Τρι και τρι τρι και τρι

Κοιμήθηκα κοιμήθηκα στου γιασεμιού την ευωδιά. Στην ερημιά του φεγγαριού στο κυματάκι του γιαλού. Οι άνθρωποι μ’ αρνήθηκαν κανείς δε μου σιμώνει, μόνο μου κάνει συντροφιά της νύχτας το τριζόνι:

-Έννοια σου λέει έννοια σου
κι εγώ είμαι δω κοντά σου
Για συντροφιά στην έγνοια σου
και για παρηγοριά σου

Τρι και τρι τρι και τρι τι πικρή που ‘ναι η ζωή. Τι γλυκιά και τι πικρή τρι και τρι και τρι και τρι…Κοιμήθηκα κοιμήθηκα στων Αρχαγγέλων τη σκιά, στων φύλλων το μουρμουρητό στων άστρων τον χρυσό γιαλό.  Τι να ‘φταιξα της μοίρας μου κι έτσι με φαρμακώνει, μονάχα μου αποκρίνεται της νύχτας το τριζόνι:

-Είμαι μικρό πολύ μικρό
μα ‘ναι ο Θεός μεγάλος
Αυτό ποτέ δε θα σ’ το πω
μήτε κανένας άλλος

 

Τρι και τρι τρι και τρι τι πικρή που ‘ναι η ζωή. Τι γλυκιά και τι πικρή τρι και τρι και τρι και τρι.

15 Σχόλια to “Τρι και τρι τρι και τρι”

  1. «-Είμαι μικρό πολύ μικρό
    μα ‘ναι ο Θεός μεγάλος
    Αυτό ποτέ δε θα σ’ το πω
    μήτε κανένας άλλος

    Τρι και τρι τρι και τρι τι πικρή που ‘ναι η ζωή. Τι γλυκιά και τι πικρή τρι και τρι και τρι και τρι»…

    Προτίμησα αντί άλλου σχολίου να αντιγράψω τους στίχους!
    Έχεις την αγάπη και τα φιλιά μου!

    • akrogialia Says:

      Ξέρεις κάτι Αστέρι μου…δεν πιστεύω σε τίποτα πια…όσο σκληρό κι αν ακούγεται…μου φαίνεται άδικο…πολύ άδικο όλο αυτό που συμβαίνει…

      Ο πόνος είναι πολύ μεγάλος…που είναι στιγμές που δεν αντέχεται…δεν είναι η ιδέα του θανάτου…δεν είναι αυτό…πιο πολύ είναι αυτό που βιώνεις κάθε στιγμή…να βλέπεις τον άλλο να πονάει, να σβήνει και να νοιώθεις τόσο ανήμπορος να βοηθήσεις…για μένα αυτό είναι το χειρότερο κομμάτι…

      Κάποιοι μου λένε…πως είναι όλα μέσα στο σχέδιο Του…κάτι καλό θα βγει…
      Εγώ δεν βλέπω κανένα καλό από όλο αυτό το ατελείωτο δράμα…

      Δεν θέλω να με κάνει ούτε πιο δυνατή…ούτε να τον γνωρίσω καλύτερα…

      Μια χαρά ήμουν πριν…μια απλή και ήσυχη ζωή…

  2. Τι κάνεις κοριτσάκι μου;
    Πες μου ότι είναι όλα καλά!!!
    Πες μου…

    Πολλά πολλά φιλιά γλυκιά μου!
    Σμουατςςςςςς

    • akrogialia Says:

      Δεν είναι καλά τα νέα μας Αγγελάκι μου…
      Δεν είναι καθόλου καλά…
      Κουράστηκα…δεν ελπίζω για τίποτα πια…για τίποτα…
      Το παιχνίδι τέλειωσε για μένα…έχασα….κέρδισε Αυτός…
      Άλλωστε ποτέ δεν είχα τα όπλα για να τον νικήσω…
      Εγώ ένα αδύναμο πλάσμα είμαι…τόσο αδύναμο που δεν αποφασίζω τι θα μου συμβεί στα επόμενα πέντε λεπτά…

      …και το άδικο με πνίγει…με πνίγει πολύ…

  3. Είσαι στο μυαλό μου συνέχεια…
    Μη χάνεις την ελπίδα σου για να μπορέσεις να διατηρήσεις τη δύναμή σου.

    Έχεις και τη δική μου αγάπη, το ξέρεις αυτό.
    Φιλιά πολλά και μια μεγάλη αγκαλιά!

    • akrogialia Says:

      Η ελπίδα? Ποια ελπίδα Λίλιθ μου…όλα είναι …σ….τα!
      Στην αρχή έλεγα…οκ…θα το αντιμέτωπισουμε…και το προσπάθησα…το έψαξα όσο μπορούσα…ρώτησα δεκάδες ειδικούς και εδώ και στο εξωτερικό…έψαχνα για την ιδανική θεραπεία…

      Δεν υπάρχει τέτοια θεραπεία λέμε…δεν υπάρχει…απλώς πρέπει να περιμένεις να δεις πόσο ακόμα θα θέλει Αυτός να παίζει μαζί σου…
      Εγώ σταμάτησα το παιχνίδι…είναι άνισο αυτό το παιχνίδι και δεν έχει καθόλου πλάκα…

      Ναι, έχω μεγάλο θυμό…οργή… εε και?

      Ό,τι Θέλει ας γίνει…

  4. Λυπάμαι για την άσχημη εξέλιξη…
    Ψυχραιμία, αγάπη και υπομονή για να αντιμετωπιστεί, εύχομαι, τίποτα άλλο…
    Φιλιά πολλά…

  5. Μην απελπίζεσαι γλυκό μου κορίτσι!
    Λόγια θα μου πεις…. Ναι λόγια!
    Ομως μην απελπίζεσαι και ζήσε
    την κάθε στιγμή, το κάθε λεπτό!
    Ολα ειναι θέμα ψυχολογίας….
    Κέρδισε χρόνο, μέχρι να τον ξεγελάσεις….
    Τίποτα δεν χάθηκε ακόμα!
    Τίποτα!

  6. …………………………..

  7. κοινότοπο μεν αληθινό δε πως όλα μέσα στην ζωή είναι και ό, τι συνοδεύει αυτήν.
    να χαμογελάς. έτσι απλά.
    φιλιά σου πολλά!

  8. akrogialia Says:

    Σας ευχαριστώ όλους θερμά…κι αν παρεκτρέπομαι λίγο ή πολύ…ξέρω πως θα περάσει…με το ένα ή τον άλλο τρόπο θα περάσει…

    Σας ευχαριστώ και πάλι!

Σχολιάστε

