Πες μου θάλασσα…

10 Σχόλια to “Πες μου θάλασσα…”

  1. ……..για πολύ καιρό με συντρόφευε στα ταξίδια του νου ……… μια αγκαλιά ……

    • akrogialia Says:

      Τελικά δεν είμαι η μόνη που κάθομαι μπροστά σε ένα υπολογιστή 15Αυγούστο!
      Είναι όμορφα τα ταξίδια του νου…συνέχισε το ταξίδι…
      Καλή σου μέρα Γιώργο μου!
      Φιλιά πολλά!

  2. Μ’ αρέσει η ‘μπλε’ θαλασσινή αλλαγή στο μπλογκ σου.
    Η αλλαγή είναι καλό πράγμα.
    Κάνει – κατά κάποιο τρόπο – reset…
    Το τραγούδι ‘χτυπάει’ κατευθείαν στης ‘καρδιάς μας τον βυθό’.

    Φιλιά πολλά, Κοράλλι μου!

    • akrogialia Says:

      Χμ…σίγουρα δεν είναι τόσο πολύ το μπλε?
      Μετά την αλλαγή αυτή…μου θύμιζε λίγο στρουμφάκι…αλλά είπα να το αφήσω για λίγο και βλέπουμε… χαχαχαχαχα

      Σε ευχαριστώ Λίλιθ μου…
      Πολλά φιλιά κι από μένα!

      ΥΓ : Πάντως πρώτη φορά δε βρήκα κάτι να κλέψω από το σπίτι σου… 🙂

  3. Θαλασσινή ατμόσφαιρα!
    Όμορφο το τραγούδι….
    Μαγικό ταξίδι στις αποχρώσεις της θάλασσας….

    • akrogialia Says:

      Εμ…αφού τη θάλασσα δεν την είδαμε φέτος…είπα να τη φέρω να πλημυρίσει το μπλοκάκι μου… ( πάλι παράπονα το Κοράλλι 🙂 )

      Να είσαι καλά Ερατώ μου!

  4. Θα συμφωνήσω με τη Λίλιθ ως προς την αλλαγή του ντεκόρ στο μπλογκ σου…
    Είναι πιο αισιόδοξο, θα βοηθήσει πιστεύω και στην ψυχολογία σου!
    Πολλά φιλιά!

    • akrogialia Says:

      Ε…ναι! Μια αλλαγή κουβαλάει μαζί της πολλά πράγματα…και το διάστημα αυτό από αλλαγές άλλο τίποτα…

      Να είσαι καλά Αστέρι μου!

      Πολλά φιλιά κι από μένα!

  5. μα αυτό το μπλε!
    και δη εκεί που τελειώνει η θάλασσα. και αρχίζει ο ουρανός.
    να είσαι πάντα καλά! πολλές καλημέρες! φιλιά πολλά!

    • akrogialia Says:

      Χμ…και εκεί που τελειώνει ο ουρανός κι αρχίζει η…να δεις! χαχαχαχαχα πλάκα κάνω έτσι?
      Πάντως το μπλε δε συγκρίνεται με το μπλε στο δικό σου μπλογκ! Πίνοντας, καπνίζοντας…

      Και εσύ να είσαι καλύτερα Βασίλη μου!

      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

