Όλα τα πήρε το καλοκαίρι…

 

Ερώτηση:

Το σκέφτηκε άραγε πως όταν στον έστειλε ήσουν 18 κιλά περισσότερο…

Χμ…

Καλά, πώς κάνετε έτσι…εδώ που φτάσαμε όλα επιτρέπονται!

6 Σχόλια to “Όλα τα πήρε το καλοκαίρι…”

  1. Δεν φτάνουν τα λόγια μου
    για να πω οτιδήποτε
    σου αφήνω ένα δωράκι μόνο….
    2,5 λεπτά συντροφιάς

    • akrogialia Says:

      Ευχαριστώ πολύ Ερατώ μου.
      Το δωράκι σου είναι πραγματικά υπέροχο…

      Επιτέλους βγήκαμε από την Εντατική…
      Η ανάρρωση από την επέμβαση είναι πολύ δύσκολη αλλά το κρίσιμο κομμάτι για την ώρα πέρασε…ουφφφφφφ

      Αυτό που περνάμε είναι ένα πολύ δυνατό μάθημα ζωής για όλους όσους είμαστε δίπλα του…βλέπεις να δυναμώνουν σχέσεις που ήταν σχεδόν ανύπαρκτες και βλέπεις άλλες σχέσεις που ήταν δήθεν δυνατές να εξατμίζονται…

      Είναι ώρες που απορώ με τον εαυτό μου…πώς βρίσκω τη δύναμη και δίνω δύναμη και κουράγιο και σε άλλους…με το χιούμορ μου, με το χαμόγελο μου, με τη θετικότητα που δείχνω στους άλλους πως αντιμετωπίζω την όλη κατάσταση…

      Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!

      Πολλά φιλιά!

  2. Δώσε άλλο νόημα τότε στο στίχο: «όλα τα πήρε το καλοκαίρι»…!
    Keep smiling! 😉

    Φιλιά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Είναι πολύ νωρίς Αστέρι μου για να δώσω άλλο νόημα στο στίχο…έχουμε πολλές και ποικίλες επιπλοκές…που εύχομαι να μη χρειαστεί να επιλυθούν με άλλο χειρουργείο…

      Σε ευχαριστώ που με σκέφτεσαι…

      Πολλά φιλιά και από μένα!

  3. Το χιούμορ είναι απαραίτητο σ’ αυτές τις καταστάσεις, όπως και η θετική ενέργεια που φέρνει μαζί του.
    Σου έχει τύχει να δεις πώς συμπεριφέρεται το κακό όταν γελάς στη μούρη του; 🙂

    Φιλιά πολλά, Κοράλλι μου!

    ΥΓ: Συμφωνώ με το Αστέρι.

    • akrogialia Says:

      Είναι πολύ δύσκολη η κατάσταση Λίλιθ μου…
      Είναι στιγμές που είσαι σε απόγνωση…και άλλες πάλι που λες θα σκέφτομαι θετικά…όταν όμως μετά από 13 ημέρες εξακολουθεί να έχει διαρροή ενζύμων από το πάγκρεας όσο χιούμορ και να έχεις…ανησυχείς…γιατί ξέρεις πως αυτό είναι πολύ επικίνδυνο…

      Να είσαι καλά…και σε ευχαριστώ που ακόμη και σε αυτές τις ημέρες των διακοπών…με σκέφτεσαι…

      Πολλά φιλιά Λίλιθ μου!

Σχολιάστε

