01 Αυγούστου 2011

Δευτέρα 01 Αυγούστου 2011

Μια μέρα που προδιαγράφεται να είναι  πάρα πολύ δύσκολη…

«Αν είσαι τυχερός…μετά από τις ταχείες βιοψίες θα προχωρήσουμε σε whipple…» λόγια των ειδικών…

Μια  πάρα πολύ δύσκολη επέμβαση με πολλές επιπλοκές…

Θα διαρκέσει αν όλα πάνε καλά  περίπου 7 – 8 ώρες…

…και μετά?

Ένας μήνας που προδιαγράφεται να είναι ιδιαίτερος, ξεχωριστός, διδακτικός…

…και εγώ που νόμιζα ότι στα σαράντα μου τα είχα δει όλα…εε ρε γλέντια!

ΥΓ: Αγαπημένοι μου φίλοι, να περάσετε όσο πιο όμορφα γίνεται τον τελευταίο μήνα του καλοκαιριού.

Εγώ  σίγουρα μετά από όλη αυτήν την εμπειρία έχω όλες τις προδιαγραφές είτε να γίνω «η αγία Κοραλλένια» ή «η τρελλή Κοραλλένια» μεγάλη η χάρη μου!

Σε ερώτησή του, «κι εσύ τι θα κάνεις 8 ώρες έξω από το χειρουργείο?» Η δικιά μου απάντηση… «θα παίζω επιτραπέζια με τους Significant Others!»

Μάλλον για τα σίδερα είμαι…χαχαχα

13 Σχόλια to “01 Αυγούστου 2011”

  1. αισιοδοξία και χαμόγελο!
    να πάνε όλα περισσότερα από καλύτερα και όπως επιθυμείς.
    φιλιά σου πολλά!

    • akrogialia Says:

      …πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι τις τελευταίες 2 – 3 μέρες κάνω πολύ μπλάκ χιούμορ!

      Σε ευχαριστώ Βασίλη μου!

      Πολλά φιλιά κι από μένα!

  2. Υπομονή…θα βρεις τι θα κάνεις! 😉

    Φιλιά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Υπομονή εε?
      Χμ…Ξέρεις τι άλλο έμαθα Αστεράκι μου με όλη αυτή την καταστάση…ότι υπάρχει και Αγία Υπομόνη που εγώ για τόσα χρόνια το αγνοούσα.

      Πολλά φιλιά και από εμένα!

  3. Και το black καλό είναι…
    It’s better than nothing. 🙂
    Θα ‘κλέψω’ την ευχή του basnia και θα πω κι’ εγώ να σου πάνε όλα περισσότερο από καλύτερα.

    Φιλιά πολλά, Κοράλλι μου!

    • akrogialia Says:

      Κλέψε ότι θες Λίλιθ μου!
      Τέτοια ευχή κι εγώ θα την έκλεβα!

      Πάντως αρκετοί άνθρωποι όντως δεν ξέρουν πώς να χειριστούν παρόμοιες καταστάσεις…κάποιοι μας κάνουν ζημιά με αυτά που λένε…χωρίς να το θέλουν βέβαια…
      πχ Μια θεία του… ξέρεις τι φοβερό νέο μας είπε » …ο παππούς σου Κ….μου, πέθανε πολύ νέος στα 40 του…και όλοι στο χωριό τότε λέγανε πως «κιτρίνισε» και πέθανε…»

      Αυτό κι αν ήταν μπλακ για μας…και τόσο καιρό που μας ρωτάνε οι γιατροί για ιστορικό στην οικογένεια…απαντούσαμε αρνητικά…

      Τέσπα…

      Θα περάσει κι αυτό….με τον έναν ή τον άλλο τρόπο…

      Πολλά πολλά και πιο πολλά φιλιά Λίλιθ μου!

  4. Ό, τι να πει κανείς είναι λίγο…ψυχραιμία θα έλεγα και τίποτα άλλο…
    Ευχές να πάνε όλα καλά..όσο γίνεται…

  5. Ουυυυυυυφ! τι τραβάς κι εσύ κορίτσι μου…σε καταλαβαίνω…έυχομαι να πάνε όλα καλά και κουράγιο…δ ε ξέρω, τ ί άλλο να σου πώ…έχω την εντύπωση ότι ότι και να σου πώ είναι πολύ λίγο, και ότι ΔΕΝ κάνει λιγότερη την αγωνία και τον πόνο που νιώθεις αυτή, τη στιγμή…λυπάμαι…δ εν έχω άλλα λόγια να σου πώ..είναι ίσως η πρώτη φορά που ΔΕ ξέρω, πραγματικά δε ξέρω τι να πώ σε διαδυκτιακό φίλο που τραβάει ένα, γερό ζόρι…έχω δεί κι άλλους φίλους που έχουν τραβήξει πολλά τόσα χρόνια, εδώ μέσα αλλά πρώτη φορά έχω χάσει έτσι τα λόγια μου…σ’αγαπάω (κι εγώ, κι όλοι μας εδώ μέσα) να το ξέρεις και η σκέψη μας είναι μαζί σου….

  6. εύχομαι όλα καλά και καλύτερα.
    φιλιά σου πολλά.

  7. akrogialia Says:

    Φίλοι και φίλες μου,

    Η επέμβαση έγινε…έχουμε να αντιμετωπίσουμε πολλές και ποικίλες επιπλοκές…κάθε μέρα εμφανίζεται και κάτι καινούργιο…έτσι για να μην πλήττουμε δηλαδή…

    Τα πράγματα είναι πολύ πιο δύσκολα από όσο φανταζόμουν ό,τι θα ήταν…
    Πέντε μέρες μετά…κοιμήθηκα δεν κοιμήθηκα πέντε ώρες και δεν είναι υπερβολή…

    Εύχομαι να έχουμε τα μέσα και τη δύναμη να τα αντιμετώπισουμε όλα… Το παλεύει όσο καλύτερα γίνεται…το παλεύω με όσο χιούμορ μπορώ…

    Σας ευχαριστώ όλους και τον καθένα ξεχωριστά, για τις ευχές, τις προσευχές και τις θετικές σας σκέψεις για μας…

    Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

