Σμαράγδια…

Σμαράγδια και ρουμπίνια θα σου φέρω
απ’ της Ινδίας της μακρινές ακτές
Σμαράγδια και πολύτιμα στολίδια
σώπασε μωρό μου και μην κλαις

Έννοια, έννοια, έννοια, έννοια
μου καραμελένια μου
έννοια μου
Έννοια, έννοια, έννοια, έννοια
μου καραμελένια μου
αχ, έννοια μου

Σμαράγδια και ρουμπίνια θα σου φέρω
από σεντούκι που ‘χουν κρύψει πειρατές
σμαράγδια και πολύτιμα στολίδια
σώπασε μωρό μου και μην κλαις

Έννοια, έννοια, έννοια, έννοια…

8 Σχόλια to “Σμαράγδια…”

  1. με γυρνάς χρόνια πίσω Κοραλλένια μου ………

  2. Υπέροχο, αγαπημένο τραγούδι…!
    Φιλιά πολλά, καλή μου!

  3. Όμορφο τραγουδάκι…
    Καλό σου απόγευμα!

  4. Καμιά φορά, τα σμαράγδια και τα ρουμπίνια δεν είναι αρκετά για να σε κάνουν να σταματήσεις να κλαις. Ακόμα και αν είναι ο Ρόκκος αυτός που σου τα τάζει. 🙂
    Όμορφο τραγούδι…

    Φιλιά πολλά, Κοράλλι μου!

Σχολιάστε

