Ζωή…

10 Σχόλια to “Ζωή…”

  1. Οι φωτογραφίες σου από το τελευταίο ταξίδι σου είναι υπέροχες, Κοράλλι μου!
    Το τραγούδι επίσης γλυκό [λατρεύω την Αρβανιτάκη], αλλά μελαγχολικό. Δεν ταιριάζει με τόση ομορφιά που αντικρύζω στις φωτό. (ιδιαίτερα την προτελευταία! 😉 )

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Αστέρι μου!
      Ναι η Βούδα ήταν πανέμορφη…πολύ πιο όμορφη από Πέστη και ο Δούναβης…ένα όνειρο…
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια…
      Όσο για τη μελαγχολία…χμ…υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει…

      Πολλά φιλιά Αστεράκι μου!

  2. θα συμφωνήσω με το Αστεράκι!
    Καλημέρες και πολλά φιλιά!!!

  3. akrogialia Says:

    Καλήμερα και Καλησπέρα στο πιο γλυκό ξανθό αγγελάκι ετούτου του κόσμου!

    Να έχουμε καλη εβδομάδα!

    Πολλά φιλιά!

  4. Καλά λέει κοραλλάκι μου, το αστεράκι μας!δε θα’πρεπε να είσαι τόοοσο μελαγχολική,με τόοοση ομορφιά που είδες,στο ταξίδι σου!! πολύυ ωραίες οι φωτό σου…καλησπέρες…

    • akrogialia Says:

      Καλησπέρα Αθανασία μου!

      Μια χαρούλα είμαι Αθανασία μου!

      Μπήκε και η Άνοιξη…όλα μια χαρά!

      Σε ευχαριστώ πολύ!

      Πολλά φιλιά καλή μου!

  5. «Ίσως να μη σου φτάνω εγώ
    γιατί πολλά ζητούσες.
    Μα θά ‘ταν όλα αλλιώτικα
    αν λίγο μ’ αγαπούσες»

    Μας το λέει κι ο εαυτός μας πολλές φορές αυτό.
    Με παράπονο…

    Όμορφες φωτογραφίες, όμορφα ταξίδια, όμορφο χαμόγελο.

    Φιλιά πολλά!
    🙂

  6. akrogialia Says:

    Μας το λέει…μας το λέει…

    Ποιος τον ακούει όμως!

    Όντως, όμορφα ταξίδια, πανέμορφες στιγμές…

    Καλό μεσημεράκι Λίλιθ μου!

    Πολλά φιλιά!

  7. Πανέμορφα όλα!
    Ειδικά η 2η και η 4η φωτο!
    Και το τραγούδι βέβαια.
    Καλό απόγευμα!

Σχολιάστε