικά δύσκολη χειρουργική επέμβαση τότε…μπορεί να ζήσεις…μέχρι και 5 χρόνια…αν ο όγκος δεν είναι εξαιρέσιμος…συνήθως μιλάμε για μήνες…για 6 μήνες…και ήδη έχουν περάσει 2 μήνες…Άνθρωπος είσαι…δεν μπορείς μετά από όλο αυτό να σκέφτεσαι θετικά…

Είναι απίστευτο και συνάμα τρελό να στο λένε αυτό τόσο ωμά…τόσο ψυχρά…όταν ακόμη και οι ίδιοι δεν γνωρίζουν… Τότε αποφασίζεις να ζητήσεις και δεύτερη και τρίτη και πέμπτη γνώμη…μέχρι που βρίσκεις τον Ειδικό…τον Κορυφαίο για τα Χοληφόρα…και σου λέει…ξέρεις κάτι…δεν έχεις να χάσει και κάτι να περιμένουμε ακόμη 3 – 4 βδομάδες και να επαναλάβουμε κάποιες ακόμη εξετάσεις για να δούμε τη διαφορά…και μετά…μπαίνουμε και χειρουργείο…μπορεί να είναι και κάτι άλλο…στην ιατρική όλα μπορούν να συμβούν…

Έτσι λοιπόν…τον εμπιστεύεσαι…και περιμένεις ακόμη λίγο…

…οι δύσκολες εξειδικευμένες εξετάσεις…θα γίνουν στις 13 και 15 Ιουλίου…

Δεν ξέρω ποιο θα είναι το αποτέλεσμα…

Εκείνο που ξέρω είναι πως σήμερα είναι Παρασκευή, είναι 1η Ιουλίου…και ναι…έχασε ακόμη 300 γρ.,  και ναι…πονάει…ο πόνος όμως αντιμετωπίζεται με παυσίπονο…και ναι…δεν έχει όρεξη για φαγητό…όμως θέλει να δει φίλους…να μιλήσει…για άσχετα θέματα…για ευχάριστα θέματα…

Καλημέρα Χαρά!

 

18 Σχόλια to “Καλημέρα Χαρά!”

  1. Γλυκιά μου χαίρομαι που σήμερα 1/7/2011 τα βλέπεις αισιόδοξα τα πράγματα και λες «καλημέρα στη χαρά»!
    Εύχομαι μέσα απ’ την ψυχή μου σε 2 εβδομάδες η αισιοδοξία και το χαμόγελο δεν θα είναι απλά μια ευχή, αλλά ΓΕΓΟΝΟΣ!

    Φιλιά πολλά, καλή μου!

    • akrogialia Says:

      Αστέρι μου, τα πράγματα είναι όντως πολύ δύσκολα…δεν περίμενα ποτέ ότι θα μπορούσε αυτό να συμβεί και σε μας…Με βρήκε απροετοίμαστη, ανέτοιμη…Όμως έκανα και κάνω ότι είναι δυνατό…
      Είναι από αυτές τις καταστάσεις…που δεν ελέγχεις παρά μόνο τη στιγμή…δεν ξέρω τι θα συμβεί το απόγευμα….το βράδυ…
      Εύχομαι μόνο να μη χειροτέρεψουν… τουλάχιστον μέχρι να κάνουμε τις επόμενες εξέτασεις…

      Σε ευχαριστώ…

  2. ΄Ετσι σαν τα dantelions στη φωτο να φύγουν όλες οι άσχημες στιγμές και η θλίψη
    ΚΑΛΟ και ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΜΗΝΑ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    • akrogialia Says:

      Αρχικά περνάς από ποικίλα συναισθήματα…όσο περνούν οι μέρες αντιλαμβάνεσαι ότι δεν μπορείς να αλλάξεις τα δεδομένα…το μόνο που μπορείς να κάνεις να αλλάξεις τη δική σου συμπεριφορά στο πως βλέπεις και χειριζεσαι τα δεδομένα…

      Είμαι τελικά αρκετά δυνατή…

      Σε ευχαριστώ…

  3. Καλημέρα…
    Εύχομαι να πάρετε καλά αποτελέσματα και οι δύσκολες μέρες να περάσουν και να μην ξανάρθουν ποτέ.
    Φιλιά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Ερατώ μου,

      Καλά αποτελέσματα δεν μπορεί να είναι…εύχομαι και προσεύχομαι να μην είναι όμως τα χειρότερα…

      Σε ευχαριστώ…

  4. καλημέρα χαρά!
    έτσι απλά. έτσι χαμογελαστά. έτσι χαρωπά.
    όλα καλά να πάνε.
    φιλιά σου πολλά!

  5. «στην ιατρική όλα μπορούν να συμβούν…»

    Το πιστεύω και πάντα το πίστευα.
    Και όχι μόνο στην ιατρική. Στα πάντα.
    Να έχεις πίστη, Είναι το παν.

    Εύχομαι, μέσα απ’ την καρδιά μου, να πάνε όλα καλά.

    Είσαι στην καρδιά μας και στο μυαλό μας…

    Φιλιά πολλά, Κοράλλι μου!

    • akrogialia Says:

      Σε ευχαριστώ πολύ Λίλιθ μου…

      Ξέρω πως χάθηκα…δεν σημαίνει όμως πως δεν σας σκέφτομαι…

      Όταν έχω νέα θα σας ενημερώσω…

      Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για όλα…

      Πολλά φιλιά!

  6. Να μαι κι εγώωωωω
    Κοριτσάκι μου ζήσε τη στιγμή! Ζήσε…
    Μπορεί αύριο να με πατήσει αμάξι και να
    μην ξαναγυρίσω σπίτι μου! Μπορεί να
    πεθάνω στον ύπνο μου από ανακοπή…
    Κανείς δεν ξέρει, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει…
    Κανείς δεν γνωρίζει αν αύριο θα ναι εδώ
    για να πει καλημέρα στη Χαρά! Ολοι μας
    νομίζουμε πως θα αναπνέουμε για πάντα…
    κι έτσι, ξεχνάμε να ζήσουμε το τώρα!
    Ευχομαι όλα να πάνε καλά! Και θα πάνε!
    Θα το δεις!

    Φιλιά πολλά γλυκιά μου

  7. Χαρά μου
    καλησπέρα … έλειπα και διάβασα τώρα αυτήν την ανάρτηση ….. δεν καταλαβαίνω τι συμβαίνει σε ποιόν συμβαίνει και γιατί συμβαίνει … ξέρω όμως πως όταν δεν θέλω κάτι το παλεύω, το πολεμάω, το διώχνω…. δεν μπορεί να μας νικήσει τίποτα άλλο εκτός από τον εαυτό μας …. δύναμη πείσμα και έτοιμη για αγώνα ….. η ελπίδα πεθαίνει τελευταία έτσι με έμαθαν …. ελπίδα λοιπόν ότι αύριο θα είναι ακόμα πιο όμορφη η μέρα …. ελπίδα ότι αύριο όλα θα είναι ανθισμένα και θα μυρίζουν ομορφιά ……..

    ………. Ο George ….

    • akrogialia Says:

      Δυστυχώς Γιώργο είναι πράγματα που δεν τα ελέγχουμε και όσο κι αν θέλουμε να τα βλέπουμε αισιόδοξα…η πραγματικότητα είναι δύσκολη…πολύ δύσκολη…

      Προσπαθώ να τα βλέπω θετικά…για να μην με βλέπει και το παιδί μας χάλια…ήδη βλέπει πως ο πατέρας του δεν είναι καλά…

      Πήγα και δουλειά μετά από αρκετές εβδομάδες απουσίας…
      Την ερχόμενη βδομάδα μάλλον θα έχουμε διάγνωση…
      Εύχομαι να μην είναι αυτή που οι γιατροί μας είπαν από την αρχή…
      Εύχομαι να είναι κάτι άλλο…
      Δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να είναι…όμως το θέλω πολύ και το εύχομαι με όλη τη δύναμη της ψυχής μου…

      Ειλικρινά δεν μπορείς να ξέρεις τι θα σου φέρει η επόμενη μέρα…

      Θα σας ενημερώσω όταν έχω νέα…

  8. εύχομαι να μην είναι αυτό που διέγνωσαν Χαρά μου …. εύχομαι να έκαναν λάθος …. προσθέτω στην δύναμη της ψυχής σου και την δική μου ελπίδα να είναι όλα αισιόδοξα και χαρούμενα ……….

  9. Καλή μου γειάσου!,ε, ανατρίχιασα πραγματικά όμως, όταν διάβασα το ποστάκι σου…(μετά από πολύυυ καιρό, απουσίας σου), ε,ναί επειδή έχω φάει τη μισή μου ζωή στα νοσοκομεία, και ξέρω πως είναι, ναί ανατρίχιασα..πάντα ανατριχιάζω όταν ακούω για άλλους, ανθρώπους που τραβούν το Γολγοθά του νοσοκομείου.. και κυρίως για μικρά, παιδάκια ίσως επειδή μου θυμίζουν,αυτά που πέρασα εγώ στην ηλικία τους? ή ότι, ΔΕΝ έζησα καν παιδική ηλικία?…μπορεί…καλή μου έυχομαι μέσα από τη καρδιά, μου πραγματικά όλο αυτό να είναι, απλώς ένα ηλίθιο λάθος των γιατρών, (επειδή εί ναι ηλίθιοι, στη πλειοψηφία τους) άκου και μένα που στο λέω, κάτι ξέρω…και απλώς ένας απαίσιος εφιάλτης που είδες ένα βράδυ και σε τρόμαξε,για λίγο ξύπνησες ταραγμένη και μετά χάθηκε,και ναί ο καρκίνος είναι κάτι, που μπροστά του νιώθεις μικρός, και λίγος και αδύναμος..αλλά σου είπα, έυχομαι αυτό να είναι απλώς ένα ηλίθιο λάθος των γιατρών και τίποτε άλλο….το έυχομαι αυτό ολόψυχα….καλησπέρες καλή μου και μη χάνεσαι! μας λείπεις!…..

Σχολιάστε

