Μαχαλεπί!

Από το πρωί σήμερα έχω τη γεύση ενός δροσερού γλυκού στο στόμα μου…Δυστυχώς το συγκεκριμένο δεν το φτιάχνουν στα ζαχαροπλαστεία…για να πάω να το αγοράσω…

Πήρα λοιπόν στο τηλέφωνο την καλή μου αδελφούλα και της είπα την επιθυμία μου…της είπα πως έχει κάτι χρόνια να το φάω…μήπως και την πείσω να μου το φτιάξει…

«Μα είναι πολύ απλό…» μου λέει! «Βράζεις νερό και προσθέτεις νισεστέ. Το αδειάζεις σ’ ένα ταψάκι και το αφήνεις να κρυώσει. Το κόβεις σε μικρούς κύβους και προσθέτεις κρύο νερό, τριαντάφυλλο και ροδόσταγμα»

Φυσικά μετά από τη δική μου απορία… «και πώς θα βράσω το νισεστέ;» …η δύστυχη γυναίκα μου είπε… «Άστο!…θα σου το φέρω το απόγευμα!»

…δεν σας κρύβω πως το περιμένω με λαχτάρα!

14 Σχόλια to “Μαχαλεπί!”

  1. «και πώς θα βράσω το νισεστέ;»
    Πάλι πουλάμε τρέλλιτσα, έτσι δεν είναι;
    Σιγά την πυρηνική φυσική!
    Να ‘ναι καλά η αδελφή σου που… το ‘χαψε και είπε να στο φτιάξει αυτή. 🙂
    Είναι, πάντως, ωραίο, δροσερό, μυρωδάτο και ελαφρύ γλυκό.

    Φιλιά πολλά!!!

    • akrogialia Says:

      Χ,μ…να υποθέσω πως η νεράιδα Λίλιθ ξέρεις πώς να βράσει το νισεστέ χωρίς να σβολιάσει?
      χαχαχαχαχαχαχα
      Πάντως είναι πιο ωραίο, πιο δροσερό, πιο μυρωδάτο και πιο ελαφρύ γλυκό όταν σου το φέρνουν έτοιμο να το απολαύσεις!

      Πολλά φιλιά Λίλιθ μου!

  2. Εγώ έχω να ρωτήσω κάτι άλλο: τι είναι το νισεστέ; 🙂

    • akrogialia Says:

      Λοιπόν Ερατώ μου…ψάχνοντας βρήκα αυτό…
      Νισεστέ(ς) είναι η εμπορική ονομασία του άμυλου καλαμποκιού και είναι το ίδιο με το άνθος αραβοσίτου, το κορν φλάουρ και τη μαϊζένα.,,,

      Πάντως είναι μια άσπρη σκόνη πιο λεπτή όμως από αλεύρι!

  3. και εγώ να ρωτήσω τι εννοείς όταν λες προσθέτουμε τριαντάφυλλο ??? οχι αυτο που κατάλαβα ε?? δεν κόβουμε το τριαντάφυλλο απο τον κήπο και το προσθέτουμε ε?

    • akrogialia Says:

      Κι όμως…κι όμως….αυτό ακριβώς κάνουμε Γιώργο μου!
      Βγαίνεις στον κήπο σου…κόβεις το πιο μυρωδάτο τριάνταφυλλο και μαδάς 2 -3 πέταλα και τα ρίχνεις για άρωμα στο μαχαλεπί σου!

  4. Α, το κορν φλαουρ ειναι !
    ΟΚ!

    • Ερατώ μου, δεν είναι το corn flour.
      Είναι άμυλο, αλλά από ρύζι, όχι από καλαμπόκι.
      Το Κοράλλι είναι σκέτη παραπληροφόρηση!
      Ειδικά στην απάντηση που έδωσε στον καημένο τον Γιώργο…!!! 😆

      Φιλιά!!!

      • akrogialia Says:

        Ωραία απάντηση όμως έτσι? χαχαχαχαχαχα
        Φυσικά ξέχασα να πω στο Γιώργο πως πρέπει το τριαντάφυλλο να είναι το πολύ τριών ημερών….χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

        Φιλιά Λίλιθ μου!

    • akrogialia Says:

      χμ…όχι ακριβώς κορν φλαουρ Ερατώ μου….μάλλον κάποιο εξαδελφάκι του! χαχαχαχαχα

  5. Κατάλαβα, αν πάω να το φτιάξω όπως σκέφτηκα αρχικά , και επειδή δεν έχω καμιά εμπειρία για το πως είναι το σωστό, θα βγει άλλα αντί άλλων!
    Υ.Γ. Αλήθεια το τριαντάφυλλο τι χρώμα πρέπει να έχει; 🙂

    • akrogialia Says:

      Κοίτα το αυθεντικό μαχαλεπί Ερατώ μου θα πρέπει να το φας στις Πλάτρες στην Κύπρο…Ξέρεις στο μέρος εκείνο που ο ποιητής έλεγε…»τα αήδονια δεν σε αφήνουνε να κοιμηθείς στις Πλάτρες…»

      ΥΓ
      Χμ…Το τριαντάφυλο….πρέπει να έχει τριανταφυλλένιο χρώμα και άρωμα!

  6. χμ!!! προσπαθείς να με παραπλανήσεις για να μην μου πετύχει το μαχαλεπί μου ε??? και το κακό είναι οτι τα κατάφερες …. έχω μπερδευτεί τόσο με αυτό το τριαντάφυλλο που σκέφτομαι να κόψω το καλό μου τριαντάφυλλο (ναι αυτό το black) για να δω αν πετύχει ….

    • akrogialia Says:

      Μα τι λες Γιώργο μου…οι οδηγίες είναι τόσο μα τόσο απλές…
      Το δικό σου τριαντάφυλλο δεν κάνει…γιατί από όσο ξέρω είναι πάνω από τριών χρονών…και όπως είπα πιο πάνω πρέπει να είναι πολύ φρέσκο…μόλις τριών ημερών…χαχαχαχαχαχα

      Πάντως έχω ακόμη στο ψυγείο μαχαλεπί…αν θες έλα να σε κεράσω!

      Πολλά φιλιά!

Σχολιάστε

